2 Ekim 2014 Perşembe

3-5 Kelam.



Tabi ki de fala inanmıyorum ama kapatmıyor da değilim :) Şu ufacık fincandaki kocaman kalp ; sensin beni mutlu eden !  Önüm arkam sağım solum ; Aşk <3


Dile benden ne dilersen ! 
Fazlasıyla ihtiyacım var şu cümleye kim söylemek ister? :) 


Benim için bayramın anlam ve önemi ; yaprak sarması !
Bu bayram da çok şükür kazasız kavgasız 650 gr fazla ile bitti :)


fiziksel ve ruhsal yorgunluğumun ilacı ; Türk kahvesi :)
Renkli çakıl drajelerim cağğğnım ; Şımarımtırak Çikolatamadan :****


Çay ; akşam keyfimdir!
siz nasıl istersiniz çayınızı ? Benimki demli !


ahh ahhh yıllar oldu " ne giydim " postları yapmayalı halbuki nasıl özenli süslü püslü çıkıyorum bazı günler ... Fotoğrafımı çekmeyenler utansın !


Okuyorum arkadaş !
Kış wishlist'imde sadece kitaplardan oluşuyor :)


Sonraaa;
Sizde okuyun ; her şekilde okuyabilin :)



10 yorum:

  1. Senin tatli cümlelerini yesinler. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Ay ama o çay bardağı çok şeker.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim meloom 5M migroslar kaynıyor bunlarla :)))

      Sil
  3. Aylak Adam en sevdiğim kitaplardandı, hediye edenden olsa gerek. Bir türk kahvesiyle tekrar okuyayım. Falımda kalp çıkmazsa muhtemelen artık sevmeyeceğim o kitabı hehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende cok sevdimmm insallah kaplde cikmistir :*

      Sil
  4. Böyle kahve falı görmedim ciddi ciddi gerçekten kalp çıkmış fincanında :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlım bordo çantana bayıldım, sonbahar için harika bir seçim.

    İyi haftalar;)

    http://followupfashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ; mutlu haftalar :)

      Sil