20 Nisan 2014 Pazar

Weekend Details.

 
Hafta sonum yapayalnız ve sıkıcı geçti ; kısa mesafe bir yere gittim geldim tüm aksiyonumda bu kadar zaten önceden belliydi bu hafta sonunun böyle geçeceği neyse ben yine de birazcık şirine olmak istedim ; süsleneyim kendimi iyi hissedeyim istedim evden çıkmadan da kardeşime iki kare çektirdim :) Havalar iyice güzelleşse ve benim yalnızlığımda son bulsa da güzel güzel fotoğraflar çeksek , süslensek, enerjimiz düşmese ... Yaz'ı yaz gibi yaşayabilsek :)
 


 
Haftanız mükemmel geçsin :*
 
top - pants | mango outlet 
clutch | stradivarius


11 yorum:

  1. ne cici bir clutch o oyle :) bosver tatlm bnmki de pek ic acici gecmedi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Notebook case ama ben clutch olara kullaniyorum :-) bari haftamiz guzel gecse gerci bn kndiminkinen umutlu dglim ama seninki cooook guzel gecsin :)

      Sil
  2. Bayılıyorum tarzınaa :)
    güzel bir hafta dilerim canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :********
      Amiin canım bende senin için diliyorum güzelliklerle dolu olsun haftan :)

      Sil
  3. tam da böyle bir clutch arayışındaydım :) süper oldu postunu görmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bnmki cok eski ama suan zarq ve bershkada super secenekler var :-)

      Sil
  4. canım renkkk sana da cok yakısmıssssssssssssssssss ve ben cok begendımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr kelebeeeek :) :******

      Sil
  5. renklere, özellikle de pantolona bayıldım canım <3

    YanıtlaSil
  6. Pantolon çok şık görünüyor. Bir dahakine ayakkabılarla tam boy görelim;)

    YanıtlaSil
  7. Senin enerjin her daim güzel :)
    Ama dışarıda çekindiğin fotolarını özledim :)

    YanıtlaSil