12 Mayıs 2014 Pazartesi

SmallMoments | InstaPhotos

Herkese Merhabalar :)
 İnşallah hepiniz çok iyisinizdir ^_^
Geçen giden zamanlardan ödünç aldığım an'ları burada ve orada (@ozgeozbayrak)paylaşıyorum :) Keyif almanız dileğiyle ...

1- Daha önce yaptığım çarpı işi içime sinmedi bu yüzden yeniden ipler aldım ve uygun bir zamanda hobisel hareketlerde bulunacağımın haberini verdim :)
2- Huzura ihtiyacınız varsa bırakın kendi hayatınızı alın bir kitap ve başka insanların dünyasına dalın ; izinsiz ! Ve kendi sorunlarınızı düşünmeye mola verin :) Akşam keyfimden bir kare...
3- Sarah Jio - Son Kamelya , nasıl merak ediyordum seni ! Şu sıralar kafamı fazlasıyla meşgul etmem gerekiyor ve benim ilacım belli :) Daha önce Böğürtlen Kışı ve Mart Menekşelerini okumuştum yazarın okumadıysanız şiddetle öneririm müthiş !
4- Kocaman bir temizliğe giriştik. - badana - perde - bulaşık -çamaşır - ütü ... - Odamın penceresi ve bence perdesiz çok daha güzel :)))
5- Kuşlarım olmadan olmaz - Hayırlı Cumalar - adlı çalışmam!
6- Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna - syf 124.
7- Yeni bir diziye ( 49 Days)  başlamıştım hemencecik bitirdim çünkü çok tatlı bir dizi idi :) Dizi Keyfim adlı çalışmam :)
8- @tchiboturkiye'nin instagram üzerinden başlattığı  #cafissimoturuncusu adlı yarışmaya katılmıştım ama kazanamadım :)
9- Bruno Mars hayranıyımdır , çok net!


10-  Yeşile olan sevgim had safhada ! Mint ya da su yeşili bu büyük çantam çoğu zaman hayat kurtarıyor :)
11- Çeyiz harekatı :) Fincanlarım nasıl ama ? Eğer Allah'ım önümüze bir aksilik çıkarmaz ise güzel günler var önümde yani inşallah ! Fazlasıyla tedirginim ama atlatacağım günler iyi geçerse çok güzel haberlerim olacak size :) Dua edin olur mu ? <3 :*
12- Havaların ısınmasıyla balkon sezonu açıldı bizde :) Annemle kahvaltı keyfi !
13- Bilmezsiniz aşk nedir . Bir şiir kitabı. Çok şiir okumayı sevmesem de arada bir açar rastgele bir şiir okurum :)
14- Yağmurlar vardı bir ara işte hepsi bereket :) Son zamanlarda güneş var , gri hava var , rüzgar var ama yağmur yok bizim buralarda :)
15- Sevginin son dileği kitabını analiz etmeye çalışacağımı dile getirmiştim , ah debbie'ciğim ne hoş kalemin :)
16- Her hafta sonu bir DVD dedik fakat yalancı çıktık ! Bu hafta sonu kısmet olmadı belki haftaya hafta sonu da kısmet olmayacak neyse hafta sonumuz aksilik yaşanmadan geçsin de tek DVD izleyemeyelim diyoruz.
17- Yine o gri zamanlardan bir paylaşımım - welocome may dedik ama yaz gelmeyecek sandık )
18- Pazar pazar bir banka sınavı atlatmıştım ve sonrasında yaptığımız keyfi paylaşmıştım.

İşte böyle neyse çok konuştum galiba , affola çenem !
mükemmel bir hafta diliyorum :)




8 yorum:

  1. mükemmel bir haftayı asıl ben sana diliyorummmm ^^
    son kamelya yı okuyorum ben de elime almaya korkuyorum çünkü elime alınca çişe bile kalkmıyorumm :))))
    bir de şey, yazarın hala en sevdiğim kitabı yagmur sonrasıdır onu okumamışsın!!
    güzel haberlerini bekliyorum duacınım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , çok incesin :)
      Dimii kesinlikle harika ilerliyor , yağmur sonrasına nedense elim gitmiyor bir türlü ama bundan sonraki kitabım o söz veriyorum sana ^_^ çok çok minnetar oldum iyiki varsın tabiki inşallah güzel olursa paylaşacağım ^_^

      Sil
  2. her kare bırbırınden güzel banadaa beklerım canım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , instagramdan yakın takipteyim :)

      Sil
  3. bence de odanın penceresi perdesiz daha güzel canım, fotoğraflarını severek takip ediyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni zevkle takip ediyorum canim cok tesekkurler :)

      Sil
  4. hah haaaa ne güzeeel.

    yorum adlı çalışmam :) en çok pencereni ve kuşları sevdiim :)

    YanıtlaSil