25 Eylül 2014 Perşembe

...


Huzur dediğiniz bana göre bir yere ait olduğunuzu hissettiğinizde sizinle oluyor! Ait olunamamış bir aile bir ev varsa yaşamınızda huzurdan mahrum kalıyorsunuz çünkü kökü nereye bağlayacağına bilememiş , hiç kimseden vazgeçememiş ama en yakınına da sahip çıkamamış bireyler topluluğu oluyor o ev ya da aile! 
Ait olduğum değilde ait olmak istediğim bir yer burası ; hissediyorum huzur... Siz de hissedin ve hayal edin ! Buradasınız ve .....
"Kurşunlu Şelalesi"


Gerçek olduğuna inanamadığımız hikayeler duyuyoruz bazen ! Hikaye diyorsam halen inanamadığımdan... Bazısı fazla kusursuz , güzel bazısı aklımın alamayacağı kadar çirkin ve oldukça yanlış... Burası ise benim gördüğüm , kusursuzluğuna inandığım bir yer başkaları içinse varlığı muhtemel olan ve gerçekliğine ihtimal vermedikleri bir yer... Ama bu hikaye değil , hikayeden kesilmiş bir kare de değil bu insan elinin değmediği ama bir çok insanın gözünün değdiği , aklının kaldığı sakinlik yani gerçeklik yani kusursuzluk...


Bazen hayatımızda olup biten şeylere fazla müdahalelerde bulunuruz ! Elimizde değildir en iyisini isteriz ya ... Ama bilmeyiz bir şeyin en iyisinin bizim için iyi mi ? yoksa kötü mü? olacağını ! Ya da bizim için kötü olan bir şeyin çok sonradan aslında bizim için en hayırlısı olacağını kestiremeyiz ... Yaşamadan nasıl bilebiliriz ki zaten :) Bırakın su aksın ve yolunu bulsun... Bazen ne yapsak ne etsek olmaz ve olması gerektiğiyle mutlu olmak gerekir...


10 yorum:

  1. Bayıldım...Ne kadar güzel! Su tertemiz orada olmak istedim şimdi :(

    YanıtlaSil
  2. Kendini kimin yanında evindeymişcesine huzurlu hissediyorsan evin orasıdır:)))))) Boşşveerrr soyağacını. Akışına bırakmakla iyi etmişsin kuzumm. Allah her istediğini gönlüne göre versin inşallah <3 sıkma canını hiçbir şey için. Şu Kurşunlu'ya gitmek farz oldu artık. Aklıma öyle bir yer etmiş ki geçen gece rüyamda oradaydım :)))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin balim insallah :)
      Ay olurda gidersen beni hatirlaaaaa :)))) belki bnde orada olurum selinimmm birlikte gezeriz :))))

      Sil
  3. ne güzel bir yazı ne güzel fotolar :) hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum canim :)
      Begenmene cok sevindim :*

      Sil
  4. Yazin cok akici, selale gibi : ) O turkuaz renge dalmak istedim buz gibi nefis, ve o suda sirtustu yatip agaclarin arasindan gokyuzunu izlemek harikadir : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkürler ayliiin ...
      Enfes olurdu ama eylül gibi gittim inanılmaz soğuktuuu :/

      Sil