10 Haziran 2014 Salı

Ne Dünyaymış ! Boşver Dönsün Dursun...

Herkese merhabalar ^_^
En son yaptığım " mühürlü kaderim bir yol verir misin ? " postundan haberdar olanlar ve yorum yapıp destek olan arkadaşlarım iyi ki varsınız !Postu taslağa dönüştürdüm ; saklayacağım çünkü burada kırgınlıklarımın izi kalmasın istiyorum. Öyle güzel yüreklere sahipsiniz ki derdimi net bir şekilde dile getirememe rağmen bana güzel sözlerinizle destek oldunuz ; hepinize çok ama çok teşekkür ederim .. güzel dualarınız sayesinde kendimi hiç yalnız hissetmedim ... Hayatımı döktüm , topladım , sustum , konuştum, dinledim, bekledim hatta hala bekliyorum ama devam ediyorum ve vazgeçmemek için direniyorum tabi ki sevdiceğim sayesinde bu kadar çok eylemi kaldırabildim <3 Allah hayatınız boyunca hepinizi iyi insanlarla karşılaştırsın , inşallah :)

İnstagram : @ozgeozbayrak

neler biriktirmişim bakalım geçmiş günlerden ;


evren bana biraz cömert davrandı ama ne yalan söyleyeyim o sırada bu güzelliği bile harcamıştım ama mucizevi bir şey olduğunu kabul etmek lazım ; kusursuz ve mesajı çok net... eninde sonunda her sıkıntının ardından hayat gökkuşağı açacak ,açmalı.


Gökkuşağı açtı diye havaya girmemek lazım tabi çünkü ardından yine yağabilir. Yağdı da ! Hayat işte dün mükemmeldi bugün berbat yarın eh idare ederdi ertesi gün buna da şükür dedirtmişti... İnsanoğlu her şeyi kaldırabilir ; mutluluğu da mutsuzluğu da !


İnsan tutunacak bir şeyler ararken farkına varıyor bazı şeylerin  ! mesela şansının ... Papatya benim en sevdiğim çiçektir ve hayatıma anlam katan kişinin ellerinden aldığım için daha da özeldir ... Ve hayat bana hiç seviyor sevmiyor dedirtmemiştir evet çok şanslıyım ki hep seviyor demişimdir <3


Ve bende o sevginin kıymetini bildim , biliyorum , bileceğim...

Rüya gibi bir gün yaşatan sevgilime  "evet" :)
 07.06.2014 <3



14 yorum:

  1. Lovely photos! Thanks for sharing!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    YanıtlaSil
  2. dönmenize sevindim :) hayatta herşey bizler için sevinçler kadar keder de oluyor ...Ankara yağmurlarında o güzelliğini yakalayabilmek bile şans ..sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ediyorum :)
      Dusuncenizde cok haklisiniz gercekten oyle .
      Evet ankara oldukca gri bi sehir ve bu olaya denk gelmek cidden sans :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Umutsuzluk cok yorucu morumsubalon :) olan bitenin ustune bide onu eklemek tamamen akilsizlikti neyseki bosverebildim :)

      Sil
  4. ne güzel fotolar ama yaa. bi de ama ben o yazıyı görmemişim demek ki. ya noldu ki ama en son söz filan vardı. bilemedim ya özür dilerim ama ne bileyim çok kısa söle bari ama istersen yani. geçmiş bişi sanırım öle anlaşılıyo. geçmiş olsun ama ne diyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlanıyoruz söz için deep :) çok şey atlattık bir sürü şey oldu ama sanırım atlatacağız güzellikle :)
      Çok teşekkür ediyorum :) yaaa evlilik teklifi aldım niye kimse tebrik etmiyor , iyi ifade edememiş miyim :D

      Sil
  5. hep seviyor olman ve yüreğindeki sıcaklığı yansıtman ne güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Çok sevindim,çok sevdim bu yazıyı,fotoğrafları (:
    Tebrik ederim, 'evet' dediğin için hiç pişman olmaman dileğiyle.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin ve dileklerin için :)
      Amiiin , inşallah :**

      Sil
  7. uzun bir süre sesin çıkmaz artık diyordum :/ postunu görünce sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazgecmek sinmek zor seyler nabrutcugum dahada kotu oluyor insan :) destegin varligin icin cok tesekkur ederimm payin yuksek toparlanmamda opuyorum cok :*

      Sil