10 Kasım 2014 Pazartesi

Öyle İşte.



Pazartesinin benim için hafta sonundan hiç bir farkının olmamasından sıkıldım ! Pazartesi sendromu ile tanışmadığım için mutsuzum. Hayatım hiç kolaylaşmıyor bu yüzden... Bana öyle hissettiriyor.  


Minik mutluluklar biriktirdim ; biriktiriyorum. Minik oldukları için arada görmüyorum , es geçiyorum ama 
bazen bu minik mutluluklara nasıl da muhtaç oluyorum bir bilseniz ...


Yanlış insanlarca kuşatıldım ; üzüldüm ama varlıklarını yok edemedim.
 Yaşıyorlar ; senden benden bizden en iyi şekilde... 


Asla yapmam dediğim bir şey yaptım ; kek! Sebebi sevdiceğimle bende kalsın ama 5 yıl önce nisan ayında yaptığım (sevdiceğime özel kocaman bir kek) kekten sonra ilk defa sevdiceğime kek yaptım ! 
Afiyetle özlemle affedilmenin huzuru ile yedi ! 



 Erken bir doğum günü sürprizi ile kapımı çaldı , canım ! Ailecek " erken doğum günü " kutlaması yaptık.Hiç beklemediğim bir anca çok mutlu edici bir sürpriz ile yüzümü güldüren adam ; iyi ki doğmuşum dedim. Hayat günü ve saati belli olan mutluluğu bile erkenden önünüze sunabiliyor ! 12 Kasım da doğmuşsunuzdur ama 5 Kasım da mumu üflemişsinizdir. :) 


Gün boyunca ne olursa olsun şu yatağa güzel kafa ile girmeye kendimi zorluyorum. Eğer boş kafa ile yatmazsam sabah dayak yemiş gibi kalkıyorum! Size de oluyor mu ? Uzun zamandır bin bir sorunla yatağa girdiğimden rüyalarım hiç sweet olmuyor :/ Ama yinede size iyi geceler , tatlı uykular , tatlı rüyalar :)




6 yorum:

  1. Ben de keşke okul bitse de iş için söylenssm ya da işim olmadığı için miskinlikten bıksam diyorum. Bir öğrenci öğrencilikten anca bu kadar bıkmış olabilir zira.

    ben her gece binbir düşünceyle uyuyor muyum bilemiyorum ama hafif ve bölünen bir uykum olduğu için istisnasız her sabah dayak yemiş gibi kalkıyorum, dinç uyandıysam bilki hastayımdır deliksiz uyku çekmişimdir.

    annem erken pasta üflemenin yanlış olduğunu düşünür hep bu yüzden çocukluğumuzda kardeşimin pastası geç kesilirdi. -aramızda tam bir hafta var-

    Şimdiden mutlu yaşlar ve sweet dreams dilerim kuzucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde okulum bolumum cok stresli ve zordu mayam okul boyunca aglaya agla gecirdigim gunler vardi ; bitsin artik deyip durdum ama simdiki boslugun yorgunlugu onun bes kati herkesin bakisi farkli bana herkesin bi fikri var ve ben hala issizim. Hayirlisi olsun su saatten sonra :)

      Valla yine dayak yemis gibi uyandim ustune sularin kesik oldugu bi sabaha :/ gunaydin :D

      erken gec hic farketmiyor bnm icin hatta bazen kutlamak dahi istemiyorum bi o olsun bi iyiki fogdun desin me pastayi ararim ne baskasini :-D

      Çok sagol balim bnm tesekkur ederimmm :-*

      Sil
  2. Allah büyük cnm. umudunu kaybetme. inş güzel kapılar açılır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim benim insallah :)
      Cok tesekkur ediyorum.

      Sil
  3. cok cok guzel paylasimlar canim :) bende senin gibi uzun zamndir pazartesi sendromsuz yasiyorum ve evet bir sure sonra gicik ediyor insani. ama napalim bir firsat cikana kadar simdilik boyle. ve evet geceleri benimde uykum kaciyor cogunlukla cok sey dusunmekten. sanirim en iyisi akisina birakmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :)
      Aynen bakalım önümüze çıkacak fırsatlar inşallah sıraya girmiştir hayrılısı olsun ^.^

      Sil