17 Temmuz 2014 Perşembe

Ufak Tefek Mutluluklar , Hayaller , Anlar...


#kavanozkupaseverler
Pinterestteki sunumlara hayran hayran bakardım ; bu kavanoz kupalar ile harikalar yaratıyorlar <3 E hastag de çok meşhur ;  #sunumönemlidir. Kattım çeyize bunları da :) İple çekiyorum desem yeridir kendi evim kendi mutfağım kendi mutlu sofram ... Hayali bile huzurlu !



#pembeninaçtığıherşeymutluluk
mutfak eşyalarımı görenler evvcilik oyunu mu oynayacaksın diyor ! ne alakası var ?? Sadece daha eğlenceli ve oldukça renkli bir mutfağın yanında gayet ciddi , ağır misafirlerim için düşündüğüm şeylerde var her şeyi de gösteremem ya :) Herkesin dili var ve gereksiz uzun neyse uzun lafın kısası  pembe canavar açacağıma baktıkça  mutlu oluyorum ve gayet de orijinal  :)


#yazortasıgripolmak
felaket derecede hastayım aslında ; ateşli ve sümüklü burunla nefes almakta zorluk çekiyorum. yattığım yerden bu postu yapacak kadar halimin olmasının sebebi " ıhlamur" :) Öyle ki içimden ağacı çıkacak ... okumakta olduğum Son kamelya'm sonlarında ! Bu kitabı harcamak hem de fani dertler yüzünden ertelemek yaptığım en büyük salaklıkmış çünkü o dert bitti başkası başladı ve kimse ölmedi o zaman kimse için kimseyi, hiçbir şeyi ertelemeyin...


#hayallerimisüsleyensin
ahh ahhh dua edin de şu gelin ayakkabısı benim olsun ! Tarihi bile belli olmayan düğün günümüzün ilk göz ağrısı olabilir tabi para biriktirebilirsem ki bu işsizlik ile zor ... Hayaller hayaller...


#sevgilidenhabervar
sevdiceğimi uğurladım yine ; o da ben vardım mesajını iletti bu kare ile :)


#eliboşgidilmezmiş
İade-i ziyaret var dünürlere :) Çok zor bu işler ; ilk gelme gitmeler bir atlatılsın bir kaynaşsınlar bu ince eleme sık dokuma olayını bitireceğim...


#fatmateyzeninyeri #beypazarı
bir bardak ayran ve bir porsiyon gözleme bazen dünyanın en güzel menüsü olabiliyor.


 #planprogramyapmalı
işte bu defterin ilk sırasına 3 resim yukarıda ki ayakkabı yazıldı fiyatı ile birlikte :) Birikim zamanı artık alışveriş falan yok !!






18 yorum:

  1. Ayakkabılar gerçekten çok güzelmiş umarım kavuşursun ama bunu ben de gerçekten çok istiyorum bak :))
    Başka bir yerde görmüştüm mavi gelinlik ayakkabısı ama koyuydu o ablama söyledim seninki gibi bir şey düşünmüş olsa ki ayy su gibi dedi. Seninki cidden su gibi olur :)
    O ayran çok güzel olur ama gözlemeyi de ben sevemiyorum bir türlü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel benzetmissiniz su gibi :) cok hosuma gitti insallah bnm olabilirler sagolun :* valla bana hamur olsunda hepsini yerim :)

      Sil
  2. oyyy ne tatlıymış ayakkabılarrr <3 inşallah düğün gününde sağlıkla, mutlulukla seni yükseltirler üstlerinde <3 o açacaktan ben de istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmm amaa pufffff:( çok hoşuma gitti. evcilik mi oynicaksın diyenlere hiiç itibar etme hepsi hasetlerinden söylüyor merak etme. bende de var bi dolu. boşvericeksin hepsini. ev senin evin nasıl istersen öyle donat kime ne;))))) çok atarlıyım da bu ara :p

    gelişmeler de göz doldururmuşşşşş <3 nişan yakın bence :D İHİHİHİ!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay caniiiiiiiiiim insallah kismet bakalim :** herkes konusuyor ya bi evimi yurdumu ayirsaydim bide ankarayi terk etseydim :)
      Yok yavrum ya nisan istemiyoruzz kesinlikle geldiler istediler soz oldu yettiii bundan sobrasi kina ve dugun olur :D o acacak seninde olsuuuun tabiii ^_^ tantitoni de bulabilirsin :-*

      Sil
  3. Merhabalar ilk fotoğrafta ki ürünleri nereden temin ettiniz acaba ? Baydır arıyorum ama bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sedacigiiimmm :-)
      Tantitonilerde satilmaya basladi oradan aldim canim :-*

      Sil
  4. öncelikle geçmiş olsunnn
    kavanoz kupalara bayıldım, ayakkabılar da çook hoşmuş, tez zamanda senin olurlar inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim meryemcimmm :)
      amiiiiin inşallah çok sağol güzel dileğin için ^_^

      Sil
  5. Ayakkabıya aşırı bayıldım deseemm.
    Çok güzel inşallah alır,mutlulukla giyersin. :)
    Kupalarda çok şirin ve belirtmeden geçemeyeceğim canım gözleme çekti şu an afiyetle yemişsindir umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miiiiiiin canım inşallah :)
      Ayyyy demeseydin keşkee dertlenirim nolur bana ne zaman yerse ye yediğini söyle tamam mııııı bekliyorum :(

      Sil
  6. Öyle boş boş konuşanlar olur hep kıskançlıktan bunlar canım ;)
    Kavanoz kupaya da,açacağa da bayıldım (:
    Çok geçmiş olsun ya,yaz günü nereden geldi ki? :/
    Ayakkabılar şahanee,inşallah alabilirsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi diyorsun mien :( insanlardan ve kötü niyetlerinden kötü dillerinden öyle korkarım ki :/
      Beğenmene sevindim kuşum :)
      Sağol yaw bugün hastaneye gittim doktorda şaşırdı , sonul beş kutu ilaç !
      Amiiiiiiiiiiiiiiiiin inşallah canım inşallah ^_^

      Sil
  7. açacağa bayıldım canım, nasıl tatlı <3 sen eleştirenlere kulaklarını tıka aa evet aynen öyle, haklısın de geç, yine bildiğini oku, senin evin senin düzenin senin zevkin :) herşey nasıl istiyorsan öyle olsun canım benim, bir an önce iyileş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım benimmmm ; inşallah :)

      Sil
  8. Ay ne güzel telaşların var kuzuuuum.İçim gitti valla.Seni gelinliklerle de göreceğiz burda inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel oldukça da stresli kuşum ya :)
      inşallah ben bile daha hayal edemiyorummmm bakalım zaman ne gösterecek :*

      Sil
  9. ins bıran önce ask yuvana ve isine kavusursun :) (amın) bu kavanozları bende cok begenıyorum ama doguda yanı bıngölde henüz hıc bıryerde bulamadım. Netde satılan sayfalar varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiin gulcum insallah insallah :) instagramda var sanirim bu fotodan koymustum altina yorum yazmisti bakayim soleyim canim

      Sil