28 Ağustos 2014 Perşembe

Her Zaman...



... tarihlerinize sahip çıkın çünkü tarih demek özel bir an - geçmiş bir heyecan demek ve sadece güzel olanları bırakın taze kalsın. Ders aldığınız acı anılar ise siz isteseniz de silinmeyecek/unutulmayacak o yüzden o güzel olana  sahip çıkın !



"Hiç kimsenin kafesine
koyamayacağı bir kuş 
kaçmasını öylesine
uçmasını böylesine unutmuş
bir insan sesine gelip konmuş "
Özdemir Asaf                                               

.... çektiğiniz bir kare usta bir şairin hisleri ile tamamlansın ya da size bir şeyler hissettirsin !




... kötü yürekli insanlar olacak ve ne yazık ki bunlar hep yakın çevremizden olacak! Bu yüzden arkanızdan iş çevirebilecek potansiyele sahip insanların kötü yürekleri için bir damla güzellik dileyin ve gerçekten uzak durun. Çünkü onların kalbinin iyileşmesi için inanın çok kişinin yüreğinin yanması gerekiyor bu sizin yüreğiniz olmasın.



... şansınızı deneyin! Misal ben görüp görebileceğiniz en şanssız insanım ama bitmek tükenmek bilmeyen denemelerim vardır :) Bu da onlardan en tazesi ...Şans!


... elinizin ve gözünüzün değdiği her işe kalbinizi de sokun ! yaptığınız her işi kalpten tüm sevginizle yapın daha güzel ve değerli oluyor bunu hissedeceksiniz !

not : bütün fotoğraflar bana aittir ; duygularda!




20 yorum:

  1. Sevdiceğinin adını öğrenince niye bu kadar heyecanlandıysam:) Çok mutlu ol hep bebeğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Amiiiiin rapüunzeliçeee inşallah :*

      Sil
  2. çok tatlıııı herşeeeeey amaaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Canim benim, senin o tatli yüregine saglik. Ne de güzel yazmissin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim eylem , teşekkürler :**

      Sil
  4. Cok guzel dile getirmissin bazi seyleri. Hani derler laflar zink diye oturmus yerli yerine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dile geldi artık ve acak buraka akıttım :))) teşekkürler kuzucummm :**

      Sil
  5. Ne güzel yazmışsın! Çok çok doğru!

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel dilekler ve duygular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yerini bulur işe yarar gamzecim :)
      Teşekkürler^.^

      Sil
  7. her işi kalple hissederek yapmak nasıl bir ayrıcalık katar o işe..
    çok güzel duygular yaydın şu an..

    YanıtlaSil
  8. fotografların hakkı saklıdır. duygularının?

    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma üçüncü fotoğrafın bana hissettirdiği o duygu devlet meselesi oldu , rahatsız olanlar oldu .... Resmen içimin kötülüğünden bakış açımın kötülüğünün dışa yansıması imiş böyle bişi işte yorum yazdılar yayınlamadım bide üstüne mail attılar .... Şaşkınım bnde öyle yazdım :)

      Sil