4 Eylül 2014 Perşembe

Okuma Halleri | Son Kamelya - Sarah Jio


Sabırsızlıkla başladığım ve aklımın ucundan geçmeyecek şeylerin başıma gelmesiyle bıraktığım güzel kitap ; affet beni. Genel olarak Sarah Jio 'nun her kitabı beni heyecanlandırmayı , içine almayı , güldürmeyi , hüzünlendirmeyi  başarıyor. Son Kamelya yazarın okuduğum 3. kitabı ! Yağmur Sonrası'nı sona bıraktım ama araya başka kitaplar katmayı düşünüyorum üst üste aynı yazar bazen o kitabın harcanmasına sebep olabiliyor ve bunu Sarah'a yapmayı hiç düşünmüyorum :)



Mart Menekşeleri ve Böğürtlen Kışı kitaplarını çok çok sevmememin yanında Son Kamelya'nın yeri ayrı bende belkide kitabın verdiği duygunun tazeliğinden bu abartışım! Spoiler vermek benim yeteneğimin üstünde bu yüzden üzgünüm :) Bu kitap da ki her karakter kendine özgü bir merak uyandırıyor ve kitabın sonuna kadar benim gözümde herkes şüpheli idi ve bana göre kitabın tek kusuru Flora'nın ailesine olan durgunluğu , meraksızlığı idi ! Başta çok yadırgamıştım ama kitap beni sonuna doğru utandırdı ve ona da açıklı getirdi yani kusursuzlaştı :)


ee ne yaptım ben şimdi !
 Kitabı anlattım mı? yok ! Karakterlere açıklık getirdim mi ? yok ! 
Neyse canım ben çok sevdim zaten eminim bayanız da okumuştur :) Okumayanlar için tek diyeceğim kitabı yaşıyorsunuz ! Tasvir edilen her satır gözünüzün önüne kendiliğinden geliyor ve olay mahallinde kendinize yer bulabiliyorsunuz ! Sarah Jio 'yu bilenler buna alışkındır zaten :) Kime neyi anlatıyorum gibi bir hisse kapıldım yahu ben !

Öperim ; bu eylül bol okumalı olsun ! 

24 yorum:

  1. Sarah Jio nun kitaplarından sadece Böğürtlen Kışı sıra bekliyor diğerleri süper.. Yağmur Sonrası nı okumaya başlarsan elinden bırakamazsın yok öyle şey dedirten cinsten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bogurtlen kisi ilk okudugum kitabi ilk goz agrimmm biraz havalar sogusun oyle oku bnce :) uuuu cok heycanlandim simdiiii :**

      Sil
  2. Sarah Jio okumayı hep ertelediğim yazarlardan. Bu kış okuyacağım inşallah ve anlaşılan tanışma kitabımız bu kadar övgü üzerine Son Kamelya olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitabi bnce ovguyu hakediyor canimmm :* keyifli bir kis olacak desene :)

      Sil
  3. Okuma halleri resmini görünce kendi kitap okumam geldi aynen bende şu bölüm bitsin diğer sayfayı da geçeyim :)

    YanıtlaSil
  4. inşallah canım bol bol okuruz bu ay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun uc kitap aldim geldim bile butcemiz elverdigince ve vaktimiz oldukca okuyalim miss gibi :-)

      Sil
  5. Çok merak ettim bu kitabı ama bir sorum olacak bu kitap ve aynı yazarın okuduğun diğer 2 kitabında uygunsuz sahne var mı hiç acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim bahsettigin gibi bolumleri ama yagmur sonrasini okumadim yinede sanmiyorum cok yazarin tarzi degil :-)

      Sil
    2. İyi o zaman :) Aşk romanı hiç okumadım şimdiye kadar çünkü bir cinayet romanında bile o tip sahneler çıkınca o kitaptan soğuyorum ve aşk romanlarında çok çıkar diye bir önyargıyla hiç elim gitmedi almaya :) İlk olacak, bakalım :))

      Sil
  6. ay ne güzelde anlatmışsınnnnnnnn :D

    YanıtlaSil
  7. öyledir benim saraamm :)
    tuyapa gelecek diyolla imza gününe!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa :))) isterdim bi böğürtlen kışımı imzalasın :)

      Sil
  8. bilmem nedendir ben öyle kitap okuyamadım :D Hep farklı bir yerlerde okurum :D Sanırım çok sıkılgan biriyim. Şimdi bu kitabı okumak lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle her yerde okuyamıyorum mesela otobüsde acayip midem bulanıp başım döner :))) bu kitap güzel bence sıkılmadan okursun da :)

      Sil
  9. Bende resimlerdeki gibi kitap okuyorumm birde bakıyorum kitap bitmişşş :)

    YanıtlaSil
  10. henüz keşfetmediğim bi yazar, çok mu geç kaldım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol hic gec degil bnce kis mevsimi sarah jio icin mukemmel bir zaman :)

      Sil
  11. cok sduper ozetleme olmus bayıldım ben :) tesekkurlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  12. ne tatlı anlatmışın yau. ne güzel şeyler çiziyon bi de o okuma halleri hihi :) noldu ya iş durumu olmadı mı daa bişiler ama ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk resim netteen keske cizebilsem :)
      Olmadi olmuyor deep artik cok umudum da kalmadi bunalimdayim :)

      Sil