2 Ağustos 2014 Cumartesi

Yolculuğun Başladığı Gün | #Antalya


Herkese Antalya'dan kocaman merhabaaaa :) maviye , sevdiceğime kavuştum ve bol gezmeli bir bayram geçirdim ve sadece 2 kez denize girebildim :) Ama hiç şikayetçi değilim çünkü maşallah hayatımın en güzel bayramı idi :) Pazartesi Ankara'ya dönüş var buradan da post yapılmadı olmasın diye ilk postu yolluyorum :) Ve Ağustos ayına kombin postu ile giriş yapmaktan mutluluk duyuyoruuuummm :) 

Sizde ne var ne yok bakayım ??? ^_^






Herkese musmutlu hafta sonları diliyorum :******

10 yorum:

  1. Ne güzel bir bayram geçirmişsin :)

    Bu arada ayakkabılar pek şeker :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sukur ^_^
      Tesekkurler ayakkabilarim baya eskidir :-)

      Sil
  2. Ohh ne gzl super yapmissin gitmekle canim :) bende mersin taraflarindayim yrn donuorm ama donesmde yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske donmeseydim ama dondum bendeee :'(

      Sil
  3. çok tatlı olmuşsun canım çantana bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. yine güzel yine hoş ^.^

    YanıtlaSil
  5. Bu sene tatile gidemeyen biri olarak gidenleri imrenerek izliyorum. Senin adına sevindim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzuuum inan bende 4 yıldır gidemiyordum çok iyi geldi senin içinde güzel bir tatil diliyorum zor bilirim geçmez tatil denizsiz yeşilsiz

      Sil