28 Nisan 2014 Pazartesi

Vur Kadehi Ustam ...


Yer : New Castle
Tarih : 27 . 04 . 2014
Karşımdaki : Sevdiceğim
Ne Kutluyoruz : Aslında hiçbir şey sadece biz o gün böyle bir keyfi hak ettiğimizi düşündük :)  . Çünkü pazar pazar saat 10.00 - 17.00 arası boyunca Ankara Üniversitesinde , sevdiceğimle aynı yerde ayrı binalarda aynı sınava girdik ve inanılmaz yorucu ve zordu en azından benim için . Hakkımızda hayırlısı bakalım. Sınav sonrası rahatlamak için biraz keyif yaptık çok da güzel oldu :)
Instagram hesabım | @ozgeozbayrak






29 yorum:

  1. neşeniz daim olsun canımcımm öperim cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin canımm , teşekkür ederiz öpüyorum :****

      Sil
  2. ohhhhhhhhhhhhh her anınız boyle gecsın ınsallah canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin kelebekçik , teşekkür ederiz :***

      Sil
  3. Afiyet bal şeker olsun :) hadi bakalım sınav sonucu da istediğin gibi olur umarım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaaaz pehitom olsa da mülakatta torpilin yoksa eliyorlar bundan önceki sınavı kazandım da ne oldu yine hüsran :/ yine de çoook teşekkür ediyorum güzel dileklerin ve varlığın için :)

      Sil
    2. Ne olacak memleketin hali demekten kendimi alamadım şu an
      ;)

      Sil
  4. Ohh, keyfiniz daim olsun canım.
    Çok teşekkürler yorumların için de ayrıca :*

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş :)
    sınavdan da iyi sonuç almanı diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun ikinizide, insallah cok güzel puanlarla gecmissinizdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım güzel dileklerin için :)
      geçti gitti ama başarısız olacağız belli :)

      Sil
  7. Ayyyy o tabaktakiler de ne!!! Kuş pisligi gibiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sol baştan sayıyorum ; Barbekü sosu , Hardal , Ketçap ve Mayonez

      Sil
  8. ohhşşşşş valla ne guzel bir gun olmuş ,, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , daha güzel günler dilerim sizin için :)

      Sil
  9. inşallah çok iyi sonuçlar alırsın canım :) şimdililk ise özgürlüğün tadını çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadi canim ama hayirlisi diyorum tesekkurler :-)

      Sil
  10. aaa ankara üniversiteli bulduuuuum! bura nere pekiiiy=) inşallah sonuçların güzel gelir buarada;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuu yanlis anlsildimmm. :-) Ankara universitesinde banka sinavina girdim ve basarisiz oldum malesef :-( burasidaa cayyolu newcastle canim :-D

      Sil
    2. ayyy evet yanlış olmuş pardon tatlııım:p Bi o Newcastle ı denemedik tamamdır=)

      Sil
  11. bebegim instagramini gercek adimla takip edicem haberin olsun :) G

    YanıtlaSil