24 Ocak 2015 Cumartesi

Nerede Kalmıştık ?


Makyaj yapmadan dışarı çıkmıyorum ! Zaten dışarı çok az çıkıyorum .Çıktığımda da ruj rengim nedense iddialı oluyor  :) Fark ettiyseniz bir tak takıştır durumu da mevcut ! Bir şeyler takmadan ı-ıhıh / cık o dışarı çıkılmıyor.


Kardeşimin finalleri bütleri bitti yuvaya döndü :) Bizimde film gecelerimiz başladı şimdilik bunları izledik <3 Madagaskar Penguenlerini pek sevemedim yahu ama diğerleri harika :)


Bu arada resmen mickey mouse serime son 1 kaldı !  


Hama boncuklar ile olan hobimi başka boyutlara taşıyacaktım fakat bir sürü aksilik çıktı ve bir süre vazgeçtim.


"Love" yazısına ve kalp şekline kafayı takmış olabilirim ! Sevdiceğim uzaklara gittiğinden midir bu ciddi işlerin bizi yıpratmasından mıdır pek bir duygusal ve oldukça da asabiyim


Ev içi halim vahim ! Kahve kolik oldum  + Pijama style forever :/ 



Oldu o zaman iyi geceler gençler kendini sonsuza denk genç hissedecek olanlar  :***

11 yorum:

  1. Aww... I love your snow leopard sweater. And the first picture is just lovely.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :)
      uppsss leopard sweater? , it is my pajamas :)))))

      Sil
  2. kolye nefis, kahve nefis ve sen de nefissin :)
    kuzucum o uzaklık bitgün son bulacak ben evlenip gittim 5 ay uzak kaldım biliyo musun.. 1 haftalık evliyken hem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler kerimemmm

      Yaaa ! Niye bitmiyor bu uzaklık :/ Şu askerlik yüzünden beş ay ayrı kalmayayım diye ve bir sürü nedenden zaten erteledik her şeyi

      Sil
  3. ayyyy miki mause fotosu bayıldııım :) bi de baksanaaaa senin sirkeli çaylı hayat foton benim en sevdiğim foto oldu yaa valla baak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hooo nasıl mutlu oldum anlatamammmmm :)))))

      Sil
  4. O rujun rengi nedir öyleeee <3 numarası ve markası nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım markasız kabı simsiyah bir şey :(

      Yengem konyadan bir kozmetikciden almış ; rengin aynısını veriyor fakat kalıcı değil bir saatte pembe bir şey kalıyor :)

      Sil
    2. :)) fon olarak bile güzel ama iyi günlerde inş:)

      Sil