17 Ocak 2015 Cumartesi

Kış.


Kış her güne sanki bir kırgınlık bir alınganlık yüklemiş gibi ... Her sabah gözümü açmamla birlikte başıma üşüşüyor tüm sıkıntısıyla... Bazen düşünüyorum da güzel geçirdiğim her günün bir bedeli var o çıkıyor yada her gülücüğün bir gözyaşı kefaleti ... Bu yüzden Kış dışarıdan bazen çok şık ama bazen insanın içini üşütüyor.


Oysa ki Kış 'ı nasıl bilirdim ? Tatlı :) Frozen filminde ki kadar masalsı. Dondurmaydı Kış benim için ;


Her şeyine bu yıl ki tüm gıcıklığına rağmen ben içimi ısıtmasını bilirim ! Kah battaniye altı bir aşk kitabı ile;


Kah arkadaş hediyesi bir fincan içi Türk kahvesi ile ;



ya da en sevdiğim renklerin sıcaklığına bürünürüm ;



itiraf edeyim;
Aslında Kış'a boşuna yüklendim  ! İçim üşüyor etrafımda ki insanlar yüzünden ! Görmezden / Duymazdan gelemediğim saygısız dil ve davranışlarından dondum ve şu yukarıda dediğim hiçbir şey buna çözüm değil bende suç senin Kış dedim ! Sen girdin eve beraberinden bir sürü sorun getirdin.Hoş böyle dedim ya diğer mevsimlere yazılmıştır şimdiden misafir olacak tüm sorunlar ... Yinede bin şükür gördüğüm hissettiğim güzelliklere :) En azından kalbim daha buz tutmamış.

Böyle hissediyorum böyle düşünüyorum bugün böyle yazıyorum.

27 yorum:

  1. Canim kim skti canini? :( sen bosver onlari, hayatinda seni mutsuz, huzursuz veya demotive eden kim varsa karala üstünü gitsin. Masum kiz ya, öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dokun bin ah işit 'lik aslında bu konu ama çabalıyorum eylem ne kadar başarabilirsem :) bende çok öpüyoruuuuuuuuummmm , teşekkür de ediyorummm tavsiyen için :****

      Sil
  2. ama yine çok tatlııııııı hepsiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotolar tatlıııı içerik acıııı ^.^

      Sil
    2. ama insanlar naptı ki sanaaaa. geçer be yaaa :)

      Sil
    3. Amaaan boşver deep , geçer haklısın :)

      Sil
  3. koydum ki bloga ne hoş foto yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Teşekkürler deepciğim

      Sil
  4. Haklısın tatlım , geecer ama bu aralar herkes bboyle sanırm..kombınını cok sevdım o ayrı

    www.kelebegingozunden.com

    YanıtlaSil
  5. hayat kaybetmeye değmez :)

    YanıtlaSil
  6. kombininiz çok şık olmuş,
    Sizide bloğumuza beklerim
    http://pembepofudukkoltuk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Fincan çok güzel
    kış ... bilmem ceket ile kış görünümlü ama yaz da olmayan bi hayat yaşıyorum evler soğuk dışarısi ortalama kar görmedim
    Haline sukrettinmi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu zaman dermanım olduğun için varlığına şükrediyorum nabrutcummm , iyi ki varsın .... :) Ankara ya yolun düşerse güzel yüzünü göster olur muuu buluşalım :***

      Sil
  8. son cümlelerin herşeyi açıklığa kavuşturmuş sanırım payetcim :) takma kafana oluyor bazen öyle :) öpüorum seni çokkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belçiiiiiiiiiiiiiimmmmm marttan sonra bahar gelicek yaaaaa benim planlarım var senlen buluşmak gibiii :))))) tabi sende istersennn :*** canlı kanlı bir sohbetin tadı güzelliğinden yenmez eminimmmm :) öpüyorummm çokcana sağol tatlımmm :***

      Sil
  9. canım dondurma çekti iyi mi? neyse ki evde var :D
    ben de frozen insanıyı çünkü.
    hayatımda hiç bir kış baharı bu kadar özlemedim ben.
    ama şimdi baharın gelmesinden de korkuyorum ya bahar gelir de kara bulutlar gitmezse?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh olmasına çook sevindim afiyet olsun ;)
      Bende öyle hissediyorum ki itiraf bölümümde de yazdım şimdiden yazılmıştır misafir olacak sorunlar diye ... Korkuyorum seyhan inanılmaz derecede yıldım ... Baharı bırak yarın hangi sorun çıkacak acaba diye düşünmekten yoruldum :/

      Sil
  10. gördün mü son yazımııııı :)

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar müthiş bir yazı olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii ne kadar muhteşem bir yorum bu :)
      Çok teşekkür ederimmmm :****

      Sil