5 Mayıs 2014 Pazartesi

RT Fırça | Pudra Fırçası


Merhabalaaar 
 Yağmurlu bir pazartesine bereket gözüyle bakıyor ve misss gibi toprak kokusunu içimize çekiyoruz tamam :) Neyse epeydir merak ettiğim ve bloglarda övülüp duran ünlü RT fırçalarından bir tane alarak deneyimlemeye başlamış bulunuyorum. Etrafımdakiler aman aman büyümüşte fırçalarla makyaj yapıyor diye dalga geçerken sevgili anneciğim elin oğlu işte her şeyi yaptırır; bizimki sonunda Nivea vişne dudak kremi dışında ürünler olduğunu şükür bir yıldır çözdü diyor :D


gelelim konumuza :)  ah ! evet evet en az fırçalar kadar ünlü olan İkea saksılardan bende aldım ve keşke pembe ve beyazından da almış olsaydım diyorum çok dekoratif duruyorlar ; sizce de öyle durmuyorlar mı ? Gördüğünüz gibi tüm fırçalarım bunlar ama her ay bir tane RT alıp ihtiyaçlarımı tamamlamak istiyorum çünkü gerçekten fırçalar makyaj yapmayı çoook kolaylaştırıyor bunu tecrübe ettim ve herkesin sevdiği bu RT fırçaları kötüleme gibi bir niyetim yok sonuçta yumuşacık , dökülme yapmıyor ve en önemlisi makyaj malzemenizi ziyan etmediği gibi yüzünüze çok güzel uyguluyor.   


Expert Face için gitmiştim fakat bulamadım ve benim ilk RT Fırçam ; Powder Brush oldu  <3 Verdiğimiz paraya bence değiyor ve baktıkça beni gülümsetiyor bir sürü fırçam olsun istiyorum :)))

mutlu haftalar ^_^


16 yorum:

  1. Hadi bakalım :) Bende bu fırçaları merak ediyordum :) Detaylı yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben detaylı uygulamayı beceremediğimden yorum kısmını paslayım güzel bloglara seni :))))))))

      Sil
  2. Güle güle kullanın. Expert Face fırçam olsa yeter diyordum ilk başta ama RT'nin bu denli başarılı olduğunu görünce neredeyse tüm seriyi tamamladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , sizde güle güle kullanın ;)
      Bende inşallah tamamlamak istiyorum :)

      Sil
  3. aslında makyajada hiç ihtiyacın yok ama neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınnnnnnn sayın fıdıllıoğlu :)) ama bazen çok çok çok ihtiyacım olabiliyor haahaha :)))))

      Sil
  4. elin kızı da gelip, pardon, bu fırçalar ne işe yarıyor, diye soruyor.
    şaka şaka biliyorum yüze sürülüyor :P

    ben de alayım. fırça değil, saksı. madem dekoratif :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn yaaa valla bende elin oğluna kadar bilmiyordum , bakımlı olacağım diye fırça bile aldım son noktam zaten bu makyajda :)))))

      Saksılar gerçekten hoş ;)

      Sil
  5. hmm bunlarla yağlı boya olur bence (: zira resim için olanlar çok pahalı ühü.
    bunlar ne kadar ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kesinlikle boyası ayrı pahalı fırçası ayrı.

      Bunu 33tl ye aldım rossmandan canım.

      Sil
  6. saksılarda fırçalarda şahane, ama en şahane güzel yüreğinden yansıyan sıcaklığınnn :))
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cooook tesekkur ederim bahaaar her zaman destegini bana comertce sunuyorsun ne kadar mutlu oluyorum anlatamam :)

      Sil
  7. Ay bi'denk gelemedim rt fırçalara memlekette :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah gorursun canim cunku gercekten guzel :-)

      Sil
  8. Bir sürü fırçan olsun benim de olsun. Heheh
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii çok zevkliki onları kullanması çnceden resim yapmayı çok sevdiğimden fırçalara aşığım :)))

      Sil