25 Ağustos 2014 Pazartesi

Diyorum ki ...


hayalleri olan herkesin hayalleri gerçekleşsin ...


yatağa girmeden önce sıcak bir şeyler için , müzik dinleyin ...
(ben  ders çalışmaya çalışıyorum :( )


günaydın kelimesi ağzınızdan çıktığında karşınızdaki yaşama sevincine bürünsün :)


aşkınız çok anlamlı olsun ; büyüsü hiç bozulmasın <3


omuz omuza - kol kola - el ele -göz göze 5 - 10 -15 - 50 yıllarınız olsun :)


herkes konuşacak herkesin bir fikri olacak hatta herkes  karışacak ama siz siz olun mutfağınıza sahip çıkın.
(becerebilecek miyim acaba?)


eğer havada leylek gördüyseniz ; batıl matıl demeyin her fırsatı anlamına çevirin.
(dua ediyoruz peki gidebilecek miyiz?)


kitapsız bir hayat lütfen düşünmeyin !
(son zamanlarda ders içerikli kitaplarla haşır neşirliğimden ihmal ettim ; yoruldum inanın ! hikaye, roman  okumak istiyorum ama batıyor sırası mı diyorlar ...)


pembeyi sevin sevdirin :)
(sevgilimin hediyesi)


görünmeyen kanatlarınız olduğunun farkına varın ! 
(öyle ya da böyle bir yerlerden hep uçacaksınız ; kimse kalıcı değil!)



29 yorum:

  1. Ne güzel bir yazi bu böyle, suan tam da buna ihtiyacim vardi. Su dönemde daha iyi anladim ki, hicbir günün üzülmeye degecek bahanesi olamaz. Hersey gecer gider, geriye dünyada biraktigi güzellikleri kalir insanin. Iyilik ve tebessümler ebedidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim iyi gelmesine ... Senin yırumunada gönülden katılıyorum çok haklısın :)

      Sil
  2. hayat enerjinin aynısından istiyorum.:(
    Hep mutlu ol.
    Seni seviyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hayatım olabildiğine berbat ve düzelmiyor ama görmezden gelmeye çalışıyorum hatta duymanazlıktan da geliyorum... Herkes yolunu bulmuş baktım bir ben bocalıyorum bnde bıraktım varsın olacağına her şey ;)

      Senin mutlu olmanı istiyoruuuuummm , mutlu ol sen inşallah ...

      Sil
  3. Sevdiceğinin hediyesi çok güzelmiş :) Ağız tadıyla kullanmak nasip olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiiiii , o beniM canım her şeyimmmm ;)
      Amin canım inşallahhhh :))

      Sil
  4. Ayhh sahane bi post olmusss :)) ben hep isterim ki boyle postlar payetcim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bep yaparım kiiiiiiiiii ^.^
      Öperimmm :***

      Sil
  5. off şahane olmuş. bu yazı. pekk sevdim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğineee pek mutlu oldum bendeee ^.^

      Sil
  6. bu post harika olmuş, bayıldım :)
    görünmeyen kanatlarımız var kesinlikle..
    enerjin hep taze kalsın, öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni optuuuuuummm :) insallah bahar :-)

      Sil
  7. Good morning beautiful ^ ^
    Sabah sabah cok iyi geldi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunaydin seyhanimmmm gunun coook guzel olsun :-)

      Sil
  8. Çok şirin olmuş ki. :))) ♥

    YanıtlaSil
  9. bayıldım bayıldım.. harikasın sen.
    senin postların enerji veriyor biliyormusun bilmem.. çok hayat dolusun sen..
    öpüyorummm şeker kızz :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii yorumun beni inanilmaz mutlu etiiiii kerimem beni boyle gormen cok sevibdirici ne kadar tesekkur etsem az :-) opuyorummm

      Sil
  10. Çok hoşuma gitti yahu bu yazı. Nedendir bilmem ama ben günaydın demeye kimse bulamıyorum karşımda. Genelde herkes uyuyor :D Yada görünce öğleden sonra denk geldiği için günaydının pek anlamı kalmıyor. :) Yatarkende müzik dinleyemiyorum. Çünkü binlerce kulaklık eskittim. :( Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim.. ;)
      Günaydın konusunda haklısın bu dediğimi hiç evdekilere uygulayamıyorum anlamı kalmıyor ama sevdiceğimi arıyorum bi günaydıııın hadi kolay gelsin diyip kapıyorumm :)))) yatarken müzik dinleeeee kısık sesle aç kulaklık takma o bile yeter :)

      Sil
  11. ayyy çok güzel bi yazı olmuş kuzucummm:)

    YanıtlaSil
  12. iç ferahlatıcı bir yazı fotoğraflar
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Lovely photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  14. Çok çok içten bir yazı, okurken anladım böyle iç açıcı bir kaç dakikaya ihtiyacım varmış. Bilerek bilmeyerek yaşattığın için teşekkürler.. tesadüfen bulmuştum blogunu severek takibe aldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok teşekkür ederim ; yorumunla beni çok mutlu ettin asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil