8 Mayıs 2014 Perşembe

MİM | Siz Hiç ...




bu mimi bana paslayan sevgili arkadaşım " Ne Olsun...!" , onu mimleyen arkadaşının hiçlerini cevaplamış ; bende kendi HİÇ'leirimi düşündüm ve onları sıraladım... Acaba yanlış  mı yaptım :)
 
Siz hiç gülerken ağladınız mı ?
Siz hiç kimseyi düşünmeden hareket edebildiniz mi ?
Siz hiç kendi mutluluğunuzdan önce başkalarının mutluluğunu dilediniz mi ?
Siz hiç yanan bir orman/tarla gördüğünüzde içinde yaşayan böceklerinde yandığını düşündünüz mü?
Siz hiç ona gelen bana gelsin dediniz mi?
Siz hiç dışarda dilenen bir insan gördüğünüzde alışveriş yapmaktan ve yemek yemekten vazgeçtiniz mi?
Siz hiç arkadaşsız kalmayı kabul ettiniz mi?
Siz hiç adım atmaktan , karar vermekten korktunuz mu ?
Siz hiç yeni aldığınız bir çantaya saatlerce bakıp mutlu oldunuz mu ?
Siz hiç bir kuşun uçarken kanatlarının alacağı şekli fotoğraflamak için üç saat cam kenarında beklediniz mi ?
Siz hiç gökyüzünde bir uçak gördüğünüzde "uçak beni de al " dediniz mi ?
Siz hiç sevgilinizle tatil yaptınız mı ?
Siz hiç başka ülkelerin hayaliyle yanıp tutuştunuz mu ?
Siz hiç olan biten her şeyin bir sebebi olduğuna inandınız mı ?
Siz hiç sarhoş olup bir an her şeyi unutmak istediniz mi ?
Siz hiç üç öğün patates yediniz mi ?
Siz hiç "her şey güzel olacak " masalınıza inandınız mı ?
Siz hiç huzura hasret kaldınız mı ?
...
 Hayatta bir çok şey oluyor ; görüyor/görmüyoruz yada duyuyor/duymuyoruz. Bazen görsek de duysak da engelleyemiyoruz ve önümüze ne geliyorsa yaşıyoruz ... Yaşadığımız her şeyi sahiplenelim ve bu mimi yapmak isteyen herkesin hiç'lerini zevkle okumaya ben varım! yeter ki yorum kısmına belirtsin adresini :)  


9 yorum:

  1. Siz hiç adım atmaktan , karar vermekten korktunuz mu ?
    bunun cevabı varya , uuuuu
    du bi düşüneyim
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırladığın mim çoook güzel canım , ondandır :))

      Sil
  3. tam sana bu mimi paslayacakken gördüm bunu sende pek de güzel yazmışsın keşke ben pasladıktan soran yazsaydın :D
    böcekleri falan düşünmemiştim ne yalan söyliyim.
    çok incesin!

    YanıtlaSil
  4. Sen doğrusunu yapmışsın :D
    Bi hüzünlü bir eğlenceli sorular sormuşsun ama gülerken hüzünlendik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) huzunle eglence icice biri olmadan digeri olmuyor hayatimda ondandir

      Sil
  5. en sevdiğim kot rengiiii :)

    YanıtlaSil