29 Mayıs 2014 Perşembe

Payet'le Güzellik: Wet N Wild | Comfort Zone

Merhabalar
Son zamanlarda görmekten belki sıkıldığınız bu marka ülkemizde epey kişi tarafından bekleniliyormuş ki ben gelene kadar bu markadan bir haberdim :) Bu kadar beklenilmesi sebebi sanırsam bazı ürünlerinin Mac Markasına Dupe olarak gösterilmesi ! Bu durumu sevdim çünkü Mac için paralar yağdırırken Wet N Wild için damlatıyorsunuz :) Ben çok makyaj yapan biri değilim ama hazırlıklı olmayı severim ve takip ederim sonrasında ise kesinlikle edinirim.

 Bu marka ile ilgili gerekli videoları ve yazıları okuduktan sonra en çok günü (günlük için ) ve özel günleri kurtarabilecek tonlara sahip olan "Comfort Zone " adlı paleti seçtim. Ama en özel sebebi yeşil fara ihtiyacım olması idi. Özel bir gün için aldığım yeşil elbisemi giymek kısmet olursa bu yeşil farları da sürmek kısmet olacak ; inşallah <3
Farların yapıları oldukça pigmentli ve renkler çoook iyi! Ten rengi gibi görünen tonları bile sürdüğünüz belli hani bazı farlar vardır ya sürüp durursunuz sanki bir şey sürmemişsiniz gibi olur bu far paletinde böyle performans çıkmaz ; renk verişi ve kalıcılık çook iyi.
Yurt dışında daha uygun fiyatlı olmasına rağmen mac'e göre de ülkemizde gayet uygun.
 Fiyatı 19,5 tl.


14 yorum:

  1. Aynı paleti bende aldım. Renklerin kalıcılığını pigmentasyonunu sevdim: sadece çok döküldüğü için dikkatli sürmek gerekiyor

    YanıtlaSil
  2. Renkleri çok güzel canım güle güle kullan. Bulduğum gibi ben de alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic kacirma canim gercekten cok kullanisli olacak :-) insallah bulursun :*

      Sil
  3. harika renkler özellikle sağ alttaki çok kullanışlı bir renk gibi görünüyor.güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi kullanisli yerine gore :-) cok tesekkur ederim canim :-*

      Sil
  4. Selaam :) Uzun bir süre geçti maalesef ama senin bloğuna da dönebildim nihayet ^_^
    Çok güzelmiş. Nerelerde var ki acaba bu palet?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin caniiiiimmm benim :-* begenmene sevindim gratislerde bulabilirsin ama her subede yok buyuk subelerinde oluyor ben kentpark subesinden aldim :-)

      Sil
    2. Hoşbuldum :)
      Tamam çok teşekkür ederim, bakacağım gratise :)

      Sil
  5. alıcam alıcam alıcam :)))) benim o olacak o paleettt :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al bebegimm sen bir harikalar yaratirsin bu paletle :-*

      Sil
  6. MAC benim favorilerimden, makyaj ve allık fırçaları da çok iyi. Türkiye'ye gelmeden önce İngiltere'den alıyordum. Sonra Taksim'e bir mağazası açıldı şimdi de her yerde. Seçtiğin renkler de çok güzel.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. heey sınavlar iş durumu nasıl ama yaa sölesenee :)

    YanıtlaSil
  8. bu renkler tam benlik, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil