19 Mayıs 2014 Pazartesi

❤#BrideToBe için ilk adım | Ailelerin tanışma merasimi

Herkese Merhabalar
Ülkece çok üzücü çok vahim çok ama çok acı bir kayıp yaşadık ! Ne kadar hayat kaydetmeye değer desem de elim varmadı bu olayı kaydetmeye çünkü zaten hafızalardan silinmeyecek! Memleketimin başı sağolsun , Kalanlara Allah'ım sabır - güç - umut versin ve bir daha asla böyle bir şey yaşatmasın , inşallah ...
Hayat herkes için devam ediyor istesek de istemesek de ; bu yüzden belki kızacaksınız belki bana anlayışsız diyeceksiniz ama vereceğim bu haberi yaşamayı beş yıl bekledim hem de ne korkularla ne kötü senaryolarla o yüzden izninizle paylaşacağım :)
 Küçücük bir adım atıldı sevdiceğimle olan ilişkimize - 6. yılımızın içinde- Aileler tanıştı ( 17.05.2014)
Bu anı çok düşünmüştüm çok hayal etmiştim ama hep bir kötüsüne hazırlamıştım kendimi :) neyse ki çok şükür korkulan olmadı ve gayet olması gerektiği gibi geçti . İsteme ve söz için gün belirlendi; inşallah bir aksilik çıkmaz inşallah! :) Daha söz olmadan telefonda konuşurken sevdiceğimden nasılsın yavuk (yavuklum) tabirleri duymaya başladım! Şapşal evet :)
O kadar yedik - içtik bir ara ne ikram edeceğimizi sapıttık ama yine de aklıma bir türlü gelmemesiyle
getirdikleri çikolataları unutmam ve onlara ikram etmemem ile tarihe geçtik :)
ertesi gün ise gülerek , mis gibi kokan çiçeklerimle uyandım :) ve ikram etmeyi unuttuğum çikolatalarımdan bir paket yapıp sevdiceğim ve ailesine kahvaltıya gittim herkesi kendime güldürmemle tabi keyifli bir gün geçirdim. Allah'ım mutluluğum bozulmasın inşallah ve sözü de aksiliksiz güzelce atlatmayı nasip etsin ; dua edin olur mu çok inanıyorum size ve inşallahlarınıza :)
 Ne giydiğimi ise çarşamba bir çekim yapıp yayınlayacağım bir aksilik yaşanmaz ise :) o apayrı bir post konusu ! Çünkü çok gezdim ,aradığımı bulamadım sonra değişik psikolojilere bürünüp aldıklarımdan vazgeçtim falan filan :)  


42 yorum:

  1. Allah tamamina erdirsin insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , amiin inşallah.

      Sil
  2. Ay ne güzel! böyle güzel haberlere, durumlara ne kadar aç kalmışız meğer. Daha güzel günleriniz olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim cok . Amin , insallah. Hepimizin guzel gunleri olsun :)

      Sil
  3. Genelde başlıklarda gülücük kullanmadığın için o smileyi görürü görmez anladım ben bütüün içeriği :)
    Tabi ki de doğru tahmin etmişim önce kendimi sonra da seni tebrik ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeki seniiiiiii :D
      Cok tesekkurler kuzucum :-*

      Sil
  4. güzel haberler verilmeli elbet, hayat hep kötü olmamalı (:
    allah'ın izniyle en en en mutlu haberlerini de okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiin cok tesekkur ediyorum guzel dilegin icin :-* insallah :-)

      Sil
  5. Ne tatlı haberler bunlar, hep iyi olsun aranız inşallah hep böyle gülersin Payet (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiin mien :-) insallah hepimiz hep gulelim guzel haberlerle :-) cok tesekkur ediyorum :-*

      Sil
  6. Onca üzüntünün arasında pozitif şeylere duymaya ihtiyacım var...

    Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlisin cok tesekkur ediyorum :)
      Amiiin , insallah mayacim :-*

      Sil
  7. Bu kadar can sıkıcı olayın içinde böyle güzelliklerin olması ne hoş :D
    Allah mutluluğunu daim etsin bir yastıkta kocayın inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekker ederim shewgy coook :-) Amiiiin , insallah :-D

      Sil
  8. Allah bir ömür boyu mutluluk nasip etsin inşallah. Çok güzel telaşlar.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Arminacim insallah :-) hem guzel hemde boyle el ayak titretecek kadar heyecanli telaslar bende bi an bayilacaktim eve geldikleri ilk anlarda oturdugum yerde :-D

      Sil
  9. ahahahah şapşikk:p çukulata ikram etmek unutulur mu yau :D bize çukulata geldi fotosu çekilir çekilmez elime tutuşturdular götür ikram et diye :p ÇOOK SEVİNDİM GÜZEL GEÇTİĞİNE BALIM. heyecanını tahmin edebiliyorum:) çok hoşuma gitti peşpeşe bu heyecanları yaşamamız:) kardeşim gibi hissediyorum <3 Allah tamamına erdirsin inşallah tez zamanda. Çoook mutlu ol inşallah güzel kuzum benimmmm <3 öpüyorummmmmmm!

    YanıtlaSil
  10. Yaaaa ama basta cok donuktular ne konusacaklarini bilemediler hatta bi ara tvde demir leyd vardi onu izlemeye geldiler sandim :-D sonra sonra acildilar kimse bana sunu soyle yap demedi iki tarafda acemi bende unuttum onlar gitti eyvah dedim ayip oldu:-) aynen kusum heycanlarimiz pesisira ve boyle cok tatli bnde inan kardesim gibi hissedip heycanini seninle birlikte yasadim :-* ikimizde cooook mutlu olalim insallah kusum opuyorum cokcana ve coook tesekkur ediyorum varligin icin :-)

    YanıtlaSil
  11. canım benim ne güzel şeyler yazmışsın. evet ülke olarak çok kötü bir zamandan geçiyoruz onun yeri ayrı. ama insanız yaşıyoruz.. ve güzel şeylerle de karşılaşıyoruz. senin verdiğin bu haber gibi :) çok sevindim gerçekten :) yakın bir arkadaşımın güzel haberlerini almışım gibi sevindim :) allah şimdiden tamamına erdirsin. bir ömür mutlu olun inşallah :) çok öpüorum seni

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm benim desteğini hep bir arkadaş olarak hissediyorum zaten , iyiki varsın :) çok teşekkür ederim amin inşallah :-)

      Sil
  13. hayırlı olsun ne güzel bir haber. Allah tamamına erdirsin cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım ; amin inşallah :)))

      Sil
  14. canım benim cok sevindim ALLAH tamamına erdirsin inş eee olur böğle şeyler o heyecanla unutmuşsundur cikolataları banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiiin insallah canim cok cok tesekkur ederim :-)

      Sil
  15. Allah tamamına erdirsin canım, çok sevindim senin adına. Daha nice mutluluklar dilerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin didemcim cok tesekkur ediyirum , insallah :-)

      Sil
  16. ne giydin merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman bir sey giymedim o kadar gezdim kararsiz kaldim ama insallah carsamba arkadasimla bulusup cekim yapacagiz umarim begenirsiniz :-)

      Sil
  17. Cok sevindim senin adina. Allah tamamina erdirsin canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beniiim :*
      Amin , inşallah :)

      Sil
  18. adına nasıl mutlu olduğumu bu yazıyı büyük bir sırıtışla okuduğumu anlatmama gerek var mı? daha güzel haberlerini alırız inşallah :)
    çükolata olayı geleneksel ama üzülme çok duydum bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimsinnnn samimiyetine nasil inandigimi soylememe gerek var mi :) bencede ya zaten ertesi gun giturdum birseycik olmaz :)))

      Sil
  19. Ay ay ay nasil bir enerji yayiyor bu yazi ♥
    Cok mutlu oldum. Cikolata alip ertrsi gun gitmen de tam sana yarasir bir incelik.
    Tabii ki carsamba gununu bekliyorum bakalim bizim fistik nasil olmus ;)
    Hayirli olsun Allah utandirmasin ♥.♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiymetli duacim belkide sen dua ettin diye guzellce atlattim.iyiki varsin cok tesekkur ediyorummm amiiiiiiiin insallah :*

      Sil
  20. tebrıkler allah tamamını erdırsın .bıızde altıncı yılımıda sözlenmiştik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum :*
      Amiiiiiiiin insallah :-)
      Ne guzel bir tesaduuuuuf vardir insallah bundada bir hayir :)))))

      Sil
  21. Mutluluklar dilerim, umarım çok güzel ve huzurlu, sevgi dolu bir hayatınız olur beraber ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için , amin inşallah ;) :*

      Sil
  22. canım canım yeni gördüm çok mutlu oldum bu habere,
    çook tebrik ediyorum ve sarılıyorum sana,
    sıcacık mutluluklar diliyorummm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahaaaaar cok tesekkur ediyirummm bende kocaman sarildim sana opucuklere bogdummmm :* :-)

      Sil
  23. Ülkece zor zamanlardan geçiyoruz ve ateş düştüğü yeri yakıyor en çok.
    :(
    Senin adına çok sevindim nasıl beklediğini biliyorum ve sonunda ilk adımınızı attınız. Tamamına ersin ve biz buradan senin gelinlikli fotoğraflarını görelim canım.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil