21 Mayıs 2014 Çarşamba

Ailelerimizin Tanışma Merasiminde Ne Giydim?

Merhabalar :)
Söz verdiğim üzere ailelerimizin tanışma merasimin de "ne giydim ? " çekimini bugün gerçekleştirdik :) Çok eğlenceli ve bol sohbetli bir gün sonrasında yüzlerce fotoğraf çekinmeme ve kafamı kesmeme rağmen sadece bu kadar fotoğraf seçebildim ve fotojenik olmadığımı kendime defalarca kanıtlamış oldum :)
O günün heyecanını aylar öncesinden yaşıyordum ve bu yüzden sürekli vitrin geziyordum. Yani her zaman kullanabileceğim günlük ya da bir iş sahibi olduğumda da kullanabileceğim parçalar olsun istedim çünkü ev ortamı ve gerektiği kadar samimi - rahat görünmek istedim :)










Aklımda hep kalem etek giymek vardı ve bunun için bir tane almıştım ( ŞURADA paylaşmıştım.) Sonrasında düşündük ki o kadar servis yapacağız otur-kalk çok olacak bu yüzden en iyisi pantolon giymek ; daha rahat olur. Bu yüzden aklımda ya kırmızı ya da beyaz pantolon almak vardı. Çok aradım ama bulamadım istediğim kalıpta ; bende bu üstümde gördüğünüz kırmızıyı alıp tadilat yaptırdım ( daraldı - boyu kısaldı ) Üst olarak ise hayatımda ilk defa hayal ettiğim gibi bir ürünü şıp diye buldum. Gerçekten böyle bir şey ve kesinlikle siyah istiyordum bunu da çok önceden almıştım (ŞURADA paylaşmıştım). Ayakkabılarım ise bugüne özel alınmamışlardı tamamen denk gelmişti.( ŞURADA paylaşmıştım) zaten evin içinde kısa bir süre giyip baktım herkes çıkarıyor bir rehavet çöküyor üstlerine bende çıkardım ve siyah babet çoraplarla geceyi tamamladım.

Öyle ya da böyle bir şekilde geceyi tamamladım ! Allah'ım bundan sonraki aşamalarda yüzümüzü kara çıkarmasın. ( amin ) Ve bu heyecanları yaşamayı dört gözle bekleyen herkese nasip etsin , her şey dilediğiniz gibi olsun. Ben o gün ne giydiysem içime sinmişti , makyajımı kendim yapmıştım bir tek saçlarım o gün düz fön idi. Keşke dalgalı ve kendim yapsaydım diyorum.


25 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler baharım , senin beğenmen önemliii benim için :***

      Sil
  2. Çok şık bir seçim olmuş hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiii çok teşekkürler linda nurcum , inşallah :)

      Sil
  3. You look adorable :)

    http://danadimitras.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmussun canim benim :) rahat olmak en iyisi tabi :) mutlu olacagin daha guzel gunlerin olsun ins, o guzel gamzelerini hep gorelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMiiiiiin canım beniiimmm inşallah :) beğenmene çok ama çoook sevindim :***

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Heheheh teşekkür ederiiiiiiiiiim , senden geçince ben ayrı bir mutlu oluyorum yaw :)))))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Fıstııııııııığımmmmmmm adı güzelim :))

      Sil
  7. Cok guzel olmussun Payet,bluzune bayildim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler miennn inan bende alırken bayılmıştıımmmm :)

      Sil
  8. bence gayet şık ve asil bi seçim olmuş canım :) Rabbim sonuna kadar yüzünü güldürsün inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim beniiim yorumlarinin guzelligi samimiyeti beni benden aliyor cok tesekkur ediyorum. Amiiiin insallah Allahim hepimizin yuzunu hep guldursun :*

      Sil
  9. çok cici olmuşsun tatlım
    beyaz pantolon ail ışıkta var bitane geçen hafta eltim aldı
    kesimi harika gerçekten
    halaa arıyorsan başka bir zaman için bak derim
    seçtiğin üst çok tatlıymış
    bunlar işin teferruatı ömür boyu mutluluklar diliyorum tatlım benimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim tabi onumuz yaz cok istiyorum beyaz bir pantolon ic gostermicek falan :) amiiin insallah canim benim :*

      Sil
  10. cok guzel bir secim yapmissin. Bluz da pantolon da üzerinde cok güzel durmus. bloğunuzu yeni keşfettim ve gfc den takipledim. ben de bloğuma beklerim ve beğenirseniz gfc den takiplerseniz cok sevinirim :)
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorummmm :)
      Takipteyim bende sizi :*

      Sil
  11. kırmızı pantolonunla iddialı olduğun kadar genel kombine bakarak sade ve şık olduğunu da söyleyebilirim.
    sadece ayakkabılarını çıkarmanı doğru bulmadım :))))
    ne olursa olsun o ayakkabı ayakta kalacak arkadaş!!
    o güne dair keşkelerini kaldır, iyi ki düz yapmışsın bi dahakine de dalgalı yaparsın, nasılsa güzeldin geri kalan herşeyde güzeldi, öyle değil mi;)
    Allah mesud etsin tatlım enerjini hissediyorum çok seviniyorum. Allah utandırmasın.
    o kalem eteği nerde giyicez peki?
    çok güzel o da yaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa seyhan iyiki kırmızı seçmişim çükü sevdiceğin annesi mac de makyaj yaptırmış daha mac e girmişliğim yok :D ya o ayakkabı mevzusu birden kaynadık bir rahatladık ev haline girdik bence de çizgimi bozmasaydım neyse geçti gitti :) doğru söylüyorsun kolay gelmedik bu aşamaya ve o gün sabahından akşamına kadarlık zaman için bin şükür :) o kalem eteğini bilmiyorum biri evlense de ona giysem diyorum ya da bir iş sahibi olsam da öyle :p amiiin canım dualarında yer verdiğin için ve benim için inşallah dediğin için çok teşekkür ederim iyi ki varsın :*

      Sil
  12. canım benim Allah tamamına erdirsin, hep mutlu olun :) Bu arada siyah üste bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiiin inşallah rebelcim :)
      ah diğer renklerini almadığıma pişmanım ne güzel pembesi de vardı :p

      Sil
  13. Bence tanışma için oldukça şık ve doğru bir seçim olmuş. Hadi bakalım devamı da böyle güzel ve yolunda gider umarım canım.
    :)
    Ve o saçlar ne çok uzamış. Darısı başıma
    :)

    YanıtlaSil