11 Haziran 2014 Çarşamba

Gratistr | Maybelline - Babylips | Cherry Me.


Kozmetiğe ilgim ne zaman başladı ? Aldığımı sürekli uyguluyor muyum ? Hepsi muamma ama acil bir durumda ya da kendimle ilgilenmek istediğimde elimin altında ihtiyacım olan her şeyin olması çok güzel bir şey. İhtiyaç bitti daha bir şey almam gibi büyük lafları yutuyorum artık :) Çünkü durmadan yeni bir şeyler çıkıyor ve ister istemez birde fiyat olarak uygunsa almadan duramıyorum :) 



Gratis ' in son zamanlarda bizi buluşturduğu markalar ve ürünler inanılmaz mutlu edici ! Son olarak getirdiği Maybelline - baby lips ler ile gönüllerimize taht kurdu tabi ki 5.90 lık bir fiyat ile herkesin çantasında yer alabildi :) Bu markanın bir çok çeşidi var fakat ben son bir tane kaldığı için bunu alabildim ; diğerlerini görebilme imkanım olmadı ! olduğunda ise 2 tanesinde daha gözüm var (pembe-mor kaplı olanlar) <3 Yinede almak isteyen olursa bu vişneli olanı şiddetle tavsiye ediyorum ; rengi , kokusu , yapısı bir harika ... Fazla şişirilen bir ürün olarak görülse de bir lipbalm ne yapmalı ise aynen onu yapıyor ve görüntüsü itibariyle şişirilmeyi de hak ediyor :) Yaz boyunca çantanızdan eksik etmeyeceksiniz garanti ediyorum çünkü ruj ağırlığından çok böyle hafif renkler ve tatlar sizi sizden alacak :)

İnstagram | @ozgeozbayrak


17 yorum:

  1. güzel ürüne benziyo bebeksi :)
    ben dudak ürünlerinden utanırım nedense bilmiyorum :) aldıklarım boş boş duruyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok tatlısın
      Aman aman ben burdayım diyen bir renk vermiyor rahat rahat kullanabilirsin canım :)

      Sil
  2. Fiyatı da çok uygunmuş! Bu renge bayıldım ben ♥
    Güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende aynen öyke :) teşekkür ediyorumm :**

      Sil
  3. Nemlendirmeai az diye duymustum bu yuzden almasammi diyordum esas gorevi bu nede olsa ama yazini okuduktan sonra denemeye deger diye dusunuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusuyla tadı o kadar güzel ki canım nemlendirmesine fırsat vermeden yiyor olabilirler :D benim dudaklarım oldukça kurudur tabiki tazeliyorum gün içinde olağanüstü bir etkisi yok ama nive ya da sebamedi de tazeliyordum bunun en azından ciddi doğal bir rengi ve tipi var :))))

      Sil
  4. postlarını özlemiştimmm hoşgeldinnn :))) enerjin nefis hep böyle olsun inşallah :)) bu postu yapman çok iyi olmuş canım bende merak ediyordum doğrusu. Demek Gratis'te var şahane :) Denemem lazım tabi bulabilirsem :) öpüorum çokkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım bende özlemişim ki ikinci postum ahahah :)))) evet canım seveceğine eminimmm :) öpüyorummm :)

      Sil
  5. @maya 'cığım yanlışlıkla silindi yorumun çok özür dilerimm :( çok parlak bulduğunu ve sevmediğini söylemişsin ama fiyatı uygun demişsin ... Bende parlak durmadı kuzum ya tenlerde farklılık mı gösteriyor acaba bak bu yorum iyi oldu silinmeseydi keşke :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı kuzum sendekinin, ben kumralım ama yüzüm buğday sürekli güneş görmekten. bilmiyorum ben sevemedim dediğim gibi :)

      Sil
    2. Mayam iyiki yazdınnn , çok üzülmüştüm yorumun gitti diyee :***** bende esmerim yavruu nivea vişne gibi durdu bende :D herkes sevecek diye bir şey yok mesela bende mor renkli olanı hiiç sevmedim baan gitmedi :))))

      Sil
  6. dudağı ruj gibi boyuyor mu peki?
    nemlendirsin ama renk vermesin istiyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok seyhancım çok renk vermşyor oldukça doğal duruşu var bende :) zaten bir çok çeşidi var sanırım dışı mavi olan sadece nemlendşrici renksız. :)

      Sil
  7. rengi çok güzel, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de uzun arama çalışmalarım sonucunda (stoklar bittiği için) 4 çeşidi aldım oldukça memnunum.Ayrıca çok tatlılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben halen pembe olanı bulamadım sen güle güle kullan ;))))
      Bencedeeee şipşirinler

      Sil