24 Temmuz 2014 Perşembe

Seçmece Vaziyetler.


iyileşemedim ve hastanede soluğu aldım ! sonuç budur ...


şu hayatta en çok istediğim şey "huzur" ! aşk yanında bonus idi. 


sevdiceğimin K'sı ile uyumlu bir çift olduk desem :p ı-hıh benim baş harfim Ö ve malesef bulamıyorum O ile idare ediyorum ammaaa şimdilik :)


şu hayatta herkesin bir kahramanı olmalı ; ama gerçek kahraman.


akşamları çay keyfi iyi hoş da yanındaki atıştırmaların bana yüklediği kaloriler ne olacak ??


yıllardır görmediğiniz bir arkadaşınıza kavuşma mutluluğu yanında birde el emeklerini getirmiş ; nasıl mutlu oldum ve hama ile tanıştım. 


aşk uzaklarda yine ...


bayram planım ; "antalya"


bayram sonrası planım ; "Banka Sınavı "  ama şimdiden hukuk başladım ve tatilde de götürmeyi planlıyorum Ekim'e kadar ne kadar bakarsam kar ! Lütfen bu sefer olsun ama tam olsun mülakatlarıyla birlikte olsun lütfen lütfen!




Duanıza çoooooook ihtiyacım var ve sizden gelen her bir inşallah'a çok inanıyorum :)

Kenidinize çoook iyi bakın.


12 yorum:

  1. Canim benim cok gecmis olsun hala iyilesemedin mi ?:( nese bu tatil sana iyi gelir, isteklerinde bir bir olur insallah ;) cok gecmis olsun tekrar operim ki seniiiii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim ya suan kulaklarima vurdu uyutmuyorda :/ insallah kuzum pek umudum yok ama hayirlisiyla bi baslayip bitseydi bayram :) opuyorum bendee cok tesekkur ederimmm :****

      Sil
  2. oy geçmiş olsun kuzum dikkat et yazın ortasında ne hastalığı bu :( bankacılık bu sefer inşallah olur. şimdiden sevdicğinle ailenle musmutlu huzur dolu bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz gribi canim :( ama agir geciyor atlatamadim bi. Amiiiiiiiiiiiiiiiin kuzum benim cok sagol insallah . Bende bayraminin huzurla gecmesini diliyorum ve opuyorummm :***

      Sil
  3. balık krakerin kalorisi olmaz bi kere!!!
    :)
    çok geçmiş olsun ciğerim!
    yaz vakti.. ahh zorr..
    Sınavda başarılar, fighting!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende oyle diye diye yedim :)
      zor seyhanim ya Allah baska dert vermesin ama 15 gundur hastayim :/
      İnsallaaaaaah basaririmmm canimmm dualatinda yer alayim :* ^_^

      Sil
  4. inşallah...
    çabucak iyileşirsin.
    sınavı mülakatı başarıyla geçip efsane bir maaşla işe başlarsın:)))
    ideal kilonda bir ömür sabit kalırsın.
    sevdiceğin dizinin dibinden hiiç ayrılmazzz:) o nereye sen oraya konarsın:)))))
    tüm yabancı dillere "ö" harfi/hecesi eklensin ve ennn anlamlı kelimeler bu harfle başlasın :D

    lav yuuuuuuu bitanemmm:)))))))) benim için de yüz, güneşlen emi:))))) öpücüksssss!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaaaaa arim balim petegiiiiiimmmm ben seni yerimmmmmm ne tatlisin ne guzel insansin sen :) nasil mutlu oldum ayrica nasil keyiflendirdi bni yorumun anlatamam iyiki varsin cok tesekkurler kusummmmmm opuyorum bayiliyorum sana :*****

      Sil
  5. Mim yaparımda seni mimlemezmiyim mimlendin canımın içi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birtaneeeeemmm duygummm o mim bende tatile gitmeden yapiciiiiim soz :****

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım :(
    Bikinilere bayıldım ben yaa (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol birtanem :)
      Ahhh onlari gectigimiz yillarda aldim pentiden. Her yil tatil hayali kurdugumdan:* bu yila kismetmis heralde :)

      Sil