13 Nisan 2014 Pazar

WEEKEND.

 
 Son zamanlarda hayatım ya belirsiz bir dinginlikle ya da belirsiz bir yoğunlukla ilerliyor. Kupkuru ve soğuk kış mevsiminden yavaş yavaş geçtiğimiz güneşli günlerin hatırına bir parça boşvermişlik
 üzerine kurulu umut ile ne yaşanılırsa yaşansın edindiğimiz her tecrübenin bir gün meyvesini yiyeceğimize inanıyorum :) Hafta sonumu en azından bu umutla idare ederek , güneşin tadını hissederek, elimden romanımı düşürmeyerek, sevgiliye hasret kalarak ve babet sezonunu açarak geçirmiş bulunuyorum.
 
Güzel ve hayırlı haberler aldığımız müthiş bir hafta diliyorum hepimize :)
 
 
flats | babet | H&M (new)   pants | pantolon | PULL&BEAR(old)   top | üst | MANGO(old)   denim jacket | kot ceket | COLINS   bag | çanta | LACOSTE
 


18 yorum:

  1. cok hos bı kombın


    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cooook tesekkurler @thebircan :-) tabiki ugrarim.

      Sil
  2. çok hoş ve rahat bir kombin olmuş,mavinin tonu en sevdiğimden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar rahatligi :) befenmene sevindim canim tesekkurler :*

      Sil
  3. pantolonun renk tonu çok şık. Bu sezon bu tonlar çok moda. Milanoda moda haftasında gözlemlemiştim milanoda yaşayn biri olarak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar bilgilendirici ve guzel bir yorum cok tesekkur ediyorum :-)

      Sil
  4. Bn bayildm pantolona en cokda sana cok şıksin bebek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seni cikilataaaaaaa , optum seni kocaman :***

      Sil
  5. Çok şeker olmuş, tam bahar kombini ;)

    Sibel

    www.sibeldemirci.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindiiim sibel cok tesekkurler , bahar havasina ve renklerine ihtiyacim vardiii :-)

      Sil
  6. tam pazarlık bir kombin olmuş canım, pantolonun rengine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok rahat bir pazar oldu benim için , teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. haftasonu rahatlığına yakışır bir kombin olmuş canım:)pantolonun rengi süper:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim canim , tesekkurler :-)

      Sil
  8. mavi pantolon çooook tatlı ama:))) ben de senin gibi bir mavi delisiyim tüm tonlarını severim:P
    çok yakışmış cnm, rahat ve sevimli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin son postundaki mavi pantolonuna bayildiiiiiim canim zaten :-) cok cok tesekkur ediyorum :*

      Sil
  9. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other on GFC? (Let me now in my blog)

    Blue & Birds (click here)

    -Mary Rigby

    YanıtlaSil
  10. nefis nefis. ben de alcam o renk pantolon. ne renk deniyodu ona. cam göbeği mi. buz mavisi değil.

    sınav da üzülme yaaa nasıl olsa kazancan bişiyi sonundaaaa. hadi hayırlısııı :)

    YanıtlaSil