3 Mayıs 2014 Cumartesi

AVM İçinde Tepesinde Cumartesi.

Merhabalar :)
Cumartesiniz süper ötesi geçmiştir inşallah ! Sevdiceğim ve benim için cumartesi güzel bir kahvaltıdan ya da saati kaçırmışsak güzel bir öğle yemeğinden ibarettir. Bu hafta kahvaltı saatini tutturabildik ve huzurlu bir şekilde güne başlayabildik. Kahvaltı sonrası biraz AVM gezelim  , vitrin bakalım ihtiyaç varsa etiketlere göz gezdirelim dedik ve Kentpark'a gitmeye karar verdik bir şey bulamazsak yanında Cepa vardı diye düşündük.Boş boş dolandıktan sonra  D&R 'a girip çıkamadık ; çıktığımız da ise elimizde 4 DVD vardı ikisi aşkımın zevkine göre seçildi ikisi benim. Buradan çıkardığım sonuç bir daha onun zevkine güvenmeyeceğim :)))  Neyse fotoğraflar Kentpark'ın tepesinden  :)





Top : Park bravo   Jean : Bershka   Bag : Bershka  Flats : KoTon Necklace : Addax


16 yorum:

  1. güzel bir cumartesi olmuş, son şifreli öykü miminde sen de varsınn :)
    iyi geceler canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle okudum baharımmm :***
      Bir arkdaşım daha mimlemişti ama bu mim için benim yeteneğim yok kaç kere denedim çıkmıyor :( mutlu haftalaar:*

      Sil
    2. yapma bişey olmaz :))
      oku diye söylemiştim güzellikk :)
      öptüm çoook

      Sil
    3. Yaptigin ilk gun okumustumm kacar mi :-D

      Sil
  2. Cok begendim ben o cantayi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cici çantaları var bershkanın :)))

      Sil
  3. Cok iyi yapmissinz tatlim. Sanirim ankarada hava guzel :) bende bgn doncem ins :) bu arada bluzun babetler cantan hersey super ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim hayatımmm :))
      Bereket getirdin bozkıraa eser kalmadı güneşten :****

      Sil
  4. Çantan ve babetlerinle cıvıl cıvıl bir bahar kombini olmuş canım;)) bluzuna da bayıldım ;) film zevkleriniz uyuşmasa da adil bir seçim olmuş ikiye iki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yaseminciimm , kesinlikleee adil bir çiftiz hahahhah

      Sil
  5. erkeklerle özellikle filmlerde aynı zevki paylaşmak biraz zor oluyor, bizde de aynı durum var :) eşim savaş filmlerine bende romantik komedilere düşkünüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kendisi aksiyon severdiii tamam ama sin city bana göre deil:)))))) ben tamamen animasyon bilim kurgu :****

      Sil
  6. Ayakkabıların rengi ne cici
    ;)
    Tabi seç hepsini sen seç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh ben seçersem animasyondan öteye zor geçeriz :))

      Sil