30 Ocak 2015 Cuma

Rehber #15


Vuhuuu benim böyle bir serim vardı ve hiiiç yokluğunu hissetmemişsiniz ki benimde unutmama neden olmuşsunuz :p Neyse aslında bu serilerimin en çok seveni sevgili pehito idi. Ondan da haber alamıyorum ve çoook merak ediyorum ! Umarım her şey yolundadır onun için. Uzun zamandır yazmadığım bu seriyi bilmeyenler için şöyle tanımlayayım ! Rehber ya da more than just make- up etiketlerine tıklayarak ulaşabilceğiniz bu yayınlarım makyaj hakkında tüyolar veriyor. Ten renginize , cilt tipinize , göz renginize , saç renginize ve yüz şeklinize göre doğru makyaj ürünleri ile doğru makyaj yapabilmeniz için bir rehber ! Kendim de çok faydalanıyorum ve sizinle birlikte bende öğreniyorum. Hazır 14 şubat indirimi beklerken eğer varsa allık ihtiyacınız işte bu resim cilt tonunuza göre almanız gereken allık renklerini sunuyor. 
İşinize yaraması dileğiyle ; öpücükler :****


3 yorum:

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  2. cilt rengime uygun olanı not aldım, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil