27 Ocak 2015 Salı

Sevgili.


Şubat gelmeden çanlarını aşk için çalmaya başlamış ! En azından gördüğüm vitrinler fazlaca kalp kalp ve oldukça kırmızı Şimdiden ♥️Sevgililer günü olarak adlandırılmış 14,şubata karşı antipatik duygular beslemediğim gibi bir sempatiklikte duymuyorum ! Ama bana göre herkes sevmeyi , sevilmeyi ve aşk duygusunu kendisi için en doğru insanda tatmalı ve bunu bir gün değil her gün yaşamalı . Biliyorum şans ama yaşadığımız her duygunun yeri ve anlamı da çok özel ha doğru insanla ha yanlış insanla ama karar sonuçta sizin ; yaşayarak karar veriyorsunuz .


  








 En doğrunuz ile sevgililer gününüz ; sıcacık bir öpücükle , kocaman bir sarılmayla , bir bakışla , yaslandığınız bir omuzun varlığı ile ,  birlikte içtiğiniz bir şeyler ile , kocaman bir gülüşle , hayallerinizle , onun varlığının huzuru ile yani her gün yaşadığınız kıymetini değerini gözardı edebildiğiniz her şeyle kutlu olsun ! Şart değil ama alacağınız minicik hediyelerde o günün bonusu olsun :)  Bunu şimdiden yazıyorum çünkü beklentiye girip hediye alamayan bir çok hüsrana uğryan arkadaşım var hiiiiç siz siz olun sevgilinizin huyunu biliyorsanız boşuna beklentiye girmeyin :))) Resimlere bakın ve mutluluğu oradaki duygularda bulun ! Hiç olmadı kendi hediyenizi kendinize alın haha . Öperimmm


"TÜM RESİMLERİN KAYNAĞI PINTEREST!"

4 yorum:

  1. öyle dehşetli bi antipati duyuyorum ki 14 şubata karşı, eşiyle 10 sene sevgili kalmış ama bi kere bile kutlamamış kutlatmamış bi insan olarak. anneler babalar gününü adet oldu falan diye sülale boyu kutluyoruz, ama birini sevdiğini hatırlamak için bi gün olması bana çok kırıcı geliyo. bende bi problem vardır muhtelemen, biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuttum bakis acini aslinda :) biraz kirici gibi gorunsede bazi kisilerde diyor ki sanki sevgililerimiz her gun bizi mutlu edip bize surpriz hazirlayip ozeniyor ne var bir gun su gunu bahane edip bizi mutlu etseler sasirtsala sonucta bu sevgililer icin bir firsat diyolaaar. Ben cok tarafsizim yahu olsada olur olmasada ve 6. Yilimizda oldugumuz sevdicegimle bizde hic kutlamadik :))))

      Sil
  2. sevgi ve sevmek eylemi her gün renklendirilebilerek onu hak ettiğini düşündüğümüz insanlara sunulabilmeli :)
    kareler ne kadar sevgi dolu ve etkileyici, çok sevdimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru dedin !

      Dimi bende doğallığına ve duygusuna kapıldım karelerin :)

      Sil