6 Ağustos 2014 Çarşamba

Antalya Dedikodusu :)


Antalya'ya ayak basar basmaz bayramlığımı giyip sevdiceğime koştum <3



gezdirdi de gezdirdi beni ! Antalya 'ya hayran kalmamak mümkün mü ? bence değil ...




hayat onunla güzel olduğu kadar rengarenk de :)


bayram gezmesinden arda kalan zaman ve sevdiceğimle son gün ; baş başa kahvaltı ile değerlendirildi :)


sevgilim gidince ;  ha Ankara ha Antalya fark etmedi açıkçası ... tamaaaam haksızlık etmeyeyim bir tutam mavi nefes aldırdı :) Ankara 'da nefes alamıyorum onsuz :/ 




sevdiceğimsiz zamanlarda ise ailesi ile benim ailem sık sık bir araya geldi ... yenildi içildi ! 
seviyorum diye mısır konusunda hizmet sonsuzdu :)


annelerimle çarşı pazar gezdik o kadar gezdiler ki benim ayaklarım iflas etti onların etmedi ! dedim artık oturalım :) ve kahve keyfi yorgunluğa ilaç gibi geldi :)


ağustos'u da orada karşıladım ve ağustos en güzel en önemli en özel aydır benim için :)


sevdicekti dünürlerdi derken kendi ailemle baş başa sadece bir gün geçirebildik ve uzun bir gün oldu :)


orada ki günlerim işte böyle geldi geçti ; miss gibiydi geçmiş yılların yorgunluğu bir çırpıda gitti diyebilirim ... Gönül istiyor ki sevdiceğimle hep orada kalayım , ailem yanımda olsun , huzur - mutluluk olsun ... İnanıyorum ama bir gün her şey tastamam olacak :) 

instagram : @ozgeozbayrak

27 yorum:

  1. tabiki tastamam olur tatlım doğru zaman herşeyin ilacıdır...

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel kareler rengarenkkk :)) bi de kandirdin beni tatilde bise cekemedim diye daha ne olsun :)) ayhh esas ne dicem h&m mavi elbise ve ayni topuklu ayakkabiyla ayni kombini bende yaptim :)))) bu kadar olur payetcim yaaa :)) cok yakismis sanada canim operim cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A ama ama ama hani bi deniz kenarı kombin çekinemedimmm hiç böyle hayal etmemiştim :)
      Zevkler aynı deseneeeee ^_^ mutlu oldummmm <3
      Öptüm kocamaaan :*

      Sil
  3. ohh ne güzel gezmişsin canım sefan olsun :)) fotoğraflar da çok güzelmiş oralara gidesim geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezdim vallahiiiii antalya çok başka güzel bekleriz oraya senle daha da güzelleşir eminim :*****

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yuppiii beğendiysen ne mutluuu bana ^.^

      Sil
  5. Beautiful photos, and that food, yummy. Thanks for posting and feel free to drop by me too anytime.

    YanıtlaSil
  6. Ben de marmariiiis :) beklerim paletleri de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallahhhh oralarida gezme firsatimiz oluuuuuuuur memleketin her yeri kusursuz ^.^

      Sil
  7. hiyy bayramlığı ne ka yakışmış kuzuma.
    maşallah ^.^
    fıstıkk :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) mutluluktan sırıttım beğendiğini okuyuncaaaaaa çok sağol canımm benimmmmmm :)))

      Sil
  8. ne güzeeel sevindiim. :) kahvaltı yaptığınız ve çay içtiğiniz yerler neresi amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeep kahvaltı yaptığımız yer leman ama asıl bi kahvaltı var çakırlarda köyüm gözleme orası muhteşemmmm tavsiye ederimmm ;) çayı da karaalioğlu parkında içtik ama tophane diye bir yer var boş bulursan orayı atlama ^_^

      Sil
  9. Sooo nice pics and great dress. xa
    http://www.fashiondenis.com

    YanıtlaSil
  10. Bilekliğe bayıldım. Ayrıca yüreğim bir bloggerın daha evlenmesini izlemeye dayanamıyor. Biz bekarlar artık öyle az kaldık ki. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy yok canım yüzük taktık ama biz daha epey evlenemiyoruz :)
      yazına çok güldüm ya o facebook a bende sırf nerede nasıl düğün yapmışlar diye girip bakıyorum :)))))

      Sil
  11. cnmmmmmmm ne güzel geçmiş belli ki! harika kareler yakalamışsın yaa bak bak doyamadım :))))) desenli elbisene de bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzeldi melis ve m güzellik orada kaldı dönünce büyü bozuldu ;)

      Sil
  12. Antalya muhteşem bi şehir,babam orada çalışmıştı bi dönem, her tatilde giderdik,çok seviyorum orayı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel bizde yerlesmek istiyoruz kismet olursa :)))

      Sil