2 Temmuz 2014 Çarşamba

❤#Bridetobe Hazırlığı | Söz gecesi ve sonraki günler

uzun bir ara verdim hatta haziran boyunca hiç post giremedim ama yavaş yavaş oturuyor her şey yerine ve bende düzenime dönüyorum ! Biraz geçmiş günlerimin dedikodusunu yapalım sizlerle :) Hem haberlerim var güzel güzel <3

-en son sağ alt köşeden başlayacak olursak 07.06.2014 de rüya gibi bir evlilik teklifine mutluluktan ağlayarak evet demiştim. Artık ciddi ciddi biz " biz" oluyoruz demeye başlamıştım :)

- kutu resmi ise 27.06. 2014 de planladığımız aile arasındaki isteme ve söz için gelen davetlilere verilecek olan minik kavanozlarım o günün heyecanından telaşından bir bu kareyi paylaşabildim sonrası nasıl geçti bilmiyorum ertesi günlerde anladım :)

- o günün gecesi yüzüklerin takılması , davetlilerin evlerine çekilmesi ile müstakbel yavuklum ve kuzenleri ile kutlamaya çıktık. Sıcak çikolata ile " gecemiz tatlı sona bağlanır" mesajı verdim :) 

- sonra söz çiçeğimi ve söz kurabiyelerimi/kavanozlarımı görüyorsunuz :) Çiçeğim kocamandı ve hala evimizin salonunu mis gibi kokusuyla sarıyor ve o günü bana hiç unutturmuyor! içi kurabiyeli kavanozlarım ise hem bize hem gelen misafirlere bizim en mutlu günümüzü hiç unutturmayacak şirinlikte idi. Mia atölye iyi ki var ve iyi ki instagramda ki o güzel paylaşımlarına kayıtsız kalmamışım diyorum.

- bir pasta resmi var orada ki o da söz pastamız ^_^Game Over yazdırdık ! Biraz komik olsun istedik ; düğün pastası gibi olmasın istedik ve elizinn pastanesi ne istediysek onu bize sundu!

- 2 karede ev resimleri görüyorsunuz ; yeni ailemle Beypazarına gittik sözden 2 gün sonra ... Beypazarına gidiyorsam eğer ; Fatma Teyzenin yerinde bir gözleme ve yayık ayran içmeden dönmem ! Sevdiceğimin ailesini de oraya götürdük çok da memnun kaldılar :)

- sözlendik diye ilgi alanımız değişecek değil ya ! Legolara merak sardım ve The Simpsons Legoları ile başladım umarım seriyi en kısa sürede tamamlayabilirim..


vee gümüş söz tepsim :) kendisi için çok dolaştım ve en sonunda madamcoco'da buldum. Sonra baktı annemler buna birde örtü şart dediler ! Tamam dedim onu da madamcoco'dan buldum. İyi o zaman bir de çiçekler olsun dedim boş boş durmasın tepsim :) Bu güzel minik çiçekleri de english home 'dan buldum ve ortaya bu çıktı. O gün geldiğinde çiçeklerimi saplarından dekoratif ip ile bağlamıştım yanındada yüzüklerimizi iliştirmiştik :) Siz hayal edin nasıl durduğunu fikrinizi söyleyin :)


Kitap okuyamadığım bir ay oldu haziran ; Son kamelya mesela yarıda kaldı bende yenide başladım ve ramazan ayının başlamasıyla sahur beklemelerimde bana eşlik etmesi için sarah jio 'nun yağmur sonrası kitabını da aldım ve seriyi tamamladım :)


sözümüzün olduğu günün gecesi inanılmaz gök gürledi, yağmur yağdı ! Bereket dedik :)


Beypazarı ganimetlerim :)


bardak - kupa almayı sevip doyamayanlardanım ! Esse 'nin bu kupaşarından almayan yok sanırım ama bana 24 tl olduğunda oldukça pahalı gelmişti ve şu günlerde 6 tl'ye düşmüşler ! Aldım ama inanılmaz kalitesizler ve Ö bulamadığım halde O aldım sadece ucuz diye :) Takıntım var harfli her şeye !

işte böyle kaybolduğum 10 gün içerinde bu özel güne hazırlanma ve daha fazlası ile epeyce meşguldüm ! Sonrasını mutlu sonucunu sizlerle paylaşıyorum :) Ve bloğuma modamla , alışverişlerimle , anlık anlarımla hayatı kaydetmeye kaldığım yerden devam etmeye başlıyorum !

Hayırlı ve bereketli ramazanlar diliyorum hepinize :)


32 yorum:

  1. hayırlı ramazanlar :) orda bir kürk mantolu Madonna gördüm sanki ...
    kupa merakı bende de var ama artık dur diyorum kendime
    nede tatlı telaşlardasın gölünce olsun herşeyler hayattan payetler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) eveet vazgeçilmezlerimdendir daraldıkça okurum ^_^
      Heheh bende diyebilcekmiyim acaba Allahtan indirim bekliyorum alırken :p
      Amiiiiiin canım inşallah <3

      Sil
  2. Canim tebrik ediorum hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belçimiiimmm senin desteğin çok büyük varlığın hep güç inan :) çok teşekkürler :****

      Sil
  3. yaaa ben duygulandim sanirimmmm senide verdik sende evli mutlu grubuna gidiyosunnnnnnn:) cok mutlu ol bebegim buraları sakin brakayim demeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duuur duuurnverdiler ama evliliği hiç konuşmadı bir yıl falan düşünmüyorduk ama kısmet tabiii ;))))))
      Bırakmam bırakmam bi makine alamadım neler var aklımda blog için :))))))
      Öpüyorum canımmmm hepimiz çoook mutlu olalım :)

      Sil
  4. Sanada hayırlı ramazanlar
    Sözün hayırlı uğurlu olsun Rabbim 2 cihanda mesut etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiiiiiiiim :**
      Çok güzel bir dua etmişsiniz eksik olmayın hiç çok teşekkür ederiiz amiiiin inşallah :)

      Sil
  5. ohh, allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.
    böyle tatlı telaşların olsun sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin canim insallah :) cok tesekkur ederizzzzz :**

      Sil
  6. tebrik ederim cnm. herşey çok hoş olmuş. Allah tamamına erdirsin inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederzzzz :) amin canim insallah :*

      Sil
  7. Hayırlı olsun :)
    Kurabiye ve kavanozları çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorummmm begenmene sevindim :***

      Sil
  8. ay herhalde 24 tl ne yaa..
    ö nün noktalarını sen mi koydun :)))
    yağmur sonrası yorumunu bekliyorum hadi bakalım haziran açığını ramazanda kapa ;)

    enerjinin hiç eksilmesin tatlım seviniyorum senle beraber ben de;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet ben koydum bi Ö yapamamislar :D insallah canm iftara ve sahur beklerkn okuyorum :-) amin seyhancim cok tesekkurler yanimda oldugunu hissettirdigin icin :-*

      Sil
  9. Beypazarından aldıklarına bayıldım. Cok keyfli bır yazı olmuş. Opüyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Hangi birine yorum yapsam bilemedim,bayıldım bayıldım,hep böyle mutlu olman dileğiyle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canim bnm cok tatlisin coook.:)insallah canim hepimiz mutlu olalim :*

      Sil
  11. çok tebrik ediyorumm her şey kusursuz olmuş,
    maşallah :)
    mutluluk hep seninle olsunn, hak ediyorsun fazlasıyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharim bnm zamani geldiginde darisi kizina olsun en guzel sekilde ve Rabbim guzel insanlarla karsilastirsin cok seviyorum sizi lafda degil tanismadik ama mektup arkadasim gibisiniz baska bir kapim sanki uzakta :) tesekkur ederim varliginiz icin :**.

      Sil
  12. ayyy benimmm cimcimemmm <3 her şey harikaymışş. orda olmak isterdim valla. tepsiye ayrı, tepsi örtüsüne ayrı taptımmmmmmmm:)))))) ay inşallah bulurum ben deee aynından! kupalar da çok tatlııı ağız tadıyla miss gibi kahvelerle dolar taşar inşallah! çok sevindim çokkk o günün anlamı ikimiz için de özell<3 ihihihi bi de evlilik teklifini çok merak ettim yiaaa azcık detay çıtlatsaydın :p seni çook öperimm. allah tamamına erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel geçti kuzummm valla uzun zamandan sonra çok mutlu bir gün geçirdim :) tabi aksilik oldu ama ben kızdım aksiliği yapanlara sonuçta bnm günümdü :/
      Madamcocoda halen var yavru ve inanılmaz bir indirim var bulacağına eminim . Örtüyü kuşlu seç sonuçta yuva kurmanın ilk adımlar :) ince mesaj.
      Aynen öyle ikimizin içinde çok özeldi ve güzeldi :**
      Valla özetleyeyim kuşum . Akşam yemeğine pek çıkmadığımızdan tahmin ettim o gün teklif alacağımı ve güzelce hazırlandım. Beni evden aldı ve nereye gidiyoruz dedim o da ben tokum ne yemek istersin sen oraya götüreyim dedi ve bende nasıl ya dedim hem çıkalım diyorsun hemde tok mu geliyorsun deedim :/ orda bir dedim ki bugün o gün değil özge ! İyi dedim mcdonalts yemek istiyorum ... Ve götürdü bi avmnin yemek katına orda tek başıma yedim.. Sonra birlikte bir iki kadeh bir şey içelim deedi , tamam dedim bu sefer gelecek teklif. Newcastle a girdik kaba saba sürahi bira içtik :D hiç romantik değil iyice hayallerim suya düştü sonra tatlı yiyelim gü tatlıyla bitirelim dedi ve ilk tanıştığımız yere üniversiteye girdik orda bir anda çiçekler konuşma falan derken elime kinder kutusu tutuşturdu. Yumurtanın içine tek taşı koymuş birde not koymuşşş :))) sonuç evet oldu işte :))))

      Sil
    2. hahahah iiymiş valla :)))))) çaktırmamış son dk.ya kadar ama tebriks:p beni de doğum günümde alacaktı 4buçuktan sonra dedi. bekle bekle yok. hava nasıl nemli anlatamam. fondöteni suratımda tutamıyorum. damlayacak neredeyse. iyice stres oldum. 9 da geldi:p aşağı bi indim bizim meşhur pankart. asmış onu evin karşısındaki duvara. 1 tane de gül verdi bana. lütfen cevap ver dedi:) boynuna atladım :) aynısını şükrü saraçoğlu'nun girişine de astırmış. reklam olduk bayaa:p sonra da bana soyadının yazdığı kolyeyi taktı. çok anlamlı oldu benim için. <3 sonra çıktık kardeşiyle buluştuk. pasta hazırlamışlar benim için. pembişkooo. üfledik yedik onlar kalktı. ben de 2 dk wc ye ineyim makyaj tazeliym dedim. dışarda pat güm bam sesler geliyor. korktum büzüldüm duvara. meğer havai fişeklermiş:p sdfghj çok bahtsızım yiaaaaaaaaaaa:((((((((((( sonra da teselli İKRAMİYESİ olarak waffle ısmarladım onlara:D Malum süprizi mahvettim azıcık:p pankart hala evin önünde asılı. gelen geçen hatıra fotoğrafı çektiriyor önünde:p birbirlerine ithaf edenler var:p çok eğleniyoruz çoook :D

      Sil
    3. Yok yok hiiç çaktırmadı valla hiç tahmin etmediğim bir şekilde oldu ilk başladığımız yerde pat diye :)
      Seninki çooook iyi hazırlanmış kuzummmm ve çok ince düşünmüş gerçekten :))) hep kalsın o pankart çocuklarınıza ilham olsun babanız aşk adamıydı aşk dersin :)))))))) hep mutlu olun canım hepp yüzünüzden gülücük hiç eksik olmasın :*****

      Sil
  13. tatlım tebrikler Allah mutlu mesut etsin :) kareler yine çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım , amin inşallah :)

      Sil
  14. canım mimledim seni yapmak istersen :)

    YanıtlaSil
  15. canım çok tebrik ederim! Bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Detaylarına bayıldım çok güzel şeyler seçmişsin, ne güzel kareler... O güzel çiçeklerinden kalmamış english home da ben de çok sevmiştim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum meliscimmm beğenmene sevindim :)))
      Ankarada halen her rengi var canımmm :***

      Sil