10 Aralık 2014 Çarşamba

Mim | Kitaplar.


Sevgili Deeptone da gördüm ve içimden yapmak geldi :) 
Haydi başlayalım ;


1- Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın ?

Toplu taşıma araçlarında çok kalabalık , gürültülü ve dur kalk in bin olayı olduğundan resmen başım dönüp midem bulanıyor yani rahatsız olmanın ötesinde hastalanıyorum :/ Kendi arabamızda da sevdiceğim sağ olsun okutmuyor genelde gece çıkıyoruz yolculuğa ( yılda 1-2)  o da sen kitap okur sessiz kalırsan benim uykum gelir uyurum diyor .

2- Hangi yazarın tarzı tamamen senlik , neden ?

Ali Ural ! Çünkü duyguları duygularım , bakış açısı bakış açım ... Kullandığı dil sade ve herkes gibi ...

3- Harry Potter serisi mi  , Alacakaranlık serisi mi ? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

      Harry Potter çünkü 
  • Gerçek dışı bir dünya
  • Olağanüstü güçler
  • Çocukluk
4- Kitaplarını koklar mısın ?

İlk aldığım an koklar resmen sarılırım sonra özenle okunacaklar kısmıma dizerim ; baktıkça mutlu olurum :)

5- Kitaplığının en ince kitabı hangisi ?

Şükrü Erbaş - Bir gün ölümden önce 

6- Kitaplığının en kalın kitabı hangisi ?

Margaret Mazzantini - Sen Dünyaya Gelmeden

7- İyi bir okur olduğun kadar iyi bir yazar mısın ? Geleceğinde yazarlık görüyor musun ?

İyi bir okur değilim ama iyi bir okur olmak için ve bir kütüphane oluşturmak için çabalıyorum açıkçası bunun yanında iyi bir yazar hiç olamam çünkü okul yıllarında kompozisyon ödevleri bile beni deli ederdi ! 

8- Daha önce okuyup da nefret ettiğin bir kitabı verecek olsan hangisi olurdu?

secret .


9- Zombiler mi Vampirler mi ?

ay aslında ikisi de değil :) Ama bir vampir soğukluğu beni çekiyor boşuna değil Edward Cullen hayranlığı . En çok keyif aldığım dizi - filmler Vampirli olanlar :)))

10- Aşk romanı mı yoksa içine biraz aşk sahnesi karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı ?

Bol aşk :)

Sizinde içinizden geliyorsa yapın bende zevkle okuyayım <3

15 yorum:

  1. Ali Ural'ı hiç okumadım; merak ettim.

    not: Harry Potter rocks :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Posta kutusundaki mizika dan baslamalisinnn o zaman :-)

      Sil
  2. ciciş misin sen beee. son yazımda bile varsın kuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii hüzünler kraliçesi olmuşum ya :)))

      Sil
    2. hayııır o nursalkımı. du o virgülden olmuş düzelteyim :)

      Sil
  3. :* Bloguma bekliyorum kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum seni izlemek ne kadar zor oldu anlatamam gfc şu an hizmet veremiyor diyip durdu ama sonunda oldu :))))

      Sil
  4. Tatlım aradaba benım de oyl eoluyor cunku o bır goz hastalıgı :( Ayrıca Deepppp mımını gordum elleırne saglık tatlımın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hastalik mi cidden :(

      Tesekkur ediyorummmm canim :*

      Sil
  5. bol aşk :))) yüzde yüz katılıyorum. harika olmuş zevkle okudum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coooook tesekkuler canimmmmm benimmm <3

      Sil
  6. ay ali ural makyaj yapan ölüler okudum diğer kitaplarını da okuycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumalısıııııın bende tek kelimelik sözlük onu merak ediyorum :)))))

      Sil