25 Ağustos 2014 Pazartesi

Çantamda Ne Var | Eylem Delaxroix - Tag


Herkese kocaman selaaaaam ^.^  Ipad'imin azizliğine uğradım ve buralardan uzak kaldım( bilmiyorum yokluğum farkediliyor mu????? ) hoş daha henüz düzelmedi ama sevdiceğin teknolojik imkanlarından faydalanıyorum neyse günah çıkarma işlemimi de yapıp vicdanımı temize çektiğime göreeee bugünkü postumun amacına geçebilirim :)


Keşfetmenizi istediğim ; Eylem Delacroix (TIK TIK) ! Blogu tam bir emek deposu ; özenli bakım - makyaj ve lifestyle yazıları ve sade fotoğraf çekimleri ile sayfalarında gezinirken kendinizi kaybedebilirsiniz ! Hem kendi güzel hem dili bir o kadar samimi :) Geçenlerde dediysem baya geçenlerde mail kutuma bir mim düştü kendisinden çok sevindim ama ipad im yüzünden bir türlü hazırlayamadım :) 
Bugüne kısmet oldu veee işte "çantamda ne var? " mimi :)


Clutch kullanmayı  çok seviyorum bu yüzden bu yaz olabildiğince mini çantalarla geçirdim günlerimi :) Normalde evi çantasında taşıyanlardan idim ( clutchlar üreyene kadar) fakat bu yıl nedense çantamın ağırlığına ve devasa olmalarına katlanamadım ve olabildiğince gereklileri yanıma alıp çıktım. İşte benim yaz çantam ve içindekileri budur ! Bir tek ıslak mendil göremiyorsunuz  ; kalmamış çünkü en yakın zamanda alacağım hahaha :D 

"mimledikleriiiiiiiimmmmmm"




kolay gelsin kızlaaar  ^_^

22 yorum:

  1. Aynı çantadan bende de var geniş olduğu için içine bir çok şey sığabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir clutch dan fazlasi dimi.^_^ cok kullanisli cok :-)

      Sil
  2. Cok cici olmus tatlim clutchina bayildim nerden tatlim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler caniiiim :-D bershkadan almistim bu yaz :-)

      Sil
  3. Canim benim, tatli sözlerin icin cok tesekkür ederim. Yazini keyifle okudum, ve clutch konusuna gelirsek, güzellik abidesi Belcim'e katiliyorum - ba yil dim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiiiiiiiii begenmene cooook sevindimmmm :)
      Belcim bitane ya :***

      Sil
  4. Çok tatli bir çanta.. Cantamda ne var postlarina bayılıyorum. Clutch tarzı cantalari bende severek kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çantaların kadar tatlı değiiiiiiiiiil :D

      Sil
  5. ay dudakli olanda pembe sözlü olanda cok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Ya ben kullanamıyorum bu el çantalarını sıkıntı geliyor illa elim boş olacak:D Nasıl alıştın sende rahatlıktan yanasın kuzum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki yavrum ben minyon onlar minik geçinip gidiyoruz :)

      Sil
  7. ama ben o dudağa bayıldıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makro marketten 3 tl gibi bir fiyata almıştım ; makyaj çantası minicik ama hayat kurtarıyor :)

      Sil
  8. çok sevdiğim klasik bir mim.
    aslında artık mim olmaktan bile çıktı :)
    severek yapacağım teşekkür eederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiii sevindiiim nabrutummmm , sabırsızlıkla bekliyorumm :)))

      Sil
  9. çantanın rengi çok güzel,
    ben de küçük çantaya hala alışamayanlardanım :))

    YanıtlaSil
  10. Ben bu mimi hic yapmadim galiba, madem sen minledin gor bakalim benin pazar yeri cantami :)

    YanıtlaSil
  11. hehehe "eylem" iyimiş :) hadi bakalım hatun kızlar çantanızda ne var bizde görek :D Şu dudak şeklindeki makyaj çantanı bana virsene :P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iste yeterki iletisim adredini mail.at kuzucummm :****

      Sil