18 Eylül 2014 Perşembe

Yaz'ı uğurlamak gerek ...

geçtiğimiz hafta sevdiceğimin yıllık izni sebebiyle 7 günlüğüne Antalya'ya gittik ; on günlük yokluğumun sebebi idi bu cümle :)
uzun bir yolculuk olacağından ve orda burada mola vermemek adına  Ankara'dan çıkmadan bir güzel enerjimizi aldık :)
mekan ; çıtır simit ( başkent üniversitesi yolu üzerinde/hizasında )


aşk ile attığımız her adımın , geçtiğimiz her yolun nasıl güzelleştiğini iddia etmiyor ; kanıtlıyorum :)


O kadar yolun asıl amacı sevdiceğin ailesine ziyaret :) Antalyalı olmaları sebebiyle de güneş - deniz - sahil :) Bunun yanında bir de yayla gibi bir yerde konaklayacaksak da yediğimiz her şey organik :) En sevdiğim olduğundan bana özel bir ziyafetti bu mısır eee gelin olmak bunu gerektirir :p


Antalya bana kalırsa Türkiye'nin en ama en tabii güzel şehri !! İnsan yaşadığını hissediyor orada ... Yer gök mavi değil sadece çok ama çok yeşil de :) Bu resim Kurşunlu Şelalesine ait ve gerçekten adım attığımız yere " cennetten bir köşe " sanki dedik :)

İnsan saatlerce oturup sadece susmak istiyor burada :) mavinin bu tonuna aşık oldum ; yeşilin her tonunu gördüm !
(Kurşunlu Şelalesi)


Yanartaş maceramız ise anlatılmaz yaşanır :) 1 km boyunca taş merdivenler çıktık; tırmandığımız yerde üç beş taşın arasından çıkan yoğun gaz kokusu ve bu minik ateş ! Tamam sönmüyor olmamaları ilginç ama oraya bir yürüyen merdiven şart ! Buradan da anlaşıldığı gibi benden daha doğrusu bizden dağcı falan olmazmış :) Canımız çıktı çıkarken de inerken de



sevdiceğimle baş başa yemek yemek ayrı bir mutluluk benim için üstüne bu manzara da yemek apayrı bir huzurdu :)



Antalya iyi hoş yeşil mavi karışımı bir şehir tamam ama bir de bu yüzü var ! Çatı yok :/ Gün ısıları ile donatılmış karmakarışık ve bakımsız bir görüntü ... 



insan tatile geldiğini plamiye görünce hissediyor ha ne dersiniz :) özleyeceğim vallahi !


Kurşunlu şelalesinde kendimi bir masalın için de hissettiğim doğrudur :)


Manavgat şelalesine de gitmesem olmazdı ve tüüüüüm belgesel - gezi programlarında gösterdikleri bu tek kareyi çekmezsem hiç olmazdı :)))


Yaz'ı böyle güzel renklerle , aşkla uğurladım ! Daha güzel yazları buraya kaydetmek dileğiyle inşallah :)


13 yorum:

  1. ne kadar güzel fotograflar, orada olmak istedim şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün olursunuz sizdee :)))

      Sil
  2. o çatı görüntüsü bakımsız gelebilir ama yaz kış doğalgaz tasarrufu sağlıyor olup tertemiz enerji olan güneş enerjisini verimli bir şekilde kullanmaya yarıyor efendim. keşke her ilimiz örnek alsa da o bakımsız dediğiniz görüntüye ulaşsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) haklısınız meziyetleri fazlaca .....

      Sil
  3. Manavgat'a gitmişken sevdiceğime baksaydın uslu duruyor mu:D ne iyi yapmışsınız kuzuucuum güzel gezmişsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) heheh usludur uslu.
      Güzeldi kuzucum çok şükür :)

      Sil
  4. kurşunlu'ya gitmem gerekkk <3 yıllarca antalya alanya bölgesini gezdim durdum ama sanırım orayı atlamışım:/ fotoğrafların hepsine ayrı ayrı bayıldım kuzum. vizörüne sağlık:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bebeğim bu listeye birde kaş sahilini ekleyelim orasıda güzel diyorlar seneye ordayım :)))))

      Sil
  5. zaten sevdiğin kişi yanında olunca her yer cennet :) bu arada fotoğraflar bir harika canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook haklısın canım çook :) teşekkürler :**

      Sil
  6. sevdiceğim de sevdiceğimmm olan var olmayan var kızımmmm
    :)
    maşallah şekerim ^^
    cidden ne güzel yerler öyle, ben ki hiç merak etmem antalyayı (malum sıcağı sevmiyorum)
    ama çok hoşuma gitti. gitsem oralarda bi köşeye kıvrılsam kitap okusam mesela.
    ne güzel hayal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh iyiki var yaw ondan başka kimsem yok kiiiii :) o da olmasa hayatımın özeti ; tek kişilik olur :D

      Sıcağı gerçekten yaz zamanı berbat ama eylül ve ekim mükemmel seyhanımmm beklerim iki yıla tamamen ordayım sanırım :)

      Hayalinde çoook güzel ama her yer su oturcak yer bulabilene aşk olsun :)))

      Sil
  7. Ne guzel bir dille anlatmissin tatilinizi. Selaleri cok severim, ben de yakinda bir kac tane gordum, bunlari da gormeyi cok isterim. Antalya ya bu sene gidemedik, Kas bolgesini ozellikle cok severiz : )

    YanıtlaSil