13 Mayıs 2014 Salı

Anneler Günü İndirimi İle Yakaladığım Fırsat : %35

 
Hemen hemen bütün ihtiyacımı geçtiğimiz geleneksel günlerde ( Sevgililer Günü - Kadınlar Günü ) karşıladığım için anneler gününe pek bir şey kalmadı iyi ki de kalmamış çünkü yapılan indirimler beni tatmin etmedi ve olası tüm %50 indirimli markalarda da ürün kıtlığı vardı sanki (Gratis lafım burada sana ) ! Oysa ki kadınlar gününde ne kadar bonkör idi standlar ! Watson ise nedense Rimmel London markasında %35-40 dolaylarında indirim yapıp duruyor keşke %50 yapsalar acaba yaptılar  da ben mi kaçırdım ? Olabilir.
 
 
Sonuç itibari ile Rimmel London 'ın %35 lik indirimini kabullenip çok ama çok istediğim iki ürün kaptım. ( Kalem ruj - Kalem Far ) 
Renklerini dudağımda / gözümde ya da kolumda  sergilemeyi denedim ama hiç hoş olmadı ; beceremedim. Ama size garanti veriyorum ki dudaklarınızın doğal rengi çok mor ve koyu tonda değil ise bu ruj kabındaki renk ne ise onu dudaklarınıza veriyor ve kokusu muhteşem ayrıca çantaya atılası bir boyuta sahip ! Kalem far ise çok ama çok istediğim ; özel günlerde kurtarıcım olabileceğine inandığım bir ürün idi. Kullanırken kirpiklerime bulaştırmazsam gayet hoş bir göz makyajı yapmanızı sağlıyor ve  kalıcılığı muhteşem ! ŞURADA bir arkadaşımız çok güzel anlatmış :) 
 
Siz neler aldınız ?


4 yorum:

  1. Güzel şeyler almışsınız güzel günlerde kullanın. Ben bu kez Cilt bakım ürünü tarzı şeyler aldım. Renkli kozmetik hariç ürünler. Bir de Neutrogena' den deep clean temizleyici ve kremler. Renkli kozmetikler konusunda sabrettim bu kez çünkü hiçbiri bitmiyor ve bozulmuşlardır diye atıyorum hep. Ama çok seviyorum bu indirim günlerini :) ille ki birşeyler bulunuyor alınacak;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum sizde güle güle kullanın :) bende çok seviyorum ya hem çok makyaj yapmıyorum ondan indirim zamanı almak çok zevkli oluyor :)))

      Sil
  2. bunların görünümü bile güzel gel kullan beni diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :)
      ruju şiddetle tavsiye ediyorum :)

      Sil