29 Aralık 2014 Pazartesi

Mutluluk Kapıyı Çalarsa !


Yılın son pazartesisi ; yine adına yapışmış derecede sendromlu mu idi ? Yoksa bana kıyak geçtiği gibi sizlere de mi yaptı bir güzellik ? Tamam illa bir şeyler yüklemeyelim sıradan bir gündü mü ? Söyleyin bakim :) Durun sizden önce ben benimkinden bahsedeyim :) Beklediğim bir kargonun kapımı çalması ile başladı günüm <3 Sevgili @ebrushappycollection hesabına ait güzel takılarından bir bileklik (nazar boncuklu) sipariş etmiştim o kadar tatlı bir bayan ki ebru o kadar samimi ki sanki yıllardır tanıyorum hayatımdan bir dost gibi ! Bu konuda cidden çok ama çok şanslıyım Allah iyi insanlarla karşılaştırıyor beni :) Kargo paketini parçalamam ile karşılaştığım güzellik pardon güzellikler huzurlarınızdaaaaa;


Bilekliğim inanılmaz zarif bir kutu içinde çok ama çok tatlı ,samimi bir not ile elime ulaştı :) Birde ne göreyim benim siparişimin yanında başka bir bileklik daha nasıl mahçup oldum anlatamam hemen instagram hesabından DM yoluyla teşekkür ettim ve onun "minik bir sürpriz" yapmak istedim demesi içimi sevinçle doldurdu. Buradan da binlerce kez teşekkür ediyorum :) Sizce de kendisi de bilekliklerim de kutumda notumda tatlı değil miiiii? Çok tatlı çoook :)


Ben baktıkça mutlu olacağım ve Ebru'nun samimiyetini hatırlayacağım inanılmaz değerli şeylere sahip oldum! Sizleri de haberdar etmesem olmazdı !


Hepinizin kapısını mutluluk çalsın hepinizin hayatına güzel insanlar girsin ve baktıkça mutlu olacağınız ıvır zıvırlarınız olsun ; güzel şeyler bunlar :)

Öperimmm sizleri bu pazartesinin sabahı idi :) Öğlen de bir başka alışveriş yapmış ucuz ucuz şeyler kapmış olabilirim o da yarına kalsınn :*******  

8 yorum:

  1. bilekliklerin çok güzel, güle güle kullan :)
    yeni yılın kutlu olsunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde bahariiiiimmmm bu 2015 bize insallah cok nazik davranir :)

      Sil
  2. Küçük şeylerle mutlu olabilmek bu işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük ama bizi mutluluklarıyla havalara uçurcak şeylerle dolup taşsın bu 2015 :)

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım şahaneler :)

    YanıtlaSil