23 Aralık 2014 Salı

Biraz 2014 Biraz 2015.




2015 e günler kala 2014 ün değerlendirilmesi bir gelenek haline geldi! Sizlerin 2014 ü nasıldı ? Sizi de merak ediyorum açıkçası umarım yorum kısmına iki kelam edersiniz :)

 Ben 2014 deyince şunları hatırlayacağım ;
  • 01.03.2014 - Sevgilimin Babam İle Tanışması ^_^
  • 17.05.2014 - Ailelerimizin Tanışması :))
  • 07.06.2014 - Evlilik Teklifi Almam <3
  • 27.06.2014 - Nişanlanmamız ^.^
  • Kardeşimin Üniversiteye Başlayıp Uşağa Yerleşmesi :)
  • Sevgilimle bulduğumuz her üç beş günlük tatilde ve bayramlarda Antalya'ya kaçmamız yani nişanlılığın tüm haklarını sömürmemiz :-D
  • 18.11.2014 - Dedemin Vefat Etmesi :( 
Peki 2015 deyince ne mi bekliyorum ;

  • Hayatımın kolaylaşması ve evlilik gibi hayallerimin gerçekleşmesi bir İŞ sahibi olmam gerekiyor bu yüzden lütfen artık bu yıl bir işe yarayayım. Ama şu saatten sonra gerçekten hayırlı bir iş istiyorum başlayıp hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum ; 2014 başarılı sınavlarımın başarısız mülakatları ile hayal kırıklığı hakkımı doldurdum diye düşünüyorum.
  • Önceden olsa huzur , sağlık ... derdim ilk olarak ama bunları geçtim çünkü bunların olması için hayatımdan bir çok kişinin  yok olması gerekiyor ki benim elimde olsa yok ederim ama sağ olsun babam baş tacı ettiği için ikinci dileğim bu insanların gölge etmemesi ,seslerini dahi duymamam hatta varlıklarından bile haberdar olmamam ! Babam yüzünden bunlar imkansız o yüzden Allah'ım öncelikle SABIR versin. 
  • Üçüncü olarak da kardeşim herkesi (özellikle ikinci madde de yer alan gereksiz kişiler ve bu kişilerin ağzına bakan babam) utandırsın ve okuduğu bölümün her dönemini BAŞARILI bir şeklide tamamlasın ve o da kendi ayakları üzerine sağlam basabilsin. :)
Sanki bu 3 dileğim olunca çok güzel bir yıl olacak gibisin 2015 :)  Tüm bunların dışında Ailemle ve Sevgilimle mutlu çok mutlu bir yıl geçirmeyi ve kurduğum hayallerin bir bir gerçekleşmesini diliyorum. Sizlerin de kalbinden geçen her dileğin gerçekleşmesini diliyorum ! Hepimiz çok mutlu olalım tamam mıııı :)

 Ve bu 2015 boyunca hayallerimle dolduracağım bu blogu yani başlasın Evlilik Hayalleri - Planları :) Bakalım neler gerçekleşecek neler gerçekleşmeyecek :) Yalnız bırakmayın beni ; öperimm her birinizi :***


28 yorum:

  1. İnşallaaaah tüm istediklerin gerçekleşir bebeğim:) tüm güzel şeyler seninle olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiin tatlimmm tum guzellikler ve birde sans bu yil bizimle olsunnn senin icinde guzel bir kariyer diliyorum :)

      Sil
  2. hayatımız birbirine paralel gelişti resmen :) rabbim tüm dualarını kabul etsin. gönlünden geçtiği gibi gerçekleşsin inşallah:) çook öperim minik kuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet bazi tarihler nasil denk geldi ; sonumuz hayirli olsun insallah :) Amiiiiiiiiiiiin balim benimmmm insallah ve bende cok opuyorum fistigimm :*

      Sil
  3. Benim için zor bir yıl oldu gerçi ama siz ne güzel sevgilinizle ilk adımı atmışsınız. Darısı başıma.
    Bunları ben de uzun uzun düşündüm. Blogumda yazmıştım. 2015 artık bize daha güzel davransın inşallah :)

    http://caygecenhani.blogspot.com.tr/2014/12/benim-2014-um.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen cok guzel yazmissin diliyorum sevdiceginle bir an once tadarsiniz bu adimlari :) Mutlu , huzurlu ve faranjitin ikimizede ugramadigi bir yil olsun :*

      Sil
  4. allah, sana daha da güzel günleri nasip etsin inşallah,
    gelecek senenin sonunda liste gülücüklerle dolu olsun hepimizin, amin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiiiiiiin morumsubalonummm amiiin ne iyi geldi yorumun icim umut doldu :) Seninde 2015 in oyle guzelliklerle dolsun ki yuzunden gulumsemeler eksik olmasin insallah :*

      Sil
  5. Ay canim benim, insallah hersey gönlüne göre olur! Allah nisanlinla tamamina erdirsin, cok mutlu olun. 2015'te senden güzel haberler bekliyorumm! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallahhhh canim amiiin hepimizin gonlune gore olsun her seeeey :) ayyyyyyyy eyleeeeem sanirim guzel haberler 2016 da ^_^

      Sil
  6. tüm dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihoooo olur mu dersin :-D İnsallah hepimizin oluuuur :-*

      Sil
  7. herşey ama herşey gönlünce olsun Özgem... 2014 benim için farklı bişey yapmadı ama güzel bir yıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim Kerimemmm amin insallah :) Diliyorum 2015 bize guzel davranir insallah :)

      Sil
  8. 2014de alttan olan dersleri temizledigim 2015te ise mezuniyete son adima yaklasmaknistedigim yıl. Biliyosun ki okumaktan bıktım. 2016da diploma istiyorum bu yüzden yaz okulunun açılmasını ve tabiiki başta sağlık sonra huzur dolu bi yıl diliyorum hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe bilmez miyiiiiim :)
      Her şey gönkünce olsun mayam her şeeeeey dilediğince :*****

      Sil
  9. yeni yılda tüm dileklerin gerçek olur umarım tatlım benimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin canım dertsiz tasasız mutlulukla dolu bir yıl olur inşallah 2015 , hepimiz için :)

      Sil
  10. Sen hep mutlu ol :) Seni okuduğum anda içim sıcacık oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii canım dollym benimm hepimiz mutlu olalım :)))
      Zaten şu an yorumun beniii çoooook mutlu etti :****

      Sil
  11. ayyyyy ben sana hepsinden önce bi iş diliyorum yaaaa :) dua edicem senin için valla :)

    YanıtlaSil
  12. 2014 deyince aklıma lanet şeyler geliyor. :( Umarım mutlulukların olduğu, bir yıla yaşarsınız. :))

    YanıtlaSil
  13. 2014 çoğu yanıyla senin yılın olmuş.Umarım 2015 de senin için o kadar dolu dolu geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin canım inşallah çok daha güzel olur hepimiz için 2015 :)

      E tabi çok şükür diyorum 2014 üme , kolay olmadı bı yılda olanlar ama bu yıla kısmet oldu :)

      Sil
  14. son maddeye kadar epey güzel bir seneymiş...
    Umarım bu sene dualarının kabul olduğu bir işe yaradığın bir sene olur :)
    son dua kendime de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür nabrutum güzeldi ....

      Cümleten diyelim o zaman bu 2015 iç huzurumuzun Dolu dolu olduğu bir yıl olur inşallah :)

      Sil