9 Temmuz 2014 Çarşamba

Bayram Bahane Bayramlık Şahane :)))

 
Bayram sevmeyen bu bünyemin tek tesellisi bayramlık ! Zaten büyükler ne diyor ahh o eski bayramlar , iftarlar hey yavrum hey .... Haklılar valla yaz mevsiminde ne bayramın tadı var ne iftarın bütün marifet Kış mevsimininmiş :) Neyse konuyu dallandırmadan girizgahıma döneyim ; BAYRAMLIK! Kendimde eskitmediğim tek geleneğim bu yoksa bayram falan vallahi eziyet bana ! Belki bu yıl bir parça güzel geçebilir umudum var bu yüzden biraz gezindim ve bayramlığımı aldım :)
 
 
Bu yıl ben kesinlikle maviler , beyazlar içinde olmak istiyorum ; resmen mutluluk ^_^ H&M de görür görmez kendimi kabine attım sonra kendimi kasada buldum ! 24.95 lik fiyatı ile ben bayramlığımı hallettim gitti :) Kasaya giderken de gözüme bir şey ilişti ! ÇANTAAAAA :))))
 
 
almazsam olmazdı yani bugün almasam ben bunu bir hafta sonra ya da bir  ay sonra kesin alırdım :) 16 tl gibi bir fiyata aldım kendisini <3 Yani kış boyu pembe pembe dediler ben ancak yazın yakalayabildim bu trendi :) Bu toz pembe yakışsa yakışsa bu sıcağa yakışır ! Annemi dediği; şaşırtmış millet ayol! Zürafanın düşkünleriii.... :D
 
H&M dışında hiçbir markada gözüme güzel görünen bir şey olmadı ve kimse kusura bakmasın ama Zara indirimi yalan zaten bazı ürünlerini kimler nerelerde giyebiliyor şaşıyorum. Gerçekten gerçek bir indirim yaparlarsa zara bu yıl benim için sadece ayakkabı için var o indirimde de 36 bulabilmek büyük şans istiyor... Vero moda da çok indirim yok ama yeni sezonunda güzel şeyler bulabilirsiniz. Bershka / Stradivarius / Pull&Bear üçlüsünde ise indirim var ama plajda giyilebilecek ürünlerinde var diğer kısımda 59,90 dan aşağısı kurtarmaz. Birinde olan ürün hepsinde farklı rengi mevcut ve farkettim de bu markalar Kış mevsiminde daha bir güzel ! Neden kimse Yaz'a değer vermiyor her yer Çıfıt çarşısı aaaaaaa :/
 
Çok konuştum hadi sıra sizde bayram da nerelerde ne giyeceksiniz anlatın; çok merak ettim .  :)


31 yorum:

  1. çok tatlıymış bayramlığın, altına da beyaz bi ayakkabı oldu bitti gitti işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz ayakkabım yok kiiii altını daha düşünmedim zaten benim en problemli olduğum kısım ayakkabı seçimi bakalım ne uyduracağım altına :) beğenmene sevindim tatlım :*

      Sil
  2. Bir penye bir kot :D oldu bitti efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin isinizde pek kolay yaw en rahati valla :))))

      Sil
  3. Ne kadar güzellllll bayıldım bayıldım :) Güle güle giyin, tatlı mı tatlı fotoğrafları bekleriz :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindimmm yasasinn :)) yaa bende cok istiyorum insallah fotograflarimi cektirebilirim birilerine :*

      Sil
  4. her ikisi de çok güzel ve uygun fiyatlara ama ben en çok çantana bayıldım çok şekeeer! :)
    güle güle kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorruuuummm cok daha sekerkeri sizin olsun :-)

      Sil
  5. BAYRAMLIK MI :O yiirum başıma iş çıkarma şimdi:p nişan kıyafetimi ayakkabımı zor hallettim zaten. bi daha yaz sıcağında cendere gibi daracık kabinlere girip elbise melbise denemem vallaha billaha. eskilerden bişiler kombinler giyerim bence:))))) senin cicin çok tatlıymış ama meselaaaa<3 güle güle giy emii baltoşummm muaahhhh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyhhh telaslara bak seeeen :))) ay cok merak ettimmmm aldiklariniiiii canim ya bana mail mi atsan napsan. Bu arada nisan ne zaman tarih kesinlesti mi :) yaw Allahtan bir zarar ziyan gelmezse mustakbel nisanlimin ailesine gidicez bayramda antalyali onlar o yuzden biraz cici olayim dedim begendiysen tamamdir icime sindiii :)))

      Sil
    2. mail attım sana balım. birazcık da uzattım sanırım detayları:p

      Sil
    3. Ayyy heycanladım balım henüz gelmemiş mail ^_^

      Sil
  6. bayramda fotosunu koyarsın amaaa leydi payet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay deeeep cok istiyorum elbiseli cicili bicili fotolarim cekilsin coooook :))))

      Sil
  7. Ben genelde bayramlığımı son günlerde alıyorum. Sen çok erken davranmışsın. :)) İçimden bir ses o zamana kadar bayramlık diye birkaç şey daha alacağını söylüyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindeki sesi pek bi sevdimm keşkeeeee sonuçta arife , 1. Gün , 2. Gün , 3. Gün var dimi kafadan 4 elbise ister haahahaha ama zor yaw maddi çöküşlerdeyim :)))))))

      Sil
  8. Oleyyy aynı elbiseyi kapmışız :)))) Güle güle kullan canım :) bende bu çantanın vizon rengine bakmıştım sonra aç gözlülük etmeyeyim diye bıraktım :) Bu arada yolun düşerse acity koton'a uğra derim. uygun fiyata çok hoş yazlık şeyler buldum ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiiiiiiii kombin yapalımmm bu elbiseyleeee :) ben bayramda giyicemmmm inşalah :D
      A city e bir kez gittim herakde ya bi ara yolum düşsün sanada haber vereyim gelir misin :)))))

      Sil
  9. Сompetition on my blog! win lacy shorts :)

    I will rejoice to your participation, dear <3

    anngrigorieva.blogspot.ru/2014/07/romwe-decorate-your-summer-in-lace.html

    ask me if something is unclear :))

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  10. Ben son yedi yıldır bayramlık falan almıyorum. Halbuki çocukken en sevdiğim olaydı =) Çok güzlmiş elbisen ben çok beğendim Güle güle giyin=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa olsun o ruhu kaybetme zaman zaten bayram kavramını yedi bari bayramlığı yemesin hem dolabımızın yararına :))))) teşekkür ederimmm çok daha güzelleri senin olsun inşallah :***

      Sil
  11. İkisini de çok beğendim ya,güle güle giy/kullan (:
    H&M fiyatları çok iyi ya,hem çok şık hem ucuz..
    Kesinlikle bayram bahane,bayramlık şahane :D
    Ben de floral veya etnik desenlerde bir şey almayı düşünüyorum,bakıcam daha (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiiii :)
      Aaaa bulursan bana mail at ya da bloguna koyy bayram şekerlerini floral ve etnik bayılırımmmm çünküü :) inşallah bulursun fıstık :***

      Sil
  12. kızıma bayramlık aldım kendime almış gibiyim, ay şey gibi oldu saçını süpürge eden anne modeli gibi oldu,
    yok yok ben de alicimm kendime :)
    mavi beyaz nasıl güzel ama bayılırım, çantada çok şeker, bir kere seçen dünya tatlısı daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvveeeet anasına bak kızını al olmalı kendini boşlama hahahah ;D
      Beğenmene çok sevindim baharımmmm çok daha güzelleri sizin olsun hep inşallah :)

      Sil
  13. kız senin parmaklarından dökülen kelimeleri gözlerin seçiyor mu ne 24.90 nı ne 16 tl si
    şuan şoklardayımm!!!
    hayır aldıkların kötü olsa anlıycam e anca diycem de pek de hoşlar. güle güle giy çok yakışacaklar sana eminimmm.
    ^.^
    ama sinir oldum ya bnm alacağım şeylerin çirkefliğiyle fiyat etiketleri arasındaki tutarsızlığı görmeni isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii beğendiysen ne mutluuuuu :) Valla seyhanım bir elbiseye verdiğim en yüksek miktar 39,90 onuda sözümde giydim düşün hiiiç saçmam büyük miktarlar :))) sen benle gez didik didik arar bulurum ben sana ya da indirim zamanlarını sana mail atarım ^_^ öpüyorummmm

      Sil
  14. Seçimler süper olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindiimmm , teşekkürler :)))

      Sil
  15. süper seçim canım bayıldım.. önce çantaya bayıldım :)
    ben böyle ucuz ve güzel şeyler bulamıyorum ama yaa :( alışverişe benimle gell gell istanbula gell :)
    güle güle kullan canısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :)
      Ah keşkeee bende gelmek istiyorum İstanbula asıl ucuzluk orda diyolar :)
      Teşekkür ederimm ;*

      Sil