12 Ocak 2015 Pazartesi

Öpelim İyi Günleri.

Kışın kar resmi , Yazın deniz resmi paylaşmaktan bıkmıyorum ; baktıkça mutlu oluyorum ! Siz bıkıyor musunuz ? İnstagramda atarlanmalar başladı da yeter bıktık kar fotolarından diye :) Çilesiz olan Kar*ı seviyoruz <3
 Neyse Aşk ile adamakıllı yağan ilk kar da buralarda el ele yürümüş olabiliriz . <3 



Mutluluk hissini doyasıya tattığım çook iyi günlerim var ; mesela Uykusuz ve Penguen sever bir çocuk buldum ve elimdeki 2006-2010 yılları arasındaki dergileri paketleyip ona götürdüm , Paha biçilemez bir çocuk sırıtışı ile eve döndüm :) Sonra bir blogger arkadaşımız var ki herkes biliyor onu ; Deeptone :) Kitabındaki en sevdiğim yazıyı her hafta okuyor ve gülüyorum  ; Sirkeli Hayat. Kalemine sağlık arkadaş :)



Bir güne iki sevgi sığdırdım ! İlki dost , ikincisi aşk :) Şımarımtırak Çikolata'm le yine buluştuk ve sohbetin dibine vurduk tabiii geleneksel kahve keyfimiz eşliğinde :)


Çikolatamla ayrıldıktan sonra sevdiceğimle buluştum ve onun minik zevkli sürprizi ile ! Aslında o gün ben alacaktım bu bilekliği o hayalle çıkmıştım yola ama fırsat bulup uğrayamamıştım H&M'e o da benimle buluşmadan önce gitmiş almış ; düşünceliliğini öperim senin :) Bilekliğin içindeki ıvır zıvırlar hareket ediyor gerçekten dünya tatlısı :)


Başlığıma ilham olan güzel insan ; Cemal Süreya ! Ruhun şad olsun ! 
Herkes yaşadığı iyi günlere sahip çıksın ve onlara tutunsun hadi öpün elinizdeki güzellikleri.. 


herkese güzel bir hafta dilerim :)

8 yorum:

  1. niye çemkirirler bilmem, ben seviyorum kar temalı fotoğrafları
    senin de mis gibi haftan olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk sıkılıyor sosyal medya ya da farklılaşmak istiyorlar :) Kar yağdı şimdi herkes kar paylaşcak ben farklı olayım çabası bence ^_^

      Seninde canım benimm :**

      Sil
  2. Ne hoş fotoğraflar. Beyazın sessizliğini özledim. Güney'den sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemini azıcık giderebildiysem ne mutlu :)

      Teşekkürler :)

      Sil
  3. ayyyyyy bayıldım hepsineeeee :) şımarık çiklats ayyyy ne tatlı şeker şey de mi o yaaaa :) sirkeli hayat o fotoyu koycam bloguma tamaaaaam :) ay baksanaaaa ilk iki foto neresi yaaaa. bi de uykusuz penguen bayılırııım ve ne hoş bişi yapmışsın kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iki footoooo göksu park da ;)

      Hihiiiiiii koooy :***

      Sil
  4. baksana bu sirkeli hayat fotosunu bak blogumda yanda instagram var helene arkadaşımız açtı. oraya koymak istiyom ama. kopyalayamadım ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çook sevinirim kiii ^.^

      mail var mı ona atayımm :)

      Sil