6 Mayıs 2014 Salı

Payet'in Kütüphanesi | #okumahalleri

 
Merhabalar
 
Bugün hemen hemen herkesin kütüphanesinde yer aldığını düşündüğüm Debbie Macomber ' e ait Sevginin Son Dileği kitabından bahsetmeye çalışacağım. Debbie Macomber'in seveni olduğu kadar fazla polyannacı olduğunu düşünüp sevmeyeni de var ! Ama benim gibi mutlu sonların ve umutların olduğu bir film izlemeyi ya da bir kitap okumayı seviyorsanız eminim çok ama çok seveceksiniz :)
 
Kitap diyor ki ; "Hayat Aşkla Yeniden Başlar "  (sizce de öyle midir ? Aşk size bu gücü tanır mı ? Bence öyledir !Ve aşk bize sunulan nefesin kıymetini hissettirir. )
 
 
 
Kitabımızın konusu - arka yüzünde yer aldığı şekilde- ;
 
Sevgilim ,
Bu mektubun seni çok şaşırtacağını biliyorum...
Michael , genç yaşta kanserden kaybettiği eşinin bıraktığı ve ölümünden bir yıl sonra okumasını istediği mektupla neye uğradığını şaşırır...
...
Hikayenin genel hattı böyle ve ilk sayfalarında bu hatta dahil oluyorsunuz. Hannah ( Michael'in eşi) mektubunda ; kocasının tuttuğu yasın çok uzun süreceğini tahmin etmiş ve ona hayatına devam etmesi için yardımda bulunmak istediğini söylüyor ve tekrar evlenmesi hatta aşık olması gerektiğini savunuyor ve bunun için Michael ' a 3 kadın ismi sunuyor :) ( Hangimiz yaparız ki bunu ? ve kabul ediyorum burada klasik bir Yeşilçam durumu uyandırıyor ama iş öyle değil hemen notnuzu vermeyin :))
 
Sırasıyla isimler;
  • Hannah 'ın kuzeni Winter Adams ne yalan söyleyeyim ; kendi kuzenini bu listeye dahil etmesini afalladım. - zayıf bir karakterdi - bana kalırsa  )
  • Michael 'ın Onkoloji Hemşiresi Leanne Lancaster ( Yaşadığı kabulleniş ve vazgeçiş , düştüğü durum ve hayatını geri toparlaması - güçlü bir karakter- idi
  • Macy Roth ( Kesinlikle favori karakterimdi ; para kazanma yada kazanamama konusunda ki düşüncesi ile gönlüme taht kurdu ilk sayfalarda - bizim ekonomik sistemimizde benim sanatım için uygun pazar yok. -Çok neşeli bir karakterdi- )
Başta kabullenemese de Michael bu üç kadınla da vakit geçiriyor , yemekler yiyor hatta içlerinden biri hariç ikisiyle ciddi şekilde olabilir diye de düşünüyor . Ama o biri hariç diğer ikisinin aşk hayatında ciddi gelgitleri ve acıları var. Kitap aslında sadece Hannah ve Michael aşkı değil ayrı ayrı 4 aşk hikayesi barındırıyor . Benim favori Çiftim Hannah - Michael ve sonrasında Michael 'in yaşayacağı ikinci aşk !  Diğer ilişkilerde ise yüzünüze tebessüm koyacak ya da aaa olay çok başkaymış diye düşüneceğiniz durumlar var yani bu kitap gerçekten okunur , en azından güzel bir şeylere ihtiyacınız var ise adres belli Debbie Macomber :)

Not : En yalın bir biçimde ve ipucu vermeden anlatmaya çalıştım ; okuduğunuzda sizi merak ettirsin diye çünkü ayrıntılara okumadan sahip olduğunuz bir kitabın size heyecan uyandırmayacağını düşünüyorum bu yüzden çok zayıf kalmış tanıtım diyebilirsiniz :) Kabul.
 
 

14 yorum:

  1. bence çok hoş anlatmışsın ve merak ettim, küçük mucizeler dükkanını okumuştum yazarın buna da bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel bahar boyle kitap cokda mutluluk yumagi degil ama sonunda bir kiside mutludegil yan karakterlerde mutlu oluyor ama bir suru caba emek var yazar hakedileni sunmus karakterlere bence :-) okumak kismet olur insallah :**

      Sil
  2. ıyı okumalr tatlım banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum.okudum.ozetledim sizler icin :-) instagramda yakin takipcinim bircancin zaten :-D

      Sil
  3. Hayat aşkla yeniden başlayabilir
    :)
    Hiç bilemem ki sevdiğime isim sunar mıydım. Sunmazdum sanırım ya da ne bileyim mutlu olsun benden sonra. Ya isimleri biz vermek zorunda mıyız?
    Bulsun işte kendisi
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh , ben bilmiyorummmm ya istermiyim benden başkadını korumasını sevmesini aşık olmasını... İyi olsun tabi ama bilemiyorum zor :))))

      Sil
  4. İyi hoşta bu tip hikayeler bana çok ütöpik geliyor, hangi KADIN sevdiği adamın bir başkasıyla olmasını ister? Ben istemem açıkçası, yalnız bana ait olsun hatta ben ölünce ardımdan oda ölsün isterim, değil başka biriyle evlenmek tek bile yaşasın istemem yani :D Bencilce evet ama en azından gerçek :) Bak düşüncesi bile beni gerdi görüyomusun, bence güzel bir tanım olmuş haksızlık etme kendine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorummm :))
      Bencillikten değil aslında çünkü bende cevabını veremiyorum beni unutması ve yeniden aşık olması .... Ayhhh Allahım korusun :))))

      Sil
  5. Yazıyı okumadan yorum yapıyorum kusura bakma çünkü mimlendiğini söylemeye geldim :) :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olsun bakalım :) geliyorum hemen

      Sil
  6. Bu kitabı okudum. Şahane bir şey. Bütün serisini okumama rağmen bu kitaba ayrıca vuruldum. Kesinlikle okunulası ve okutturulası bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başka hiç bir kitabını okumadım ve meraklanıyorum :)

      Sil
  7. Küçük Mucizeler Dükkanını okudum.Çok iyimser bakış açısı var.Yaşamın acı tarafını kabullenip pozitif düşünceyle bir şekilde ayakta kalmayı,yaşama tutunmayı seçebileceğimizi gösteriyor.Ama bu kitabını okumadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı çok merak edip birtürlü alamamıştım kısmet bununla başlamakmış :)

      Sil