2 Aralık 2014 Salı

Mim | Me Time ( Kendime Ayırdığım Zaman)




@eylemdelacroix güzelliği şahane bir mim' e davet etmiş beni :) Mimimiz kendimize ayırdığımız zamanlarda neler yaptığımıza dair sorulardan oluşuyor bakalım ben neler saçmalıyorum o zamanlarda :)  Mezun olduğumdan beri kendime ayırdığım zaman oldukça genişledi genişledi yayıldı ! Hal böyle olunca bende monotonlaştım şimdi anlayacaksınız beni :) Başlıyorum ;

1- Yalnızken ne izler / ne okursun ?

Hem izler hem okurum :) Kore dizisi ya da Animasyon filmler izlerim ; Kore dizilerinde iki gözü iki çeşme ağlarken animasyon filmlerde gülerken ağlarım :) Şu sıralar okuma konusunda baya birikim yaptım yabancı yazarlarda romantik roman türünü okurken Türk yazarlarda mektup türü ve hikaye türü okurum.

2- Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin ? 

Pijama tarzı , eşofman , tayt üstü bol t-shirt  dışında pek bir şey giymem . İnsan evinde bari rahat olsun dimi :)

3- Me time güzellik ürünlerin ?

Yani genelde varsa haftalık bakımım falan o maskeleri yaparım zaten cildime hiçbir şey yaramıyor ! Nemlendirici - gül suyu falan cildimi yağlandırıyor.

4- Aktüel en sevdiğin ojen nedir ?

Oje sürmeye üşenen bir insanım bu yüzden ojeyi yılda 5 kez falan sürerim o da özel bir gün var ise demek isterdim ama oje ile aram hiç yok çünkü süremiyorum ya da sürüyorum güzelce bir türlü kurumuyor ve yine bozuluyor bir şekilde bu yüzden gerçekten özel gün dışında oje sürmüyorum sürersem de Pastel - 80 - Bordo.

5- Kendine ayırdığın vakitte ne içer ne yersin ?

Ne bulursam içerim ama her bulduğumu yemem :) İçeceği çok tüketen bir insanım çayım , kahvem , bitki çayım , meyve sularım , sütüm bir kere gün içinde her gün hepsini içerim :) Yeme konusunda kahvaltı türü ve peynirli makarna dışında pek kendimi ödüllendirmem :)

6- Aktüel en sevdiğin mum hangisidir ?

Kış ayı dışında mum çok sevmem koku olarak da özel bir markam ve net bir cevabım yok ama portakal kokulu mumu çok sevdiğim bir gerçek . Ama mısır kokulu bir mum neden yapmıyorlar diye düşündüğüm çok olur :))))

7- Yalnızken dışarıda vakit geçirir misin ? 

Yalnız yürüyüş yapmayı , alışveriş yapmayı çok severim yani illa yanıma eş aramam ama eş aradığım yerler var mesela alt sorunun cevabını okuyunuz :D

8- Tek başına sinemaya gider misin ?

Önceden çoooook gidiyordum ; lisede falan . Şimdi yine niyetleniyorum ama yanımda sevgilimi istiyorum herkesin yanında biri var herkes el ele böyle bir algıda seçicilik yaşıyorum ve vazgeçiyorum... Bunu çok yapıyorum galiba tek başıma kalabalıkta film seyretmekten hoşlanmıyorum bu da sonradan sonraya çıktı ! Değişiğim :/

9- En sevdiğin online shop ?

D&R ve Morhipo  sevip kullandıklarım - Beymen ' i de çok seviyorum ama sadece bakıp çıkıyorum :)))))

10- Eklemek istediğin bir şey var mı ? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın ?

Bazen odamı dağıtıp baştan topluyorum bu sayede eyim yok ortaya çıkıyor.
İş arama sitelerinde , bankaların kariyer bölümlerinde zaman harcıyorum
 Dergilerle haşir neşir olurum.
Pinterestte inanılmaz vakit harcıyorum orası bambaşka bir dünya ; hayal kurdukça kuruyorum .
Hobilerim var resim yapmak gibi bazen kulaklığımı takıp saatlerce boya kalemleri ile oynuyorum.
Bruno Mars ile zaman harcamayı çok severim ; sesi beni sakinleştiriyor gerçekten...

Sanırım bu kadar benim cevapları inşallah sıkmamışımdır sıkıcı cevaplarım ile  :)

Nilesi kuşumu mimliyorum ; bloga yazsın boş bırakmasın geri dönsün çağrı olsun bu mim :)







14 yorum:

  1. Bruno Mars bende cok dinlemeyi seviyorum, hatta simdi sende okuyu okumaz actim :D Ayrica keske biraaaz yetenegim olsada resim yapabilseydim ne güzel olurdu, cok hos bir hobi bence :D Cok güzel olmus MIM! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh miss hangi şarkısını dinledin merak ettim bak :)))
      Beğenmene çok çok sevindim , okuduğun için teşekkür ederim :***

      Sil
  2. portakal kokulu mum çok güzel, Beymen'e bir bakayım :)
    güzel olmuş cevaplar :)

    YanıtlaSil
  3. Tag'e katildigin icin tesekkürler kuzum, cevaplarini büyük bir keyifle okudum! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiiiiiiim , beğenmene çok mutlu oldum :)

      Sil
  4. canim ne guzel seyler ogrendim senin hakkinda :) ellerine saglik cok guzel olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihohihi utandım , teşekkürleeer tatlımmm :****

      Sil
  5. Ben de içici bir insanım :))
    Tüm bunlara bol tarçınlı nefis bir sahlep ekleyebilirim mesela

    Bu arada Nilesi çağrın süper olmuş!
    Artık dönse de bize güzel güzel müzik listeleri hazırlasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm onu da ekleyelim kışın süper gider ımmmmmm :)))

      Dimiiii inşallah yapar bakalım :)

      Sil
  6. Harika bir soru-cevap yazısı olmuş. İnsanın kendine ayırdığı zamanda, rahat ev giysileriyle sevdiği şeyleri yapması kadar güzel bir şey yok;)

    YanıtlaSil
  7. heeeey foto neresi ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırıkkalede bir köy :) Bozkırın tezenesi olsa gerek ^_^

      Sil