26 Mayıs 2014 Pazartesi

Herkes Kendi Saçının Çaresine Bakabilir.

 
Bilmiyorum ! Benim kadar kuaförden şikayetçi biri / birileri daha var mı ? Önceden derdimizi anlatamıyorduk , kesiminde anlaşamıyorduk mutsuz ayrılıyorduk şimdi kuaförler istediğimizi beğenmeyip birde bilgiçlik taslayıp ; istediğini yapmam için saçının şu kesime sahip olması gerekir , o istediğin kabartma işlemi topuz modeline yakışır vs. deyip yapmıyorlar! Evet böyle bir lüks edinmişler kendilerine ve kesinlikle prensip meselesi deyip yapmıyorlar ( Ankara'ya özgü olabilir de)  :D Artık gerçekten bir düz fön çektirmek için gittiğim kuaförden tamamen vazgeçtim arkadaşlar çünkü inanın onu bile çekemiyorlar ben de karar verdim kendi saçımı kendim yapacağım bunun için günümüz teknolojisi mükemmel seviyede <3 Bende bu teknolojiden yararlandım başka türlü saçımın çaresine bakamayacağım :) Babyliss hep merak ettiğim bir marka idi ; herkes memnun.
 
 
Şu sıralar indirimde kendisi ; seramik yapısı ile saçlara minimum zararda doğal dalgalar kazandırıyor. Dalgası bir önceki postumdaki gibidir ; ki o saçı on dakikada yaptım ; özenmeden!
 
 
Kullanımı oldukça kolay ; çok aceleniz var ve gerçekten bakımlı olmanız gerekiyorsa üç aşamalı ısı seviyesinden 3. olana ayarlayıp saçınıza çok kolay dalgalar yerleştirebilirsiniz bunun saçınıza oldukça zarar vereceğini düşünebilir ya da saçınızın yanık kokacağından şüphelenebilirsiniz. Haklısınız fakat bu noktada ürünün seramik yapısının avantajından faydalanıyorsunuz çünkü benim saçımda yanık kokusu kesinlikle olmadı ki 3. seviyede yaptığım saçlarımda yaparken buharlar çıkmıştı.
 
 
Tüm bunların yanında kutudan bir de çantası ya da kılıfı çıktı ;kullanırken çok ısınan ürünü koyacak yer sıkıntısına çare olarak düşünülmüş.
 
İşte böyle :) Reklam yazısı gibi oldu ama değil !  İnanın çok rahat ettim bu yüzden detaylı anlattım. Arkadaşlarımın düğünlerinde falan saçımla kendim uğraşacağım hatta kısmet olursa kendi sözümde bile kendim yapacağım! Kuaför defterini kapadım ama saç kesimine çare bulamadım , teknolojinin insana daha çok yardımcı olmasını dilerim ama ulaşılabilir fiyat seviyelerinde :)


14 yorum:

  1. güle güle kullan Özgecim bende muzdaribim kuaför konusunda :( yapım değil kesim diyelim. uzun saçlarımı kısaltmak istedim ama yolunmuş tavuğa döndüm şimdi saçlarım ensemde acaba bu kısa bob kesim saçta işe yararmı? kararsız kaldım bak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum kerimeciğiim daha iyisi senin olsun :) . Kısa saç için çok kullanışlı olacağını düşünmüyorum çünkü ürünün silindirleri çok kalın ki ben diplerimde uygulamayı beceremedim ama ense boyunu üç-dört parmak geçtiğinde uygularsan çok hoş , uçuş uçuş ve modern bir şekil vereceğine eminim dalgası gerçekten çok doğal ! Böyle ürünlerin silindir incelikleri - kalınlıkları farklı çeşitlikte oluyormuş sonradan öğrendim orta ebat silindire sahip olan işini daha çok görür. :)

      Sil
    2. kararsızım bende o zaman bende gereksiz ensem 3 parmak bişi ağlıcam böhüüüü :(
      şaka maka kısa saç rahatlığını birşeye değişmem hihih :)

      Sil
    3. eminim rahattır valla bende istiyorum kestirmek bir ay sonra falan :) biraz uzayınca saçın kendini toparlayınca seramik ürünlere bir şans ver büyük kolaylık inan :)

      Sil
  2. ama çok güzel olmuş saçların çok daha hacimli duruyor.
    bu düzleştiricilerde en iyisi babyliss diyolla ben bilmem benimkilere pek bir şey kar etmiyor Allah ıslah etsin :))))
    ayrıca maşallah o saçlara.
    ;)

    YanıtlaSil
  3. Begenmene sevindim seyhaan hacim konusunda cok haklisin zira cok cansizdir saclarim :-) cok cok tesekkur ederimmm bazi saclar cok inatci diyolar ben bilmem benimki pek pisirik :-D

    YanıtlaSil
  4. şahane bir aletmiş.
    ayıptır sorması ama fiyatı nedir ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii bencede <3

      İndirimli hali 159 tl indirimsiz 189 tl nabrutcuğum ^_^

      Sil
  5. ya bende görmüştüm ama cesaret edemedim nasıl olur acaba diye alsam mı ki:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok memnunum canim zaten ovdum baya da :-)

      Sil
  6. Benim saçlarım zaten böyle :D
    Ben de Babyliss'in maşası var,gerçekten güzel ve kaliteli bir marka..
    Güzel günlerde kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuhuuu o zaman sen çoook şanslısın mien :) hep dalgalı saçım olsun istemişimdir ^_^ teşekkür ediyorum sende öyle :*

      Sil
  7. Ben de başka bir markayı kullanıyorum, çok da memnunum.
    İyi geceler ve tatlı rüyalar ;)

    YanıtlaSil
  8. seramik olması daha az yıpratıcı, güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil