6 Ocak 2015 Salı

Geçmiş Zamanı Toparlayacaksam Eğer ;


Geçmiş zamanı toparlayabilirsem diyecek üç beş satırım var o kadarcık dolu geçti çünkü !

yeni bir kitap aldım bu demek oldu ki yeni anlarda, olaylarda,yerlerde kendimi kaybedip ;yeni kişilerin düşüncelerinde kendimi buldum.


Sevdiceğimin kalbine giden yol midesinden mi geçiyor bir deneyim dedim o da dedi ki sen o yolu çoktan geçtin oraya yerleştin !


Alışveriş ile aram kalmadı desem ! Öyle gerçekten sadece ihtiyaç odaklı oldu kıyafet alışverişi bu durumdan da memnun gibiyim çünkü eskitmediğim için gerekli gereksiz tüm kalabalıktan arındırıyorum kendimi :) Kazak almam gerekiyordu aldım !




Canım tabirinin anlam bulduğu candan bir arkadaşım var kendisi tam 10 yıldır hayatımda :) Onunla kahve kokusunun eşliğinde bir sürü şey konuşup bir sürü hayal kurduk ve hep güldük :)



Toka vs. son zamanlarda saçımı hep toplar oldum hal böyle olunca güzel ıvır zıvırlar ile mutlu ettim kendimi:)


Sonunda kar yağdı ve bende topladım bizim çocukları indik aşağıya kar topu oynamaya :)



İşte böyle gençler :) Sizde ne var ne yok ?


8 yorum:

  1. ayyyyy hepsi güzel deeee çocuklarla kartopu vee kalp mide çok tatlıydııııı :)

    YanıtlaSil
  2. kitabın adı güzelmiş.Vee dostla içilen kahve hep daha güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentim fazla büyükmüş kitaptan sadece içinden bir iki denme güzel :)
      Kesinlikle çok daha misss kahve o zaman :)

      Sil
  3. sen o yolu çoktan geçtin demek, o yol cidden önemlii :))
    kar, kahve, kitap ve ciciler hepsi ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş ♥️

      Çok teşekkür ederiiiiiimmmm baharımm :**

      Sil
  4. Biz -en azından ben- yani öğrenciler olarak sürünmeye devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayaaaa mezun oldugun gunu bende kutlayacagimmm inan ne cektin kuzummmm :) Bol sabir ve kolaylik diliyorummm hicbir vizen finalin surundurmesinnnn seni kiyamadigim :*

      Sil