2 Eylül 2014 Salı

Her (An'ın /Mevsimin/Yerin...) Tadı Başka...

 kimimiz için çok ama çok canlı kimimiz için bir öncekinden hiç farkı olmayan yaz mevsimini ardımızda bırakıp sonbaharı kucaklamak gerek ; yepyeni umutlar ve bekleyişlerle! Sonbahar'ın tadı başka! Mesela ben sonbahar çocuğuyum ( 12 Kasım unutmayın heee  :) )


Aslında huzuru uzakta aramamak gerek ; sabah kahvaltısında , bir kitapta , uzun bir yolculukta , pencere kenarında , yürürken... Basit görünüyor ama bu saydıklarım için vakit ayıramayan o kadar çok insan var ki özellikle bir kahvaltı masası sıcaklığından mahrum kalan... Her anın tadı başka...


Kahve demek ; temizlik sonrası bir mola demek 
Kahve demek ; istenme telaşı - heyecanı demek
Kahve demek ; kırk yıl hatır demek
Kahve demek ; telvesinin aldığı şekil sebebiyle sonsuz hayal gücü pratiği demek
Türk kahvesinin tadı herkes de bir başka ... Sizde ?


 

Akşamların adı çıkmış ; yatağa girince tüm dertler bütün beynini sarar ve sabahlar olmaz ... Aslında akşamları değil midir şehir ışıl ışıl ve akşamları değil midir şehrin tüm kirini kapayan... Bir anlığına da olsa havai fişeklerle güzelleşen... Akşamları hüzünlenmek , düşünmek , dertlenmek yerine uyumayı deneyelim ; tadı orada :)


yine ayrı şehirlerde gün batırıyoruz , güne uyanıyoruz biz ! özlemek duygusu şu sıralar yaşadığım tek duygu diyebilirim ama düşünüyorum da önceden özlediğim tek bir insan yoktu ; abartmıyorum... Her özlem sonrası kavuşmanın daha da beni ona bağlamasına ne diyorsunuz peki ? Ama yine de çok ayrı düşmeyelim istiyorum ; özlemenin tadı bazen acı bazen tatlı bende ...Ama bi tadı olduğu kesin :)


7 yorum:

  1. Anın tadını çıkarmak gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Great post! Gorrrrgeous pictures!

    SSSx

    Rather Special Giveaway going on at the moment...
    www.stylestreetstalker.com

    YanıtlaSil
  3. Şu kahvaltı sofrasının hiç denk getiremiyorum. Yaz zeytin olmuyor yada peynir :( Kahvede :D güzel duruyo ordan . En sonra resimde çok güzel emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimmm :-) tam kahvaltilar diliyorum sana kahve yapaninda bol olsun :-)

      Sil
  4. Aksamlari aklina birseyler gelirse mutlaka kalk ve hepsini yaz, ben öyle yapiyorum, sonra güzel uyuyorum ama yazmazsam dön dur ayni seyi düsün düsün sabahlarim :) güzel kareler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne guzel huy hic beceremem o anda yazmayi zaten son zamanlarda bosvermislik var uyuyup duruyorum :-D

      Sil