5 Ağustos 2014 Salı

Kabinden Bildiriyorum :)

 

 
herkesler bayramı bitirip eski maratonuna adapte olmaya çalışırken bende kaldığım yerden ders çalışmaya başlamıştım ki birden borçlar hukukundan başlayınca bünyeye ağır geldi ve bugün öğlen bir kahve molası vereyim diye evden çıktım . Kahve falan yalan oldu vallahi içmeden döndüm çünkü baktım tüm vitrinler kırmızı ve İNDİRİM yazıyor kendimi kaptırdım ve daha bu sabah bir blogger arkadaşıma wishlist'imin 2. sırasında beyaz elbiseler yer alıyor diye yorum yapmıştım ve ardından bu güzelliğin çok hızlı bir şekilde karşıma çıkması mesaj değil de ne  ^_^  Aldım tabiki :)
 
dress | elbise | KOTON (sale)


22 yorum:

  1. :) iyi yapmışsın.
    benimde bugün indirim yazılarını takip ederken ayaklarıma kara sular indi. :)) ama çok cici şeyler almış olma mutluluğunu yaşadığım için tüm yorgunluğumu unuttum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiii ikimizde mutlu ayrılmışız ne güzel :))))

      Sil
  2. çok güzel cicim güle güle giy..
    biliyo musun normalde kimseye fiyat sormayı sevmem ama senin kaça aldığını merak ediyorum :)
    malum bayramlık yazından sonra.

    yalnız altta siyah ayakkabı görmek istemiyorum. haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenene coook sevindim seyhanimmm :) hahaha 29,90 tl ye aldim kusumm :* valla sen iste yeter ki hem beyazin altina siyah olmaz yaaa :-D

      Sil
  3. çok güzel , keyifle giy, niyeyse bu aralar ben de hep beyaz elbiselere bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok sağol daha güzelleri senin olsun inşallah :)
      İnanırmısın bende öyleyim :) bence herkesin dolabında nasıl siyah bir elbise oluyorsa beyazda olmalı :****

      Sil
  4. güle güle giy canım benim, çok yakışmış <3 bu yaz bende en çok Koton indiriminden faydalandım sanırım, hem harika parçalar var hem de inanılmaz uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmm :)
      Bu yıl çok alışveriş yapmadım ben indirim falanda takip etmedim ama denk geldi mi geliyor :)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Begenmene cooooooook sevindimmmm bnmde cok icime sindi :-)

      Sil
  6. çok beğendim, güle güle giyin

    YanıtlaSil
  7. ayy çok güzelmişşş
    pembe ya da turkuaz ayakkabılar görmek istedim altında bir anda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hh senin ayakkabı csaretin azıcığı bende olsa çünkü direk mint yada krem düşündüm keşke bir pembe ayakkabım olsaymış :))))) utanırım giyemem kiii :))

      Sil
  8. Harika görünüyor, cok zarif! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çokmteşekkür ederimm mutlu oldumm :)

      Sil
  9. merakla acaba aldın mı diye okudum sonuna kadar çünküüüü çoookkkkkkkk tatlı çok zarif bişeyyyy cnm güzel günlerde kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sağol canım beğenmene çoook sevindim ;)

      Sil
  10. Çok beğendimm,güzel günlerde giy :*

    YanıtlaSil