14 Ocak 2015 Çarşamba

❤BrideToBe Yolunda | Hayaller Hayaller


  • Evlilik teklifi ederken diz çökmeyen sevgililer hazır olsun bu poza :)

  • Bazıları klasik ,sade detaylar sever <3 

  • Abartmadan sadece zarif bir gelin olabilmek !

  • Siyah , gri renk takımları yanına birde lacivert rengi de eklesek :) Kabul ettirebilir miyiz ki ? Papyon yerine peki yaka çiçeği detayına ne derler ? 

  • Hani "must have " kavramı var ya günümüzde işte bu poz benim için öyle ! Kesinlikle herkesin böyle bir karesi olsun :)

  • ilk dans mevzusu için ne düşünüyorsunuz :)




  • öyle bir ortam hayal edelim ki tüm sevdiklerimiz - sevmediklerimiz evlerinde gibi hissetsin yesinler içsinler üstüne çok eğlensinler .Yüzlerinde memnuniyeti görebilelim :)

  • Benim en çok merak ettiğim ; damadın gelini ilk gördüğü an ! Acaba bu kadar etkileyebilecek miyiz ? 




Düğün senaryolarımın ilki hayırlı uğurlu olsun hepimize :) Ayılıp bayıldığım tüm görseller ; PİNTEREST 'ten alıntıdır.

14 yorum:

  1. yok kuzum damat gelini ilk kuaförden alıyo hiçç öyle olmuyolar kendilerine bakıyolar ancaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaahahahahaha yarildim yaaaaaa haklisin valla bunlar tamamen hayal urunu :)))))))))

      Sil
  2. ayyy ne güzel burda yazdıkların gibi düğünümüz olur inşaallah :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyyyyy çok tatlıııııııııı :))))

    YanıtlaSil
  4. Bu fotoğrafların üzerine hayal ürünüdür yazmayı unutmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahahaah bu postun içeriği tam bir hayal ürünüdür :))))))

      Sil
  5. Cok tatli kareler cidden ya. Bu arada lacivert takimi ben de kafaya koymustum, evlenecegim adam lacivert takimla gelsin! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya gibiii :)
      Kesinlikle katılıyorum hem aramızda kalsın ben ikna ettim hihohohohihohiho :)))))

      Sil
  6. Ayyy balım benimmmm bnimde en merak ettiğim şey ilk gördüğü an ağlamalı damat ağlasın yaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki nasıl olur :)

      Ağlasın istiyorum ama çok net hahahahahah

      Sil
  7. bayıldım tatlım :) gercekten bır duzıne ılham olmus

    www.kelebegingozunden.com

    YanıtlaSil
  8. Çok orjinal kareler :) bu arada blog'da çok şeker! Bana da beklerim.

    Sevgiler...
    www.sezence.com

    YanıtlaSil