18 Haziran 2014 Çarşamba

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | InstagramPhotos


sevgili ile her şeyi paylaşabilmenin, her yerin tadını çıkarabilmenin, iki lafın belini kırabilmenin, içmenin ,gülebilmenin, ağlayabilmenin mutluluğu ... 


insanlar 3 kuruşa mutlu olur , olabilirler ! Bknz. kolye 1,99 tl - bileklik 2,99tl


kız kıza yapılan bir  kahvaltı size bol sohbeti bol hayalleri bol dedikoduyu ve bol bol kahkahayı garanti eder :)


tatlı insanlarla tatlı zaman geçiriyorsanız size tatlı bir şeyler eşlik etmeli :p


 bazen hiç beklemediğiniz bir anda bir hediye alırsınız ve havalara uçarsınız :)


benim için yaz demek mısır demektir ! çok severim çok hatta dondurmadan bile çok severim :)


yazın hiç kapanmayan bir iştahım var ! birde güzel peçetelerim :)


iddialıyım peçetelerim harikadır :p


bir günlük bir kaçamak yaptık sevdiceğimle ama bunu saymayız ; çok daha uzaklara kaçabilmek dileğiyle :D


şimdilik benden bu kadar :) 

instagram | @ozgeozbayrak

24 yorum:

  1. Çokk güzel kareler, harika geçirilmiş zamanlar tatlım. Hep yüzün gülsün böyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler kusuuumm. Amiin hepimizin yuzu hep guler insallah :)

      Sil
  2. coook guzel her sey :) bilekligin de tam bir seker ♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ediyorummm. Cok daha sekerleri senin olsun canim benim :***

      Sil
  3. Ben kahvaltı resmi görünce dahi acıkıyorum, fotonun renkleri de o kadar canlı ki, iç geçirdim kocaman!
    Haftaiçi kahvaltı yapamamaktan muzdarip büktüm boynumu...
    Size afiyetler olsun, çok güzel fotoğraflar, ellerinize sağlık :)
    Peçete koleksiyonu yapsaydık keşke hala, şimdi o kadar güzel peçeteler var ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kahvaltı öğününü çok seviyorum ve bu ay bir iki kez yapabildim valla özlüyorum bu öğüdün tadını çıkarmayı :) beğenmene çoook sevindimmmm :** artık alıp alıp kullanıyorumm valla topladıklarımı sığdıramıyorum :)

      Sil
  4. Coraplara, soguk biraya, kiz kiza dedikoduya birde kolyeye bittim, yada cok kiskandim yada bilmiyorum ikisi birden :)
    Bool eglenceler
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uc ayda bir yada yilda bir olan seyleri secmissin epey bnde bu postu okur ozlerim bu anlari :-D tesekkur ederimmm cok cok

      Sil
  5. Ahh kahvaltı hiç bıkmadan her öğün yiyebilirim
    hele de yanımda kikirdek arkadaşlarım varsa :D
    kareler nefissss

    YanıtlaSil
  6. Kız kıza bol dedikodulu buluşmalar gibisi yok, ohh tadını çıkarın canım :) Takılarında pek şirin, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor buluşuyoruz hal böyle olunca çok keyifli oluyor canım :)
      Daha şirinlerin senin olsun canım , öpüyorum çok sağol :]

      Sil
  7. O kaçamak yaptığınız yer ne kadar güzel öyle ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisehir kentpark plaji canimm :-) zor bulduk ama cok guzel degdi arayisimiza :-D

      Sil
  8. Hımm kız kıza gezmek. En çok aradığım şeylerden biri şu anda :) Bol bol yapın tekrarlayın tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :) inşallah sende kafa dengin güzel insanlarla bol bol vakit geçirebilirsin :**

      Sil
  9. herşey çok güzel amaaa iyisin di miii halk bankası da unutmaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir mutlulugum varsa on mutsuzlugum var deep ama iyiyim :)

      Sil
    2. neden ama kısaca sölesenee kendini çok üzmeden yaa.

      Sil
    3. İnsanlar kotu yaradisli deep ben cok mu iyiyim degilimdir eminim ama aptalim. Guya cuma sozum var ve inan heyecanlanmaya firsatim olmadi. Kismt diyorum bi tarafla guerken diger tarafla agliyorum. Ama yansitmamaya calisiyorum guzellikler biriktirmeye

      Sil
  10. 3 kuruşluk mutlulular çok güzellermiş ama :))
    Peçeteler de cidden harika :)

    YanıtlaSil
  11. hep güzel anılar biriktirmen dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuşum sende inşallah hep güzellikler biriktirirsin :*

      Sil