31 Ekim 2014 Cuma

Süs Püs İşleri !


Gratis hiç olmayacak bir zamanda ( ay sonu / nakit sıfır ) durduk yere bir indirim çıkarması yaptı :) 200. mağaza açılışı şerefine 2 kasıma kadar tüm ürünlerde( sularda bile ) %40 + Gratis Kartı olanlara %10 indirim uyguluyor. %50 olmuyor totalde çünkü %40ın üzerinden %10 düşüyor o yüzden kasada hesap yüzünüzü yamultmasın zira çok geri verip çıkanlar oldu onların yüzünden şu üç parça şey için 40 dk beklediğim oldu falan filan :) Doğru bir zamanlamada olsaydı şu indirim The Balm standını boşaltabilirdim :D Zamanlama yüzünden standın yüzüne bile bakmadım ve şunlarla döndüm eve :)


fırçalarla aram sulu boya ile geçen çocukluğumdan beri iyidir! Kullanmayı severim bu yüzden seyahat boy Eklips Fırça setini aldım ; yumuşacık yapısı var umarım dökülme yapmaz :/ Henüz denemedim. 


Hot mama zaten vardı onu almadım ; fırçaya sanatsal poz verdirme için kullandım :D


Pamuk ise indirim günlerinde  maalesef en hızla tüketilen bir ürün olduğundan bana bu düştü; ilk defa kullanacağım normalde yuvarlak disklerden alıyordum. Oje ise kışın sadece bordo - siyah ve  ten rengi kullandığımdan ve ten renkli ojelerim bayatladığından ihtiyaç olarak doğdu ve alındı. İşte bu kadar :)

Varsa ihtiyaç yağmalayın bu indirim ihtiyaçlarınız için büyük bir fırsat :)

8 yorum:

  1. Nude oje hangisi bebeğim bende greg ve cream var o kadar güzeller kii:) Güle güle kullan kuzuucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım daha güzelleri senin olsun ;))
      Princess -756 ymış :D

      Sil
  2. Kaç kişiden mesaj alıp oralı olmadığım için kendimle gurur duysam mı bilemedim :))

    Güle güle kullan bebisim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacın yoksaa tabiki de gurur duy mayam ;)
      Teşekkür ederimmmmm :**

      Sil
  3. ayhhh olmaz olsun böyle indirim :)) bir saç boyası bulamadım yahu talan etmişler :)) canım benim güle güle kullan aldklarını ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma boya konusunda bende şanssızım , yağmalamışlaaaar...

      Sil
  4. her indirimde ihtiyacım olanların dışında aldığımı farkettim:))) bu sefer de indirim büyük olunca zaten ben gidene kadar mağaza yağmalanmıştı:P bence fırça almakla iyi bir yatırım yapmışsın. Güle güle kullan cnm:)))

    YanıtlaSil