14 Temmuz 2014 Pazartesi

Yeni Takıntım ; MadameCoco

Bir ara oluyor Zara' dan , Mango' dan ve H&M ' den çıkmaz oluyorum ; bir ara gratis ve watsons'a sarıyorum şimdilerde de Madamecoco , English Home , İkea 'ya takmış durumdayım ... Bizimkiler buna yeni heyecanlar yeni hevesler diyor :p
  Madam coco son zamanlarda sosyal medyada indirimleri ile sallıyor ülkeyi :D Ben birde üyeyim oraya zırt pırt indirim mesajı geliyor ki bundan hiiiiiiiiiiiiiiiiç şikayetçi değilim sebebi ; fotoğraflarda saklı :)


2 kişilik bir hayata nasıl can atıyorsam aldığım her şey bunu kanıtlıyor ; mini boy tepsilerya da 2 adet kupa - 2 adet servis tabağı - 2 adet Amerikan servis falan filan :)))) Bu seferde gördüğünüz üzere minnacık tepsi aldım :p Sevdiceğimle çay/kahve içicez biz ; bize yeter hahah :)))) Bu minik tepsilerin fiyatları da indirimle minik bir hale gelmiş ^_^


Aslında benim madamecoco ile  muhabbetim bu sefer sadece havlu içindi ama amacımdan birazcık sapmışım neyse ;


Benim sanırım mutfak havlusuna takıntım var ; öğrenmiş olduk çünkü kafaya koydum bir üç tane daha alacağım kessin çünkü öyle fiyatlara aldım kiiiiii resmen mutluluk ;


Kasa da 2,45 ve 2,75 tl ye düştüler ; duyruluuur :))
İşte bugünlük mutluluklarım ; gelecekteki mutfağımın cicileri ...
ben bir süre daha bu havalardayım ; sıkılmazsınız inşallah :)


31 yorum:

  1. inanmıyorum çok indirimli bunlar süper :) ben bu mağazayı genelde hediye almak için kullanırım :) aldıklarına bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii ;)
      Arkadaşların çok şanslı canım çünkü sende çok zevklisin bu markada da süper hediyelikler vr :***
      Teşekkür ediyorum çok çok

      Sil
  2. Benimde sık sık ugradgm bi magaza ve indirimsz bi gununu gormedm desem abartms olmam sanrm :) aldklarn cok gzl cnm gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada öyle geliyor ; her gün kesin bir şey düşüyor :)
      bu havlular da bir haftalık bir indirime girmiş ^_^
      teşekkür ederim canım daha güzelleri senin osun :***

      Sil
  3. ayyyy cnm bu tepsileri görmemiştim ben! burada yoktu büyük ihtimalle yoksa kaçırmazdım ben de her hafta gidiyorum:))) çoook güzelmişşşş cnm güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki gelir canım bu kadar çeşitli bende görmemiştim hep gümüş ve aynalı - eskitmeli vardı şimdi oval kalp kare kaynıyor :) daha güzelleri senin olsun meliscim öpüyorummm teşekkürler :)

      Sil
  4. Bulunduğum şehirde mağazası yok maalesef :( Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa online satış olması lazım canım internet sitesinde :)
      teşekkür ederim , daha güzellerini bulunduğun şehirde bulman dileğiyle :***

      Sil
  5. Bende çok keyif alıyorum böyle mağazalarda gezerken. Geçen yaptığım alışveriş blogumda, dilersen bakabilirsin;) Senin aldıklarında çok şık ama özellikle tepsilere bayıldımm, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiii baktim keyifle okudum ; cok begendim ne guzeeeel seyler almissin canim gule gule kullan hepsiniiii :* cok tesekkur ediyorummm :)

      Sil
  6. ay tepsiler ne cici yaaa <3 madame coco'dan oldu benim çeyizimin çoğu.epeydir gitmiyordum ama bu tepsileri hiç görmemiştim:) ben de bir bakayım:) güle güle kullan inşallah tatlışkommm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ceyiz durumlarin nasil yavrum bnmki duraklama devrinde :)))) havlularida kacirmaaaa yumusacikkkk:) insallah bebegim sende oyle :*

      Sil
    2. benimki de duraklama döneminde ya:) istediğim gibi çay kahve baharat takımı bulamadım fenalardayım. bulana kadar alışveriş yok. en son mudo'da kendimden geçtim çok cici şeyler vardı:) english homedan da şu cupcakeliklerden almak istiyorum dönme dolap gibi olanındann <3 bi de tombik çaydanlık alıcam üstü seramik pembişko:) havludan bol bişi yok evde. lastikli çarşaf almam lazım bisürü. bi de günlük pike takımım eksik:) ağırdan alıyorum işte artık.

      Sil
  7. güzel günlerde kullan hepsi birbirinden hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindimmmmmm tesekkurler :-)

      Sil
  8. So nice
    http://www.fashiondenis.com

    YanıtlaSil
  9. Lila tepsiye bayıldım harika en sevdiğim renk o ne tatlı şey ya minnacık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severim canim lilayi :-D daha guzelleri senin olur insallah :-*

      Sil
  10. tepsiler ne güzel, çok seviyorum madam coco yu,
    mutfak havluları da gerçekten çok kullanılıyor, iyi yapmışsın,
    güzel günlerde kullan şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim bahar dimiii kullanirim hep :)

      Sil
  11. ya ben seni yerim sen çeyiz diziyosun yaaa( duygulanan yüz) dur Antebe gidince sasna yöremizin çeyizlerinden gönderim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii şımarığum çikilatammmmmm asıl ben seni yerim çok tatlısın çok incesin ;) düşünmen yeter ki yazınla mutlu oldum resmen :*** çok teşekkür ediyorum çooook

      Sil
  12. Bebeğimmm anam neler kaçırmışım beeeen:) Amanda aman büyümüşte çeyiz mi yaparmış:) Çok çok mutlu ol kuzuuum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmmmm cok tesekkur ediyorum amin insallah :) buyumezmiyim kasimda 26 :)

      Sil
  13. çok çok çok güzelleri güle güle kullann ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuuu beğenmene sevindim seyhanım :***

      Sil
  14. Bayıldım yaa,güle güle kullan hepsini,çeyizliklerini paylaş hep,seviyorum ben bakmayı :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii aldıkça koyarım ^_^ çok teşekkkür ederim çooooook

      Sil
  15. süper.Bende aldım havlulardan bırde ufak süs tepsılerden ve evımde severek kullanıyorum. Sende almakla ıyı yapıyorsun. Bende evlenmeden önce yavas yavas baslamıstım evime cıcıler alarak cok mutlu oluyordum ve hep hayalını kuruyordum ıns nasıp olur mısafırlerımı agırlamak ve bu cıcıler kullanmak dıye. Zaman okadar cabuk gecıyorkı anlatamam sımdı ise hergün evımde mısafır eksık olmuyor :)

    YanıtlaSil