28 Ekim 2014 Salı

İtiraf Ediyorum.


Geçtiğimiz , ardımızda bıraktığımız bu güzide pazar gününde ki bu SunDay - FunDay durumum ; sevdiceğimle buluşuyor olmamdan kaynaklı. :) Allah korusun beni evde geçecek olan pazarlardan ! Amin.


Buluşuyoruz  ve bu güzel , mistik mekanda da kahvaltı (simit-çay) yapıyoruz. Burada evimize çok yakın ; Fırıncı Orhan.
( ayy bazı yiyeceklere sanırsınız altın tozu atıyorlar ; gereksiz pahalı! Simit-çay ikilisi doyurucudur. ) 


Hafta içi evde genel ruh halim " Run Baby Run " :D


Kısalan günlerde cabası ; saat 17.30 ... İyice ruhum daralıyor. 


Mevsim kış olunca bir de böyle şimşekler falan çakıp elektrik gidip gelmeyebiliyor.

Instagram dolaylarında @ozgeozbayrak olarak takılıyorum :)

5 yorum:

  1. Valla pazar evde olmayı dilediğim günlerden :)

    YanıtlaSil
  2. Mekanda güzelmiş ha . Hoşuma gitti.Ben iç pazarları evde olamıyorum yaw :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazıyı yazdığım gün pazar için olmayı istediğim yanlar yerler vardı bugün daha şüpheyle bakıyorum .. pazarları ne evde ne önceden istediğim yerde olmak istiyorum. Bi pazar da olsa alıp başımı gitmek istiyorum sonra bu alıp başını gitmeler ritüel olsun hayatımda ; diliyorum. öylede karışığım :)

      Sil
  3. çok güzel bir yermiş,
    run baby run çok sevdim :))
    hep şirin kal..

    YanıtlaSil