29 Eylül 2014 Pazartesi

... Çünkü


Minnettarım çünkü 700 kişi olmuşuz. Herkese ayrı ayrı teşekkürler ; iyi ki varsınız :)
(Colins sonbahar - kış sezonuna  "blogger" temalı sweatshirt 'ler getirmiş ; resimlerimin kaynağı bu markadır ben kestim biçtim bu halde yayınladım :))



Mutsuzum çünkü son bir yıldır değişmeyen statüm :/ Benim ki kaç mevsim sürecek bakalım ki mevsimsel olmaktan çıktı bence !
( Olmayacak duaya amin diyorum ; ders çalışmaya çalışıyorum bir banka sınavı için ; bu karede algıda seçiciliğimin kanıtı)


Şanslıyım çünkü  "şımarımtırak çikolata " blogunun sahibesi ile tanıştım ; bir mutluyum bir keyifliyim sormayın :) Öyle bir ses tonu var ki bıcır bıcır neşe saçıyor öyle tatlı sohbeti var ki konu konuyu açıyor zamanı su gibi akıtıyor kısacası ben yeni bir dost kazandım hatta hayatıma yepyeni bir kapı  daha açtım :) Onunda her zaman Ankara'da bir kapısı olduğuna ikna ettim yani ettiğimi düşünüyorum. :) Şımarığım çikolatam beni hem varlığıyla hem de ince düşünceliliği ile çok mutlu etti :) Hediyelerimle hava atabilirim dimi :) Bal kız çok çok çok teşekkür ederim hayatıma kattığın renk , anılar ve hediyelerin için :) Muhabbetimiz bol olsun , inşallah :)


Hem mutluyum hem mutsuzum çünkü biz olabilmemiz için fedakarlık gösteren sevdiceğimin çabası ve azmiyle mutlu bunun karşılığında hep uzaklara gitmesiyle özlem doluyum yani azıcık mutsuzum. İstiyorum ki bir iş ; destek olayım. Bazı şeylerin kolay olmasını diliyorum ; kendi adıma. Şu sıralar hayatımın özeti ; tek kişilik.


farkındayım çünkü biliyorum. Siz de farkında olun ; sevin :)


Şükrediyorum çünkü çok seviyorum çok seviliyorum. Allah'ım nazarlardan saklasın mutlu çiftleri ve diliyorum Rabbim hepinizi iyi insanlarla karşılaştırsın ... Gönlünüze göre versin çok sevilin :) Amin.


Hadi Çünkü 'lerinizi paylaşın benimle ; Keşke'lerden uzak cümleleriniz bol olsun :)


15 yorum:

  1. Bu tisortleri gormustum :) hayat iste hem mutlu hem mutsuz anlari barindiriyor icinde. Onemli olan mucadeleye devam etmek. Bu arada blogger arkadasini kiskandim :p ankarada olmamiza ragmen henuz yuzyuze gorusemedik kuzum :) umarim bi gun gorusuruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah kuzucugummm yerimiz yurdumuz belli :)

      Sil
  2. Amin canım tüm dualarına .. Allah en hayırlısını en güzelini versin inşallah..
    Bende iş arıyoum hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  3. Friksiyonel İşsiz bir iktisatçı olarak whatsapp durumumu süslüyor:)
    Sanıyorum ki aynı sınava çalışıyoruz. Ama geçmiş soruları gördükten sonra ben ümidimi kestim şahsen:)
    Çıkolatayla buluşacağınızı biliyordum ama gene de okurken gene bir ah ah keşke olsaydım dedim:) Çok tatlı değilmii:) Seninde öyle olduğundan şüphem yokk:)
    Ahh bebeğim bundan 5 sene sonra bu günler hatırlamayacağız bile diyerek avutuyorum kendimi. Öyle olacak. Herşey güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frlksiyonel kardesligi :).keskeeee olsaydin balim eminim sende bicir bicirsindir :) 5 sene cok uzun.yahu bn kndimden emin dglim.sanki hicbir sey degismeyecek hayatimda... Kismet bakalim.:)

      Sil
    2. ay ikinizide çok seviyorum ben biliyosunuzdur:D

      Sil
  4. Oyyy ozgemm giz gardasim:D ccok mutku ettin beniii tesekkrr ederimmmmmmm:)♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-D parcalicam sevgimden simdi seniiiiiiii :-* asil bn cok tesekkur ederimmmm balimmm

      Sil
  5. Şımarımtrak candır ben de çok seviyorum kendisini :))

    Colins markasını pek bilmen ama bloggerlar için hoş bir çalışması olmuş.

    Ayrıca azıcık sabır, her şey çok güzel olacak.

    Mezun olsam da friksiyonel olsam ahhh ahhh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler kuzum sabir bnmle olsun :-) kese okul bitmeseymis yaw buyuk bosluk :-( ama okurken bitsin artik dedigim dogrudur :-D

      Sil
  6. Mutsuzum çünkü insanlara güvenmeyi bir türlü, senelerdir öğrenemedim.
    Mutluyum çünkü en azından onlara güvenmem için çabalayan insanlar var hayatımda...

    Takipçi sayınız hayırlı olsun, Allah bize de göstersiiiiiiiiiinnnnnnnnn :)

    Sevgiler,
    FK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy cok tesekkur ederim cunkulerin icin. :-) amiiin sizinde kat kat artsin izleyicileriniz :-D

      Sil
  7. ne güzel kalem öyleee :o
    çok tatlı çünkü benim değil özgenin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kinder den çıktı seyhaaan bende bayılıyorummm :)
      Öperim :**

      Sil