26 Ekim 2014 Pazar

Geçmiş Gün Dedikodusu.

Yaşadığım yere çok ama çok yakın nefes aldığımı hissettiren bir yer var ! Dekorasyonunun ve sessizliğinin huzuru ile saatlerce sıkılmadan oturduğum bir yer ; Beğendik. Kahvaltılarının müptelası olsak ta üç ayda bir öğle  / akşam yemeklerini de tercih edebiliyoruz. Yarın kısmet olursa sevdiceğimle uzuuuuun bir aradan sonra baş başa bir  kahvaltı yapacağız ; huzurla. Dua edin :)




Uzuuun bir aradan sonra dedim çünkü sevdiceğim iş nedenleriyle sürekli şehir dışında hoş hafta içi de iş sebebiyle görüşemiyoruz ama aynı şehirde olma fikri ile ayrı şehirde olma fikri beni çok etkiliyor ya da şu sıralar ona fazla ihtiyacım olmasından daha çok arıyorum varlığını ! Neyse işte onun şehrinden bir günaydın ve iyi geceler karesi bana geldi benden de size gelsin :)



Eğer öyle ya da böyle yalnız kalacaksanız kendinize uğraş bulun ; aktevite yaratın bir şeylere sahip olmaya çalışın ! Bu hafta ben Kinder yumurtanın sürprizleri ve minicik kaplumbağam ile geçmeyen vakti biraz ilerletebildim. İşe yarıyor :) İkisi de ayrı bir mutluluk !



Çok şükür ki Cumartesi oldu ve ben sevdiceğime kavuştum yani makyaj yapmak için bir sebebim vardı artık :D Evet bütün süsüm ona :p Şaka şaka sadece şu sıralar saldım kendimi yoksa bakımı çok seviyorum.


işte böyle gençler oradan buradan mutluluk çıkarmaya çalışıyorum zira son zamanlarda mutluluk fakiriyim :/
Hepinize neşe diliyorum sizde bana dileyin :) 

8 yorum:

  1. Ya yerim seni, ne seker bir post olmus. Umarim cooook mutlu olursunuz birlikte. Tüm iyi dileklerim sizinle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ çok teşekkür ederiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzz benimde tüm dualarım seninle hep mutlu ollll :***

      Sil
  2. benden de sana bir demet neş'e :*

    YanıtlaSil
  3. Mutluluk fakirine büyük ikramiye vaat eden bir bilet verelim o zaman.
    kocaman dua :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana iyi gelicek seyi nasilda biliyorsuuuuuuunnn ; tek ihtiyacim dua :) hiiic eksik olma nabrutcugum.sen ve dualarinnn iyiki varsinizz :)

      Sil
  4. mutluluğun hep bol olsun..
    dualarım seninle prenses..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki varsın dediklerimdensin baharım :** sende heeeep mutlu ol :)

      Sil