26 Temmuz 2014 Cumartesi

Yehhuuuuu Tatil Başlasın :)


çoooooook uzun zamandır beklediğim tatil yarın sabahın ilk ışıklarında başlıyor ; inşallah :)
bayram vesilesi ile dünürleri iade-i ziyaret gibi görünse de  ben umutluyum bu bayramdan güzel olacak ; inanıyorum :)
 Bu yüzden ya birbirimizi çoooook özleyelim ya da irtibatı koparmayalım ; @ozgeozbayrak ^_^
reklam kokan davranışımdan ( yazarken bile utandım :)) sonraaa hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutluyor ve muhteşem günler diliyorum inşallah bayramı bayram tadında geçiririz ; cümleten :)


not : ayaklarımın çirkinliğini görmezden gelin olur mu ? Ankara'nın kuru sıcağından ayak başka bacak başka renk ! Üste bir beyaz tişört yarın bu kılıkta Antalya'ya yol alacağım:) Yolluğum bile hazır :p

24 yorum:

  1. Sen söyleyene kadar aradaki farkı fark etmemiştim :)
    İyi tatiller, iyi bayramlar bol bol yan :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaaha desene kendi kendimi ele vermisim :-D tesekkurleeer tek renk olabilecegim ibsallaj :-*

      Sil
  2. iyi yolculuklar canım :) desenler süper renkte öyle :)
    seninde bayramın şimdiden kutlu olsun öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim duyguuuum bende bayildim vallahi dun aldim bugun giydim yarinda giyecegim :-D mutlu bayramlar operimmmm :-*

      Sil
  3. İyi bayramlar Payet'cim,umarım çok güzel bi tatil olur :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim , insallah :) seninde cok guzel gecsin bayramin :)

      Sil
  4. İyi tatiller tatlım. Dönüşte musmutlu yazılarını bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy insallah bebegimmmmm operimmm iyi bayramlar :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Sanadaaaaa musmutlu bayramlar diliyorum ve kocaman opuyoruuuum :-*

      Sil
  6. pantolonun güzelliğinden ayağı görmedim bile :)
    iyi tatiller ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhanim o notu silsem mi ne yapsam :-D cooook sevindim begenmene canimmmmmm. İyi bayramlar diliyorim ailenin ellerinden opuyorummmm :-*

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Sizede efenimm hem iyi tatiller hem iyi bayramlar :))

      Sil
  8. Desen çok hoş.
    Şimdiden iyi tatiller çok güzel geçer umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel gecti caniiiiiiim sayende tesekkur ederim dilegin icin :**

      Sil
  9. birinci kere ayakların çirkin falan değil bence. ikinci kere o pantolon o kadaaaar güzel ki ayakların hobbit ayağı gibi olsa da göze değmez (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy cok tesekkur ederim cok tatlisin cok mutlu ettin bebi :***

      Sil
  10. yalnız ben ayakkabını ve pantolonu cok begendım tam tatıl havası yansıyor :) bende ankaralıyım ve ankaranın kuru sıcagı yokmu cekılmıyor ama antalyanında nemı ınsanı öldürüyordayanılmıyor :) ama sana ıyı tatıller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dondum bileeee gulcum ankarayi biraktiginda kuru sicak vardi ama antalya nefisti hic zorlamadi inan ama ankaraya bi dondum sonbahar gibiydi :)

      Sil