8 Temmuz 2014 Salı

Sanırsınız Almayanı Dövüyorlar :)

 yazımın baş kahramanı " İKEA "
yan kahramanı " ENGLISH HOME "
 bir dönem bir çok ürünü hemen hemen herkesin evinde ya da çeyizinde yer almayı başarmış bir markanın başarısı ya da sosyal medyanın tüketim çılgınlığı yelpazesine muazzam etkisi :) İtiraf ediyorum bende bu yelpaze içerinde yer alanlardanım sizler gibi  ( sizde itiraf edin şimdi göstereceklerimden eminim sizde de var :p )
 
1- ROTERA FENER
 
 
 
Evlerimizi , balkonlarımızı süslediği bir gerçek ! Annemde bende mum severiz bu yüzden bu fenerler 9.90 lık fiyatı ile gönüllerimizde taht kurdu öyle ki ben çeyizime 2 adet attım bile :) Annemde balkonunda severek kullanıyor ^_^ Kimlerin var bakim bu fenerlerden :)
 
2- SKURAR - SAKSI
 
 
Saksı olarak satılan bu ufaklığı daha saksı olarak kullananı görmedim ki bu kullanıcılara bende dahilim ! Kendisi genelde kalemlik ya da fırçalık olarak kullanılıyor. Malzeme olarak çelik zira alırken elinizi attığınız yamuk oluyor bu yüzden seçimi biraz zor ama 7.99 tl olması amaaan alıp çıkalım işte rengi çok güzel mantılığı ile alışveriş sepetimize giriyor. Bu ürünün birebir kopyası olduğu iddia edilip 1milyoncu ya da Şımarık adlı çakma çin pazarlarında 1.99 tl ye satılıp ikea düşmanlığının başlamasına ne demeli ? Sosyal medyanın gücü demeli ama ben gittim gördüm plastik olacağına çelik olsun yamuk olsun dedim tabi seçim , beğeni size ait :)
 
3- SOARE AMERİKAN SERVİS
 
 
Popülaritesi birçok kişiden yüksek olan en önemli hastag son zamanlarda #sunumönemlidir ! Bu etiketin kahramanları da Amerikan servisleri :) Bu durumdan şikayetçi değilim açıkçası çünkü sofra hazırlamayı süslemeyi çok seven biriyim :) Bu yüzden bu hasır Amerikan severler kabilesinde bende yerimi aldım ! İkea da çok rahat bulabilirsiniz düzinelerce mevcut ama eminim siz benden önce edinmişsinizdir yine de haberi olmayan bir kaç kişi için fiyat bilgisi ; tanesi 5.99 <3
 
4- ENGLISH HOME
 
 
Şimdiler de buna sahip olan insanlar içine bonibon ya da mm şekerlerden koyuyor :) İlerde ben ne koyarım içine bilmiyorum sarısına yanıp aldım bir o kadar da pembesini aradım bulamadım :) anlayacağınız çeyiz sandığına gitti bende bu ürün :)
 
 5- ENGLISH HOME - ÇAY BARDAĞI ALTLIĞI
 
 
bu zamana kadar bu eşyanın bu kadar arandığını , aranacağını düşünmemiştim ama dedik ya #sunumönemlidir işte bu hastag 'in ikinci kahramanı bunlar ! 10 kişilik misafiriniz için elbette kullanmazsınız , uğraşmazsınız ama 2-4 kişilik çekirdek toplantılarınız da çok sevimli ortamlar yaratacağınızı garanti eder bu minnaklar :)

6- BEYAZ METAL TEPSİ - İKEA

 
 bu kocaman şeyi nasıl unuttum bilmiyorum ama sevgili Merve Yıldız'ın hatırlatmasıyla  postu hemmen güncelliyorum çok teşekkür ederim kuzum :)  Bu tepsi benim istenme günümde kahve taşıdığım tepsidir bu yüzden nasıl atladım kendime şaştım :)
 
- işte böyle millet dövüleceğim sanmışım mübarek çok satanları çeyize deyip deyip almışım :)
siz dökülün bakalım varsa eksik kaldığım haberdar edin :)))
 
MUTLU HAFTALAR :****


21 yorum:

  1. ikea yok burda englısh homda gezmeyi çok severim :)
    o saksılardan bende de var minik pembe çiçeklerle doldurdum çok güzel oldu :)
    çok güzel seçtiklerin çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharııımmm istediğin bir şey varsa mail adresim blogda var yaz ben yollarım sanaaaaa tamam mıı ?
      Beğenmene çook mutlu oldum , teşekkğrler :***

      Sil
    2. canımm çok incesin teşekkür ederim :))

      Sil
  2. bunlara birde ikea metal beyaz tepsiyi ekleyelim lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ben onu nasıl unuttum dur hemn güncelliyorum postu :))))) teşekkürler mervecimmmm öpüyorumm :****

      Sil
  3. gittiğimde bütün ikea yı alıp gelesim geliyor ama ne yazık ki mümkün olmuyor ama ferforje tepsi ve peçetelikde almalısın en yakın zamanda :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum ^_^ tepsiyi ekledim umarım aynısından bahsediyoruzdur :) o peçeteliği her gittiğimde girişten elime alıyorum ama nedense kasada bırakıyorum :) her şeyi almak keşke mümkün olsa daha neler eliyorum halimi bir görsen :D

      Sil
  4. aa 2 ay önce ben o hasır servisleri 12liraya aldım ama
    nasıl düşmüş o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soare degildir belki canim seninki. :-)

      Sil
  5. hahaha :)) payetcim alemsin yaa :) evet ama haklısın senin listenden ilk ikisini tutturmuşum bende :) güzel günlerde kullan hepsini öpüorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh birileri benim fotoğrafımı çekene kadar oraya buraya saracağım başka çare yok ^_^ öptüüüüüüümmm bebek sende öyle mutlu mutlu kullan güzellikleri :)))

      Sil
  6. ay benim eksiklerim var ya hu ne yapağım!!
    hemen tedarik etmeli :D

    valla bir örnek olduk çıktık, farklı bir şey alsak kimsede yok demek ki güzel değil diye burun kıvıracağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh valla heralde sonumuz öyle :))) aman canım zaten orjinal bir şey bulsak dünya para olur o kesin en iyisi aykırı olmamak düzeni bozmayalım :D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ben çekemedim aslında fotolardan daha tatlılar :))))) teşekkür ederizz beğenmenize sevindik :)

      Sil
  8. Ayyy hepsi harika valla canım. Fiyatlarda bedava. İkeayı da severim ama English home bir başkadır. O pastel tonları beni büyülüyor. Çıkamıyorum içinden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bilmezmiyim onlara birde madam coco ve zara home u ekledik mi tamamdır :))

      Sil
  9. ingiliş hom esse oysho çok sefiyom. çiyizlerin güzelmiş. :) bigün hepimizin evi sadece ikea olacak :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsine bayıldım, çook güzel günlerde kullanmanı diliyorum :*
    Sarı şeyi içinde renk renk bonbonlar ne güzel olur yaa (:
    Bende bi tek saksıdan var,ama burada Ikea olmadığı için züccaciyeden aldım,plastik benimki :( :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuu beğenmene sevindim canım benimmmm :))
      İkea yoksa yapacak bir şey yok tatlım plastik falan alınır sözüm ikeaya laf atıp alanlara :))))

      Sil